Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

97' Honda Civic VTi


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så har eg tenkt på vidare planar:

 

Motor:

Fordelerlokk

Motorstyring

Grenrør

Decat

MAP(dynotid)

 

Understell:

Metallhylse og foring til venstre framdemper

Nye endlinks framme

Nye kalippere bak

Skiver og klosser bak

Nye LCA bak og evt. framme

Bytte foringar

Camber kit

 

Karosseri/Eksterior:

Skikkeleg polering

Fjern rust i hjulbuane

Black housed lykter framme

Nye oem fanger og venstre skjerm

 

Interiør:

Skikkeleg interiør vask

Nye matter

 

Stereo:

MTX T8652 (kjøpt)

JL audio 450v4 (kjøpt)

JL audio 12w7

Focus FX-1500D

Alpine 9887r

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Ja, her skjer jo litt av og til.

 

Det som har skjedd:

 

- Bytta endlinksa framme

- Bytta foringane til stab. stag. framme med poly. foring

- Bytta metallhylsa til foringane

- Bytta foringane i framdemperen med poly. foring

- Bytta den største foringen på LCA framme med poly. foring

- Bytta foringen i øvre bærearm med poly. foring

- Bytta bak skivene med mekonomen skiver

- Bytta kalippere bak og målt med hammerrit

- bytta til HAWK HP+ klossar bak

- Bytta LCA bak med function7 LCA i aluminium

- Bytta skivene framme med biltema skiver

- Montert MTX T8652 framme

- JL audio 450/4 til frontsettet

- Alpine 9887r

- Bytta batteri

 

Har bestilt nye kalippere framme og nye hardrace LCA framme.

 

Har liggande komplett hardrace foringare til HEILE understellet og federo DS2500 klossar framme.

 

og litt bilder:

 

post-97393-1284460302,9099_thumb.jpg

Kjørt litt hardt? :innocent:

 

post-97393-1284460363,5553_thumb.jpg

 

post-97393-1284460471,0269_thumb.jpg

Ting som skulle på. Går aldri som planlagt..

 

post-97393-1284460543,4077_thumb.jpg

 

post-97393-1284460605,2604_thumb.jpg

post-97393-1284460709,1909_thumb.jpg

før...

 

post-97393-1284460777,4061_thumb.jpg

post-97393-1284460860,4087_thumb.jpg

...etter

 

More to come...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Då var nye framkalippera monter. Trengte en god del sliping før ds2500 klossane passa.

bremsevæska er også bytta med motul rbf600

 

Har også montert asr 24mm sway bar kit.

 

 

Olje bytta på 195240km til gulf 5w-50 racing olje. Var endel spon på tappepluggen

 

Ser ut som at bilen har brukt endel vatn. Får fylle på å sjekke litt...

post-97393-1286496039,8871_thumb.jpg

post-97393-1286496056,9325_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Takker!

 

Sitter å vurdera det. Det eg har nå blir iallfall bytta ut. Det eg vurdera nå er enten Koni med gc sleeves eller kw v2. Kaaanskje tein ss med edfc.

 

Den streameren er stygg ja. Den skal nok vekk etterkvart.

 

Felgene eg har lika eg faktisk ikkje. Så blir forhåpentligvis nye til sommaren :-)

Lenke til kommentar

Klunkelyden kom faktisk fra det nye staget. Det er litt for lang avstand mellom stopperene, så staget kan bevege seg.

 

Eller så fekk eg lufta bremsene, og er fornøgd nå. Stab. stag foringane framme er bytta til es.

 

itr innsuget er satt på. For å vere ærleg føler eg at eg har mista effekt. VTEC lyden er ein heil del svakare.

 

Vatn fylt på. For sjekke om det minkar.

 

Så fann vi ut at hjullageret venstre bak er gåent. Det var også mykje bevegelse i heile hjulopphenget bak. Er endel dårlege foringar der. Har en heil haug med hardrace foringar, men ana ikkje kor alt skal vere :s

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 11 måneder senere...

Uff, snart eit år sidan eg oppdaterte ja. Hehe.

 

Jaja, for ta ei kort oppsummering då.

 

Ser at det er snart eit år sidan eg oppdaterte her, så blir sikkert ein litt lang post. Kan hende at eg deler det oppi fleire postar.

 

Sist oppdatering ser eg var med litt planar og eit bilde av vinterskoa. Etter dette gjekk bilen meir eller mindre uten modifikasjonar fram til påska omtrent. Då kom knisten(eller kapitalen) for å gjere meir vidare det.

 

Det første som skjedde var eit eg fekk problem med clutchen. Den begynte å ta veldig tidlig, snakk om to cm ut med pedalen og bilen går i gong. Var snakk om at fjørene på clutchen kunne ha knekt, siden dette var eit litt vanleg problem på B16a2 motoren.

 

Kjørte så lite eg kunne, og fekk avtalt med en kompis i stryn om å få bytta clutchen. Måtte då kjøre 40mil(!) med dårleg clutch. Den dagen eg skulle kjøre, var clutchen så dårleg og ubrukeleg at eg satt i gong i andre gir, kjørte opp på E6'en og fekk den i 4. gir. Neste stopp, uten gir skift, var på Nordfjordeid. Værste turen eg har hatt med bilen!

 

Kompisen fant fort ut av at det var kun ein laus bolt på slavesylinderen, og når den vart satt den inn var bilen god som gull igjen.

Men det var uansett verdt turen. Fekk han til å bytte ei simring som lak, hardrace front LCA og eit hjullager bak. Fekk også tatt ei 4-hjulstilling med håp om å få godkjent bilen med senkesettet.

 

Men det var eigentleg berre å gløyme. For bilen hadde fine, blanke, uorginale LCA bak, og då var det berre å gløyme.

 

Så kom eg tilbake igjen til Trondheim. Der tenkte eg vidare kva eg skulle gjere vidare med bilen. Eg bestemte meg at eg skulle kjøpe meg coilovers og nye felgar.

 

Fann nokon Cobra evo 3 coilovers til ein god pris og slo til.

 

Deretter var det felgane eg måtte gjere noko med. Vurderte MANGE. Først vurderte eg Buddy club felgar, svarte med rød kant. Deretter vurderte eg Kosei evo-maxi. Slo også det ifrå meg. Så vurderte eg nokon rota felgar i gull. Slo dei også ifrå meg. Til slutt stod det mellom könig lightning og OZ allegerita. Begge i 16" og kvite.

 

Eg bestemte meg for OZ'ene. 28.02.11 vart eit sett med OZ allegerita 16" white bestilt hos dekk1 lade:D med 6 vekers leveringstid.

 

Samtidig bestilte eg også ei lita haug med OEM delar:

 

Toe:

2 x 52341-S04-A00 compensator arm

2 x 90551-SH3-000 (washer (24x10x2.3)

4 x 90171-SR3-003 (Bolt, Torque Compensator, 10x59)

 

Trailing arm:

46438-SR3-010 (Bracket, R. RR. Brake hose (disk))

46439-SR3-010 (Bracket, L. RR. Brake hose (disk))

4 x 95701-08016-08 (Bolt, Flange (8x16))

4 x 90174-SJ4-003 (Bolt, Trailing arm bush (12x60))

2 x 94050-08080 (Nut, Flange 8mm)

 

Upper arm:

4 x 90117-SH3-004 (Bolt, arm (upper) 10x30)

2 x 90172-S04-003 (Bolt, Flange (10 x 80))

 

Lower arm:

4 x 90173-SR3-003 (Bolt, arm (lower) 10x80)

 

Bearing:

2 x 42326-SB2-000 Hub cap

2 x 42324-SB2-020 Hub washer

2 x 90305-692-010 Nut, spindle (22mm)

 

 

Front damper:

2 x 51686-SR0-003

2 x 51675-SR0-004

2 x 51728-SR0-003

2 x 51621-SR0-003

2 x 90364-SG0-004

 

Rear damper:

2 x 52686-SR0-003

2 x 52675-SR0-003

2 x 51728-SR0-003

2 x 51621-SR0-003

2 x 90364-SG0-004

 

Hadde då bestemt meg for å ordne oppi understellet bak. Foringane der var klare for utskifting.

 

Og ja, eg var ein tur innom detailersclub, og dermed var det gjort. Få dagar etter på hadde eg bestilt bilpleie produkter for fleire tusen:

 

Vaskebøtte

Washpuddel X 2

Div. Kluter og Tørkehåndkle

5 Liter prickbort

Cleanerfluid strong

 

Mechanic paint Repair

Interiør Quick Finish

Rain-x

Masterbag m. innhold(minus skinn og tre polishen)

 

Swissvax Insignis v2 voks

 

Vart også bestilt kestrel DAS-6 pro med scholl S40, S30, S03 gold og svart, oransj, blå og gul pute +++++.

 

Såååå, etter laaaang vente tid kom omsider felgane. Tok meg turen dekk1 og fyren trykte et eller anna på dataen skifta uttrykk. Han hadde bestilt feil. Han hadde bestilt 17". Det var nedtur. Menmen sa, eg gidder ikkje å vente over 8 veker på nye felgar, så du får kome med ein god pris. Joda, det fekk eg. Fekk med Toyo T1-R dekk til ein god pris.

 

Stod og såg på når felgane vart pakka ut og montert. Var litt skuffa der og da.

 

Men, felgane kom på bilen, og den vart satt ned på bakken. DÅ. DÅ var eg virkeleg fornøgd. Fekk ei lita wow effekt da.

 

post-97393-0-78560000-1320001928_thumb.jpg

 

post-97393-0-25483700-1320001935_thumb.jpg

 

post-97393-0-68653900-1320001942_thumb.jpg

 

Men dog mangla det litt. Polering og senking.

 

I påska reiste eg tilbake til Stryn. Bilen vart godkjent med null anmerkinger, og rett etter på vart nye coilovers montert.

 

Då vart eg enda meir fornøgd. Bilen satt bra å vegen også.

 

Men så var det store arbeide igjen, poleringa. Brukte 4 dagar på poleringa! Brukte S30 til finish. Etter ei vask og med quick finish var resultatet slik:

 

post-97393-0-57251400-1320002191_thumb.jpg

 

post-97393-0-21142600-1320002209_thumb.jpg

 

post-97393-0-89622300-1320002238_thumb.jpg

 

post-97393-0-69846500-1320002261_thumb.jpg

 

post-97393-0-86115400-1320002275_thumb.jpg

 

post-97393-0-92202300-1320002292_thumb.jpg

 

post-97393-0-48512900-1320002306_thumb.jpg

 

post-97393-0-93572500-1320002400_thumb.jpg

 

post-97393-0-89109300-1320002416_thumb.jpg

 

post-97393-0-59262000-1320002455_thumb.jpg

 

post-97393-0-78721000-1320002463_thumb.jpg

 

post-97393-0-37169000-1320002487_thumb.jpg

 

post-97393-0-14367300-1320002496_thumb.jpg

 

post-97393-0-29052700-1320002509_thumb.jpg

 

post-97393-0-63374200-1320002527_thumb.jpg

Understellet bak.

 

Det uheldige her var at klarlakken er så mjuk at eg allereie at fått ein haug med swirls :(

 

Så, ny runde måtte til. Så før motorfestivalen i stryn, bestemte eg meg for å gå over med S40.

 

Resultatet vart slik:

 

post-97393-0-83064900-1320002774_thumb.jpg

 

post-97393-0-58420500-1320002822_thumb.jpg

 

post-97393-0-05958700-1320002848_thumb.jpg

 

post-97393-0-12729000-1320002871_thumb.jpg

 

post-97393-0-50095400-1320002894_thumb.jpg

 

På dette tidspunktet var eg meget fornøgd med bilen, bortsett frå eit par skavanker.

Endret av tharshan
Lenke til kommentar

Så snudde alt seg.

 

På veg tilbake igjen til Trondheim fekk eg ei stygg bot. 3 dagar seinar møtte eg på bilen slik:

 

(Finn ikkje bilde nå, men det var knust passasjerside rute, massa glassskår i bilen)

 

Dette var skikkeleg kjipt. Det einaste dei fekk med seg var sekken min med kung fu drakt og kamp utstyr.

 

Fekk på ei nødrute, og ruta skulle bytast seinare eingong.

 

Men ulykka skulle ikkje stoppe der. 3 dagar seinare havna bilen i grøfta etter ei lita snurr. Vått og dårleg hjulstilling har litt av skylda:

 

post-97393-0-58223700-1320003290_thumb.jpg

 

post-97393-0-42352800-1320003295_thumb.jpg

 

post-97393-0-72946100-1320003300_thumb.jpg

 

post-97393-0-90903100-1320003306_thumb.jpg

 

post-97393-0-23795000-1320003312_thumb.jpg

 

Var vel meir eller mindre den kjipaste veka i mitt liv. Begge OZ felgene hadde fått skade. Heldigvis var bilen kjørbar.

 

Bilen såg ikkje ut etter dette. Fekk også frieksos etter dette, så den hørtes ikkje ut heller.

 

Fekk omsider riktig takst på bilen(måtte montere på orginal demperene og fjørene). Eg valgte riktignok kontantoppgjør pga eg ville fikse rusten på hjulbuen og lakkere heile sida + frontfanger og bakfanger samtidig.

 

Men ting tok tid.

 

Eg valgte iallefall å få i orden i understellet. Ønska meg også stivare demperar, så bestilte meg modus agile coilovers med 12/10 kg fjører.

 

Bestilte meg også Hardrace camberkit f+b, hardrace toe kit og mfactory forlenga bærekuler.

Ny side rute vart også bestilt. Dette fekk montert på med eingong, når sommarferien var over :p

 

Coiloverene vart også montert. Samtidig vart begge endeledda bytta og 4-hjulkontroll tatt(måtte lære ting først, konsekvensene av dette). Bytta også eksospakninga for å få i orden frieksosen. Gud for en forandring i lyden. Vart forelska i tanabee anlegget mitt (L) Nyyyydeleg lyd!

 

Så fekk tilslutt pris på arbeid på bilen.

 

Ja, en ting til. Vinterdekka vart demontert og nye Federal RSR dekk påmontert for bruk på bane. Fekk kjørt to gongar på autoslalom og var veldig fornøgd(i Trondheim).

 

Slik sett var eg veldig fornøgd med demperene eg hadde kjøpt, fekk jo beste tid begge gongane :p hehe.

Endret av tharshan
Lenke til kommentar

Gjekk greit lei forbruket på bilen. Det gjekk med ein tank i veka. Altfor dyrt.

 

Så kjøpte meg ny bruksbil. Var ein Golf 6 2011 mod bluemotion med ein del utstyr(team-utgave) med 5.5k km på telleren:D Veldig fornøgd med forbruket.

 

 

Så idag står bilen i Stryn. Planane blir iallefall å få klar bilen ved sessong start. Er eg heldig får eg bytta begge hjulbuane og heillakert den. Vurdera også å ribbe bak interiøret i bilen. Har jo ikkje bruk for bakseter når eg har bruksbil;)

 

Uansett, bilen blir fiksa før påske, understellsdelene blir montert og bilen blir klar for bane i 2012 :D Eg gir ikkje opp med andre ord.

 

Langsiktige planene mine er turbo. Målet er 400whp ;)

Lenke til kommentar

Litt overkill med så mye hester på en FWD da, men moro er det nok ;)

 

Neida. Berre med ca. 0.5 bar er 300hk oppnåeleg med denne motoren. kjem uansett til få den mappa til 400whp, så får vi sjå kva eg skal kjøre med ;) Morro MÅ det bli. Blir nok ein BW EFR 7064 turbo ;)

 

Likte felgene :D

 

Takk! Eg og ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...