Gjest lily Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hei. Jeg går på synfase p-piller, og har på det siste brettet glemt å ta pillen to forskjellige dager. jeg tok to stykker dagen etter jeg hadde glemt, for det er det man skal med synfase. etter jeg gjorde dette har jeg fått mensensmerter konstant, og jeg skulle ikke hatt mensen før en uke senere. jeg har i tillegg lysebrun utflod, i tillegg til smertene. er det mest sannsynlig at jeg er gravid eller at pillene har fukcked opp systemet mitt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Om du har mensen er du iallefall ikke gravid... Lenke til kommentar
macciato Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Pillene har nok rota litt med syklusen din. Har opplevd det selv etter å ha glemt de. Da har jeg mensmurringer et par dager, noen ganger forsvinner de, andre ganger ender det i blødning. Du er nok ikke gravid, but then again, jeg vil ikke ha skylden for å ha sagt at du ikke var det når du sitter med magen under haka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå