Getingar Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Jeg har hatt uendelig mange drømmer hvor jeg knuser, mister eller knekker tenna. Har totalt noia for å miste tenna mine, når jeg var yngre og nettopp hadde fått ordentlige tenner etter å ha mista melketenna så dreiv jeg å gynga på tenna og det føltes som om de ble mer og mer løse.. Dermed fikk jeg noia for at de skulle bli enda løsere og at jeg skulle miste de som melketenna og bli tannløs. Slutta å gynge på tenna for mange år siden, men kjenner fortsatt litt etter innimellom. Den værste tanndrømmen jeg kan huske var for mange år siden, hvor jeg drømte at jeg hadde fått bind på tenna, noe Saw lignende greier som gjorde at når jeg skreik eller snakket så mista jeg alle tenna. HORROR! Sist jeg hadde en sånn drøm så gynga jeg på tenna og mista først en tann og spytta den ut. Så gynga jeg på en annen tann og den datt også ut med en gang. Fikk dritnoia og våknet opp og trodde jeg hadde dratt ut tenna i søvne eller noe. Glad jeg fortsatt har tenner! Det har jag också drömt! Om du googlar på det så finns det fler som har haft likande drömmar. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Haha! Er ikke bare jeg som er paranoid nei ^^ Må være traumatisk for mange av oss å miste tenna som 6 åringer! Lenke til kommentar
weebl Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 det mest skremmende jeg har hatt av drømmer må være når jeg hadde en insane feber for to uker siden. vel det var drøm/hallusinasjoner, jeg hadde en helt vill drøm om at jeg var et spøkelse og at jeg ble jaget av pacman. det er egentlig alt jeg husker av drømmen da jeg var helt på trynet. men så våkna jeg og jeg har aldri vært så redd, men jeg fikk tatt meg sammen og gikk på kjøkkenet for å få i meg et glass vann. når jeg satte ifra meg glasset kom pacman inn vinduet (og jeg var i våken tilstand) jeg sprang ut i gangen og spurta ned gangen og fikk ideen at jeg kunne løpe igjennom døren. og jeg storma inn i døra og slo meg selv i svime. en jeg deler hybel med kom ut i gangen og fant meg på gulvet og fikk meg tilbake i senga igjen og så mumla jeg noe om at de tar meg før jeg sovna. Jeg må ha hatt en sinnssyk feber og skulle sikkert ha vært hos legen den dagen men jeg klarte ikke å komme meg opp etter telefonen (oh the irony) så da gikk jeg resten av uka med en mild feber, liten hjernerystelse og hadde en oppgave som skulle leveres fredag Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Jeg har hatt uendelig mange drømmer hvor jeg knuser, mister eller knekker tenna. Har totalt noia for å miste tenna mine, når jeg var yngre og nettopp hadde fått ordentlige tenner etter å ha mista melketenna så dreiv jeg å gynga på tenna og det føltes som om de ble mer og mer løse.. Dermed fikk jeg noia for at de skulle bli enda løsere og at jeg skulle miste de som melketenna og bli tannløs. Slutta å gynge på tenna for mange år siden, men kjenner fortsatt litt etter innimellom. Den værste tanndrømmen jeg kan huske var for mange år siden, hvor jeg drømte at jeg hadde fått bind på tenna, noe Saw lignende greier som gjorde at når jeg skreik eller snakket så mista jeg alle tenna. HORROR! Sist jeg hadde en sånn drøm så gynga jeg på tenna og mista først en tann og spytta den ut. Så gynga jeg på en annen tann og den datt også ut med en gang. Fikk dritnoia og våknet opp og trodde jeg hadde dratt ut tenna i søvne eller noe. Glad jeg fortsatt har tenner! Det har jag också drömt! Om du googlar på det så finns det fler som har haft likande drömmar. Sykt, jeg har også drømt å at jeg mista alle tenna, de bare detter ut. Utrolig ekkelt, og like ekte hver gang. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Tror jeg gikk i første eller andreklassen da jeg hadde et sykt rar drøm. Jeg som liten gutt var viking og prøvde å rekrutere flere til å være med på å drepe en gedigen sjøorm. Men siden ingen ville sprang jeg ned til vannkanten, løp opp på en lang brygge. Sprang og sprang helt til plutselig brygga gynget fram og tilbake i store bølger. Og opp kom sjøormen, jeg skulle til å angripe den helt til den angrep meg med de store tennene. På dette tidspunktet våknet jeg og sprang til foreldrene mine og sov der resten av natta Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Jeg har hatt uendelig mange drømmer hvor jeg knuser, mister eller knekker tenna. hatt samme drømmen selv. Jeg skulle skylle munnen og når jeg spyttet ut vannet i vasken bare rant tennene ut *klirr klirr* Sykt lettet da jeg våknet. Hadde også et gjenntagende mareritt da jeg var barn som jeg enda husker, antagelig fordi jeg hadde det så mange ganger. Det var at jeg løp bortover en gate som ligger bak huset og opp en skogssti. Bak jagde det alltid en gammel dame/heks og hver gang jeg kom til den samme bakken på vei opp i skogen begynte jeg å sli og falle og heksen kom nærmere og nærmere helt til jeg våknet livredd Endret 22. mars 2010 av bruno99 Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 jeg har ofte drømmer om at lava kommer mot meg fra alle kante, drømmer om jordras og at himmelen revner. slike drømmer e jævlige!!! Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Min skumleste drøm: Isdama ifra mummidalen skulle komme og ta meg hadde drømmen når jeg var 6 eller noe. Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 Fortsetter å ha denne drømmen! hehe. Det trekker meg litt ut av hverdagene når jeg går å tenker på denne. Begynner å lure på om drømmetyding alltid virker eller om det rett og slett er tilfeldig noen ganger. Denne personen minner meg om en mann jeg ikke har sett på flere år. Min mor er overbevist om at det er trauma fra min barndom som kommer tilbake. Noen andre som har hatt drømmer dere kan tyde? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Jeg har drømt at jeg falt ned kvalsundbrua og bare sank og sank nedover i sjøen, så var det creepy musikk under vannet Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 At jeg knivsloss med en fra ungdommsskolen. Ga 0 mening, men smerten føltes ekte. Når han kuttet meg så føltes det helt ekte. Max vond drøm Lenke til kommentar
Svartepus Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Mitt værste mareritt hendte for noen måneder siden. Jeg er i et lite rom, med en glassvegg. På den andre siden av glassveggen er det en liten TV. På TV'n ser jeg kjæresten min som har sex med alle vennene mine, en etter en. På høytalere på veggene rundt meg i min lille del av dette rommet er det ganske høyt volum hvor jeg kan høre kjæresten min stønne om hvor mye bedre de er enn meg. Mot slutten av drømmen er jeg et komplett nervevrak. Hun kommer gående inn en dør som er på den siden av rommet med TV'n. Hun står der og stirrer på meg, med et ondskapsfullt smil. Sier ingenting, bare stirrer. Jeg er veldig glad i kjæresten min, og denne drømmen fikk meg til å deppe i en uke, og blir lite glad hver gang jeg tenker på det. Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Æsj! Max ny ekkel drøm. Ei dame som ble jaget av noen menn i bil. Av en eller annen grunn beit hun tak i pistolen sin, og brakk løs tenner. Da de tok henne igjen smilte hun med et slikt sleipt smil, manglet en del tenner og blod rant ut av munnen hennes. Så bare sa hun fuck you før de plaffet henne ned. Herregud hva er dette for noen drømmer da? PS: Jeg latet som jeg var lege også, det var ikke skummelt, men enomrt gøy! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Jeg drømte en gang at de rød-grønne vant valget og at Jens Stoltenberg ble statsminister. Så våknet jeg og oppdaget at marerittet var blitt virkelighet ... Lenke til kommentar
Atrit Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Dette høres bare helt dumt ut. Jeg drømte at en helt normal brun pappeske, aldri ble ferdig. Husker bare at jeg var helt svett da jeg våknet. Aldri drømt noe som var så skummelt... Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Lider du nå? Meg du snakker om? Isåfall: "Ja". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hadde den samme drømmen hver dag i ca en uke en tid tilbake. Det var slik at det var noe i hjørnet på rommet mitt, som kom mot meg, helt lik hu ekle jenta i "the ring", bare med et helt jævelig ansikt, helt ødelagt. Jeg våkner opp, men jeg drømmer at jeg våkner opp, og jenta kommer mot meg igjen, også våkner jeg engang til, samme greia. Skjer liksom 3-4 ganger på rad, og når du endelig våkner opp tviler du nesten på at du ikke drømmer. Helt J*velig. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg drømte at jeg og en kompis ble voldtatt, fortalte om det på skolen og får ennå høre det nå 5 år etterpå. I forrige uke anklaget jeg en venn for å ha gjort noe, noen sekunder før jeg kom på at det bare var en drøm. Et problem jeg ikke har så ofte nå, men hadde noen ganger før, var at jeg drømte om realistiske ting og hadde minner i drømmene, men da jeg våknet visste jeg ikke om dette var ekte minner eller bare noe som hadde skjedd i drømmene mine. Det var nok litt av begge deler. Min skumleste drøm: Isdama ifra mummidalen skulle komme og ta meg hadde drømmen når jeg var 6 eller noe. Det drømte jeg også da jeg var liten. Jeg drømte også veldig ofte om monstre, troll, hekser og spøkelser, men jeg har ikke hatt noen slike drømmer på mange år. De verste drømmene jeg har hatt har ikke vært så skumle, men mye, mye mer skremmende enn noe annet. Jeg drømte for noen måneder siden at lillebroren min på 5 år klatret opp et fjell. Jeg løp etter ham og prøvde å ta ham igjen for å få ham ned, men jeg rakk det ikke. Han mistet festet, falt ned, ble knust mot fjellveggen og landet rett foran meg. En gang for noen år siden drømte jeg at en venn hadde forsvunnet. Jeg møtte ham etter noen dager, men da jeg kom hjem forsto jeg at jeg var død, og vennen min hadde dødd før meg. Jeg husker hvordan bestemoren min sørget og hvor lei meg jeg var. Ikke fordi jeg var borte, men fordi vennen min også var død og familien min var etterlatt. Denne drømmen minner veldig om filmen "Alle mine kjære", som har gått på kino nå. Disse drømmene var så livaktige og realistiske. Det er vel hva jeg er mest redd for at noen gang skal skje. Jeg ville foretrekke å bli jaget, drept og spist av monstre eller troll tusen ganger før jeg vil at dette skal skje. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Har hatt flere ekle drømmer. Har drømt ting som at jeg har blitt overveldet av edderkopper, jeg har edderkoppfobi, så disse drømmene ender bestandig opp i at jeg våkner opp ropende å slående på meg selv. Ellers har jeg ofte drømt at deler av kroppen min har blitt infisert av likmakker, som f.eks øyet. Men det skumleste jeg noen gang har drømt var at jeg var på kinoen i hjembyen min, kompisen min må på do og jeg står å venter, av en eller annen grunn er det ingen andre enn oss i kinoen og plutselig hører jeg kompisen min rope i full panikk. Jeg springer mot toalettet og å ser at døra er halvveis åpen, det er mørkt overalt og et lite lysskimt lyser toalettet litt opp, jeg åpner døra og en helt høy, tynn, mørk og helt forferdelig figur står over vennen min å idet jeg åpner døra setter den i et forferdelig hyl å kommer fort mot meg, ansiktet på vesenet er umulig å forklare, men det er det skumleste jeg noen gang har vært borti. Rett før denne skapningen når meg, våknet jeg. Høres egentlig ikke så veldig skummelt ut, men det er noe av det skumleste å mest intense jeg noen gang har drømt. Endret 20. april 2010 av Cpt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå