Pluggen Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Tenkte mer på at så mye hester er big waste of money and engine.. Det skal godt gjøres å få feste til 400 hester på fortenna Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Med ein LSD og R888 dekk skal eg nok klare til å få bra med hester Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 1. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2015 Uff, denne tråden hadde eg heilt glømt. Her har det skjedd nesten litt for mykje siden 2011. Er det interesse for oppdatering? Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 1. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2015 Vi får ta det litt sammendragsvis. I 2012 tok eg å bytta ut alle foringer med Hardrace justerbare armer + begge nedre bærekuler. Kom meg på acr og fekk ei rundetid på 1.52.8, ingen video dessvere. Tida vart satt med Federal RSR dekk. Eg har ikkje tatt bildene sjølv frå acr Tok også turen til rudskogen og tida der vart 1.51.1. Ingen video her heller.. Bilen var i fin form. Trengte berre et par mansjetter så var den klar for 2013. Kjørte på carbotech xp12 klosser som presterte heilt enormt. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 1. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2015 2013 bestemt eg meg for turbo, og delene begynte å ramle inn etterkvart Et lite club honda forran et dekksjappe i Trondheim: Tok en wire tuck også ... steg 1 wiretuck. Bytta ut gamle skruer. Resultat: Kva som vart gjort:- Lys/horn/vifte ledningene er trekt inni i bilen og gjennom skjermane.- Sikringsboksen er flytta inni bilen- Alarmen ledningene og høgtalaren er trekt inni i bilen og gjennom skjermen.- Anleggskabelen er trekt gjennom bilen og ikkje langs torpedo veggen slik som tidligare- Omtent alle brakketer som holder kontakter er fjerna. Kontaktene på passasjer side er lagt under batteri og dei på førersida er trekt inni bilen.- Vakumslangen til bremsekraftforsterkeren er trekt under bremserkraftforsterkeren istaden for over for den- Resterende AC rør og ledninger er fjerna- Spoon sokka satt på beholderen til bremsevæske og clutchvæske- Satt på skunk2 batteri feste- Satt på skunk2 vtec solenoid cap- Gassveier er langt litt annaleis- Satt på en godel downstar skruer rundt om kring- Og til slutt en skikkeleg god vask! Nytt ratt er alltid kjekt. Står faktisk Integra type r recaro stoler i den nå og. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 1. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2015 (endret) Så kom turbo delene i hus høsten 2013: Full-race road race turbo kit med garrett gt28rs turbo. Endret 1. desember 2015 av tharshan Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 1. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2015 Bilen går frå NA til Turbo: turbokitet på plass, 6 dager seinare Målere på til , med alt ledningskaoset... AFR til venstre og Boost til høgre Vann temperatur til venstre og EGT til høgre All in fab tucket radiator + setrab 60 raders olje kjøler + ic 1 Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 1. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2015 Gjekk for Tein monosport med swift fjører og EDFC active pro. Vart også mfactory driv aksler og hardrace super tie rod. To av demperene klare til montering Og montert Vinklene til ytre styreledd vart veldig bra med super tie rod'ene Skrudde til SPC armene og. Det var stor forskjell i frå hardrace. Mykje enklare å kome til samt mykje lettare å justere og. Anbefales på det sterkeste til dei som vil ha camber og caster kit! Så skulle eg sette på EDFC active pro. Iallefall begynne. Tok med alt som skulle på og, ja. Ja... Litt kabler kanskje? Innholdet litt meir sortert Ordna slik alt skal på. Dette her er bak. Begge motorene bak er kopla på og strøm kabel er trekt fram. Det vart til tur til acr i 2014, men bilen var ikkje fullstendig mappa og radiator lokke lakk, så det vart ikkje så mykje kjøring. Kjørte vel en runde på 1.52.3. 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Uff, denne tråden hadde eg heilt glømt. Her har det skjedd nesten litt for mykje siden 2011. Er det interesse for oppdatering? Japp, og oppdateringen din ble godt mottatt av denne Herren her. Koselig å se at en eldre tråd blir brakt til live igjen. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Ble det gjort noe med innmat på motor? Hvaslags innmat kjører du i kasse? Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 4. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2015 (endret) Uff, denne tråden hadde eg heilt glømt. Her har det skjedd nesten litt for mykje siden 2011. Er det interesse for oppdatering? Japp, og oppdateringen din ble godt mottatt av denne Herren her. Koselig å se at en eldre tråd blir brakt til live igjen. Då skal du få enda fleire oppdateringer straks Ble det gjort noe med innmat på motor? Hvaslags innmat kjører du i kasse? Motoren er orginal bortsett frå at eg har satt på litt tjukkare pakning for å få ned kompresjonen til 10.6 ca., samt stivere ventilfjører for å kunne varve opp til 8700 rpm. Girkassa er dønn orginal, aldri overhalt Endret 4. desember 2015 av tharshan Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 4. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2015 Kopierer eine innlegget frå club-honda frå påska 2015: Vel, kor skal eg starte? Jo! Vennligst sjå vekk frå all støvet som er på bilen;)Etter at eg hadde fått ut bilen til broderen, satt eg min på bukk, og en lastebil kom med alle delene på pallMåtte jo pakke ut felgene først, og sette dei såvidt på:Rota grid 17x8 et35 pulverlakkert white gloss.Med 235/40-17 dekk.Litt Breidare enn 195 dekk som ligger bak:pSå starta eg på jobben med å demontere spindelene for Hjullager bytte, og førerside drivaksel for mansjettbytteLitt ledningsarbeid hører alltid med.Uheldigvis så er det slark i eine huben, så nå jakter eg på ny hub og lager. Ikkje letteste delen å oppdrive midt i påska.Så måtte eg finne på noko småtteri, og då vart montering av tein hood damper. 100% bolt on og meget fornøgd med kvaliteten. Anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 4. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2015 Fekk demontert turbo oppsettet for ny dumptube sveising. Sist gang var en fiasko av dimensjoner, så denne gangen har eg trua på at det blir bedre.Bilder som eg fekk tilsendt av han som jobba med dette:Ferdig produkt:Turbo blir montert i helga om vêret tillater det. Er surt og kaldt ute for tida, så motivasjonen er ikkje akkurat på topp. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 4. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2015 Vel, masse motgang har det vore. Spesielt dette:Var en tur i Oslo frå fredag til lørdag, og fekk skaffa meg nytt VTi lager. Må berre finne nokon som har tid til å presse dette.For dei som huska at full-race manifolden ikjje passa heilt med flensen, så måtte eg utvide hola litt for å få det til passe. Viser seg at det såvidt at eksosportene blir dekt til av manifolden.Man kan sjå under på bildet at det er sot på sylinder 1 og 4, men berre litt. Tvila på at det har så veldig mykje å seie for mitt bruk.Skulle egentlig bruke ny eksospakning, men det var en 1-lags kontra den som står på som er 2-lags. Tok ikkje sjansen, så brukte den gamle.Så var det wrapping time!Alt lagt fram klar i doen, Hehe. Varmt og godt må man ha det når det er surt og kaldt ute.Ferdig wrappa.Gjekk greit, men det klør heilt forferdeleg nå. Valgte å la vere å wrappe dumptube, for måtte droppe turbobleie då.Så var det montering. Gjekk relativt greit. Mangler et par små ting nå, så er motoren klar til start igjenNå går plutseleg alt klar dumptuben. Man kan sjå på bildet kor svidd oljeretur slangen er etter at den låg inntil dumptuben som var wrappa. Berre for å ha sagt det, blir laga ny oljeretur slange imåra:) Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 4. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2015 (endret) Då var man tilbake igjen.Fekk ny hub av jacobs og fekk det montertOg deretter vart spindelen montert på bil.Deretter tappa eg kassa for oljeDenne gangen skal eg prøve motul olje etter anbefaling frå race labsYokohama dekka vart henta. Vart veldig dyre dekk, men håper dei presterer deretter. 215/40-17Montert på bilTil min store overraskelse peika begge front hjula i kvar sin retning. Eg har ikkje rørt endeledda, og kun spindelene vart demontert. Vart en god del bedre etter at eg satt bilen ned på bakken.Så vart det fylling og lufting av kjølevæske og bilen er ned på bakken igjen.Vart en 9 timers økt idag, og nå gjenstår det litt ledningsarbeid og catch can oppsett igjen sånn hovedsakleg. Vi får sjå kva morgendagen bringer Den blå Golfen forran er dailydriveren min Endret 4. desember 2015 av tharshan Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 4. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2015 Då fortsatte man på catch can arbeid. Har funnet meg en skikkeleg god sveiser, så han hjalp meg med oppsett. Det vart sjåandes slik ut:Og montert på bil:Hast verk er last verk... Sist gang eg skulle montere opp målere, slang eg bokstaveleg talt opp ledningene. Resultater vart deretter:Vart en laaaang økt med lite bilder, og dette vart gjort:- afr måler er nå kobla opp mot ecu- styrestrøm tatt frå ecu til resten av målerene- en god del korting av overflødig ledninger- "sukkerbitene" vart bytta ut til wago koblinger- hondata boost solenoid kopla til ecu- ny stinger 3-kanaler rca kabel erstatta 3 tjukke stygge rca kablerIn progress:Her er bilen ute på tur, på egne bein(eller hjul kanskje:p)Dagen etterpå, til min store overraskelse oppdaga eg en enorm oljelekkasje frå bunnpanna. Fekk bedra den en heil del, men må nok krype til korset og bytta bunnpanne pakninga EN GANG til. Har allerede snakka med lonestar om leige av plass over ei helg, og det skulle gå fint, så nå må eg berre få kjøpt inn pakning. Enkel jobb igrunn, men blir ein del omfattande pga at eg må ta ned turboen. Dette fordi at det ikkje er plass til å skru av downpipen. Menmen, slik er det med bil.Men bilen kom seg opp til Trondheim.Her er på veg oppover med min andre bil som ledebil:p Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 4. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2015 Vel, bilen går som berre det. Kjører nå på 7psi. Ganske sikker på at den eine nedre bærekulen er gåen, så nye mfactory extended ball joints er bestilt. Venter også på invoice frå Seth for å kjøpe slave sylinder til kassa, innerskjerm, bunnpanne pakning frå hondahabbit og bolter og div. Tok meg en 3 timers økt for å vaske og vokse bilen i helga. Den har fortjent siden den har oppført seg bra. Dette merket har eg hatt lyst til å fjerne lenge... ... og vips så var den borte et lite bilde av ræva med understells bling. Ny vaska felger Ferdig voksa. Som vanlig vart det swissvax insignis v2. Et par bilder frå parkeringsplassen ved jobben min. BMW fyren er en kollega som var med på vaske runden med sin egen bil. Vart Swissvax blau-weiss er det på bilen hans. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 4. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2015 Yes, då var bilen eu godkjent for 2 år til. Denne gongen skulle eg få has på oljelekkasjen frå bunnpanna. 3. forsøket faktisk! Var full fart å droppe ned turbo, downpipe, laderøra osv. osv. Orka ikkje å ta bilde, full effektivitet på skruinga her. Til min store overraskelse såg eg dette her når eg tok ned bunnpanna: En eller anna form for tjukke skiver, samme var på den andre studsen man ser på bildet, men kun på disse to. Bunnpanna hadde iallefall fått tydelege merker dessverre, og det kan forklares også koffer det lak så masse Eg hadde ingenting å tape på å prøve å sette på ny pakning, måtte uansett ha venta på ny bunnpanne. Så starta igong med monteringa igjen. Følgte instruksene til hondahabbit til punkt og prikke, og la på ekstra hondabond ved skaden på bunnpanna. Så då skrudde eg i hop alt, fylte på olje og lot motoren bli varm. Til min store overraskelse var det null lekkasje. Ikkje svetting engang! Så her må eg rette en STOOOR takk til pompiuses for knall tips. Orginal pakninga hadde aldri i livet klart å tette dette der. Skikkeleg glad og fornøgd gjekk eg vidare med jobbinga. Første var å senke bilen igjen, hadde på forhånd markert på gjengene, så var ikkje store saken. Deretter monterte eg caster foringene frå Whiteline som eg kjøpte av montana her: Den gule klumpen man ser her:p Nesten var å få beskyttta luftfilteret i frontfangeren: Gjekk over alle klemmene på laderøra og stramma alt som gjekk an, og tillegg til å justere et par som låg skeivt, så nå håper eg det ikkje er noko boost leak. Etter 14 tima med skruing var eg passe lei, så då tok eg kvelden. Dagen etterpå var tid for enda meir skruing! Første eg skulle prøve var å få justert inn spissinga ved hjelp av tråd, og jaggu funka det bra. Bilen føltes faktisk veldig god å kjøre i kombinasjon med caster foringene. Det gledes til å få tatt en skikkeleg 4-hjulskontroll nå. Denne eg følgte: Neste på lista var beatrush plata eg kjøpte av crux her på forumet. Grunnen til at eg har utsatt monteringa av denne var pga oljelekkasjen, men nå som det va fiksa, måtte eg få det montert asap. Faktsik utruleg enkel å montere, braketter bak på LCA og det var allerede laga skruhol framme på ramma. Så veldig enkel jobb. Kva oppnåddet eg med denne: - Beskyttelse under bilen - lavere vanntemperatur og stabil oljetemperatur Anbefales på det sterkeste! Mangla innerskjerm på førar sida, så ny vart tilpassa og montert. Deilig å sleppe å høre all grusen som driver å fyker rundt i buene. Så til over litt "luksusproblem" Drit digg No more to say. Og til slutt anleggs montering, men nå slutta 4-kanaleren min å fungere, går i protection mode For dei interesserte består anlegget idag av: Alpine 9887r MTX T8652 kompsett(vurdera å bytte ut pga defekt diskant og muligens delefilter) Mosconi Zero 4 Cadence triplex TX12-4(skal byttes ut etterkvart) Dynabel BF4501 (skal byttes ut etterkvart) Kjipt at det ikkje fungera. Alt i alt fungerer bilen eksemplarisk, så nå er det berre å få den ferdig mappa før eg begynner på nye mods! Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 4. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2015 Yes, då var den "store dagen" kommet. Dynotuning! Sjølvsagt var det Nyborg Garage som stod for tuninga:)Ikkje så allverden mykje å fortelle. Alt gjekk som planlagt og, og det vart litt oppjustering av trykk. Resultat:323.8whp og 314nm på 10psi. Brukbart det vil eg påstå Grønn linje er trykk og og blå er whp:Bilen fungerer bra nå, bortsett frå at clutchen driver å tulla fælt. Enten så får eg ikkje den til å løse ut eller så slura den. Må få lufta og justert meir på den. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 4. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2015 Då er sessongen slutt for min sin del. Bilen er parkert i Stryn for i år. Som endel av dokke veit avslutta eg sessongen med to dagers kjøring på Rudskogen. Været kunne ikkje vært bedre og det var ekstremt mange biler der, spesielt lørdagen. Kjørte dag 1 på Rota grid RA1 dekka og bestetid vart 1.45.91. Var veldig masse trafikk, så var veldig vanskeleg å sette en ordentlig tid. Dag 2 start med stor skrekk: Knekt felger etter 25 runder Den andre framfelgen hadde passe sprekker. Enda opp med å kjøre på ad08r, og utruleg nok vart det ny pers på 1.44.20: Bilen kom heim etter to dagers kjøring uten null feil, bortsett frå 2 sprekte felger Eg fekk teste Redline water wetter som eg fekk av crxXx, og det fungerte slik det lova. På 7psi trykk hadde eg ikkje lengre noko form for kjøle problem. Måtte ofte stoppe pga dekka vart varme og glatte. Dag to valgte eg å øke opp trykket til 11-12psi, og då begynte kjøle problemene igjen. Her må eg nok finne på ei løsning til neste år. Det har gått ekstremt mykje penger i vedlikehold i år, men sånt må man vel forvente av en 18 år gammal bil, men det setter sjølvsagt ikkje noke hinder i videre oppgraderinger. Hadde faktsik tenkt litt på å kvitte meg med Civicen for å oppgradere til en annen bil, men fekk enda meir blod på tann etter tur til rudskogen Planen for neste år er som følger: - Overhale og montere lsd i den andre vti kassa eg har - montere opp water/meth kitet. - 27mm stab stag forran frå Whiteline - 32mm stab stag bak frå ASR - Stivere fjører forran - ordne kjølinga - Nye banefelger og dekk I tillegg er nye bremser, aero kit og meir effekt under planlegging, så får vi sjå kva eg prioritera først Fleire video: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå