Narsissisten Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) En slik tråd måtte jeg bare lage. Jeg drømte i natt at en rolig historie ble fortalt, av en liten gutt på rundt sju år. Ting ble grusommere og grusommere for denne gutten, som ble kidnappet av en familie og tatt rundt i landet. Midt i denne rolige fortellingen hoppet sceneriet plutselig til et forlatt hotellrom, som var helt ødelagt og støvete. I midten av rommet var den lille gutten med lilla soveringer rundt øynene, helt utsultet som katatonisk stirret ut i lufta i sjokk. En mann med svart skjegg sto på kne foran gutten i fortvilelse og ristet han med hendene på skuldrene og skrek "det er ikke ekte, det er ikke ekte!". Denne forandringen av sceneri og utzoomingen fra ansiktet til gutten skjedde på ca 2 sekunder, og skremte mildt sagt livet ut av meg når jeg våkna opp 1 sekund etterpå. Hva er din skumleste drøm noensinne? Endret 16. mars 2010 av Narsissisten Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Kan ikke huske at jeg har hatt noen særlig skumle drømmer. Har alltid drømmer som angår helt normale ting, men ofte med litt sære og voldelige tendenser. Så en skummel drøm må det ha vært veldig lenge siden jeg har hatt, da jeg faktisk ikke husker det. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg drømte at jeg og en kompis ble voldtatt, fortalte om det på skolen og får ennå høre det nå 5 år etterpå. HAdde en jævlig skummel drøm for en liten stund siden, men husker den ikke helt den var i vertfall vilt komplisert og syk. Den var ikke bare sånn "BØ" liksom men skikkelig sykiske greier. Måtte sette meg opp i senga og slå på lyset litt for å ikke dø av redsel. Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg drømte at jeg og en kompis ble voldtatt, fortalte om det på skolen og får ennå høre det nå 5 år etterpå. HAdde en jævlig skummel drøm for en liten stund siden, men husker den ikke helt den var i vertfall vilt komplisert og syk. Den var ikke bare sånn "BØ" liksom men skikkelig sykiske greier. Måtte sette meg opp i senga og slå på lyset litt for å ikke dø av redsel. Ja!!! Det var slik drømmen min var. Lurer på hvilke filmer jeg har sett for at drømmene mine er a là skrekkfilm plutselig Lenke til kommentar
Kellu Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Slet med søvnmangel en stund pga mareritt. Er utrolig skvetten av meg den dag idag og eg trur det kan ha en sammenheng. Er ganske vanskelig å forklare drømmen eg hadde hver natt. Men det var vel noe grønt torden og no romvesener som landa i hagen vår,som prøvde å komme seg inn i huset. Alle i familien min ble tatt, hvor eg til slutt endte oppå loftet der dei bare sto nede å kikka opp til loftsluka. Hørtes vell utrolig tåpelig ut, men det var helt jevlig der og da Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Sovnet og har mareritt om at det er noen som vil trekke dyna av meg og holder beina mine fast. Prøver fysisk å rope men det kommer ikke noen form for lyd ut av munnen. Så våkner jeg helt våt av svette.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) 'Skumle' drømmer eller mareritt har eg så og si i hver eneste drøm, og opptil flere samme natt Så er mye og velge mellom. Men den verste må være en eg hadde når eg var mindre, hadde den samme drømmen veldig ofte. Frysninger bare av tanken på den nå. Det var et slags samleband av stor dimensjon der det var tannhjul under, og eg satt på et av de. Gjikk bare i en evighet og veldig seint. Var og en flyvende øy i midten. Vanskelig og forklare. Endret 20. mars 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Drømte at jeg var i et rom der alt var mye større enn meg, og så ble jeg spist av en kjempeperson. Nummer 2 må være mareritt om E.T! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Hadde et forferdelig mareritt for kort tid siden, er vel to-tre måneder, men det husker jeg ikke. Husker bare at jeg våknet midt på natten, slo på lyset, leste litt i en bok for å få tankene over på andre ting, og la meg igjen. Når jeg var liten hadde jeg et ekkelt mareritt mange ganger om at jeg satt oppå en slik rivningskule. En av de store, svarte, som svaier fra en svær heisekran. Den svingte fra side til side, og til slutt, når den var høyt oppe, falt jeg ned. Våknet før jeg traff bakken. Har også hatt flere lignende der jeg faller fra noe kjempehøyt, og våkner rett før jeg treffer bakken. Ekle greier. Lenke til kommentar
Bluebeard Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Huff, jeg husker min verste drøm helt klart. Det var noen jeg kjente som skulle gjøre noe veldig, veldig ille, og det var min oppgave å stoppe dem. (2 stykker) Alt jeg hadde var en øks, og det måtte skje NÅ! Påfølgende scener var helt forferdelige, ble redd for meg selv når jeg våknet. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Falle i døden drømmer har jeg hatt flere ganger også. Våkner rett før jeg treffer bakken, og tenker ikke så veldig mye over sånne drømmer lenger. Har "zombie survival" drømmer en gang i blandt også.. Har alltid digga Dawn of the Dead og sånne filmer.. Dont ask why.. Den værste drømmen jeg har hatt var at jeg var et par år yngre enn da jeg drømte det, bodde et sted jeg hadde bodd før, nest øverste etasje i en blokk. Jeg står på soverommet og mamma kommer gråtende inn på rommet og hopper ut av vinduet mens jeg som er liten og maktesløs ikke får gjort noen ting. Kan ikke huske noe mer enn dette. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Drømte for litt siden at en kompis døde, etterfulgt av minnestund osv. Veldig ekkelt. Men "skumleste" må vel være noe syke monstergreier når jeg var yngre. Har drømt litt om zombier også. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Står vel mellom 2 ulike typer drømmer. En er at jeg er i en veldig høy blokk der jeg åpner en dør og en skummel mann står, jeg blir livredd og begynner å løpe alle trappene ned for å komme meg ut. Med en gang jeg kommer ut kommer jeg ut på en åpen plass. Når jeg begynner å løpe her, så vil ikke beina bevege seg annet i et snegle tempo, Det virker som jer er limt fast i bakken og den skumle mannen tar meg igjen. Så starter drømmen på nytt med at jeg åpner døren oppe i blokken og ser manner før jeg stikker av. Gjentar seg opptil flere ganger. Den andre drømmen er av den kompliserte typen. Det eneste jeg husker og greier å forklare er at det er masse ting som er "feil" og som jeg må fikse, men jeg klarer det ikke. Noe som er vanlig er at jeg må legge dyna perfekt. Det skal være helt rett og med en gang jeg klarer det får jeg en god følelse. Men med en gang blir dyna "bølgete" og jeg får panikk. Utrolig ekkel følelse selv om det ikke høres ille ut. Jeg er også usikker på om jeg er våken eller om jeg drømmer siden dyna er såpass sentral, men jeg klarer ikke å tenke ordentlig så mest sannsynelig så sover jeg. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Jeg hadde en i 7. klasse hvor jeg ble jaget av en lav heks med krum rygg. Jeg løp opp i noe kirke-tårn-lignende greier med sånne runde trapper, og når jeg kom opp på toppen så stod jeg midt på gulvet, så snudde jeg meg også stupte heksen mot meg, så våknet jeg. Da heksen stupte mot meg fikk jeg et alt for godt og detaljer bilde av henne. Det var det ekleste med drømmen. Hun hadde brune øyne, og lange, skitne gul-brune negler og mørkebrunt hår. Også hadde jeg en hvor jeg tror at jeg feberfantaserte. Jeg våknet opp midt på natten med en uro i hele kroppen, akkurat som at noe var veldig gale og svettet veldig. Jeg hadde ikke sjanse til å sove igjen, så jeg satte meg opp i sengen, også plutselig så falt taket ned på meg. Jeg kvapp så mye at jeg måtte stå opp, så gikk jeg rundt i huset før jeg til slutt tok meg en paracet og gikk og la meg igjen. Men har stort sett bare hatt kveppe-mareritt. Drømmen som trådstarte hadde høres sinnsykt ekkelt ut å ha Lenke til kommentar
korpiklaan Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 mitt skummle drøm var får 4 dager siden. det begynnte først att jeg var på ett visning på ett gammelt maleri utstilling, folk titta bare på gulvet ikke på maleriene, å så måtte jeg på do men når jeg kom inn så var det 5 jenter der men 2 jenter som rørte på seg, det var en veldig san slow motion aktig... jeg på en måte ikke brydde meg å gikk vidre inn på toalettet, etter jeg var ferdig så skulle jeg vaske meg på henda så var det kun 2 igjen det var en av de som ikke rørte på seg. jeg gikk ut av doen og der var det bare 1 som titta på taket, han var kledd som en vaktmester men var liksom ikke det egentlig. i drømmen føltes det som att jeg titta på han i 3 timer, altså bare titta. jeg gikk på doen igjen og så en jente på gulvet med eplepsianfall, men på en rar måte, man ser hodet bare en skygge på en kropp som rister, ene handen ble stille å peka på meg, jeg ble redd å løp ut av doen og på gulvet var hun der også. ho ble bare mer og mer skumlere på en rar måte på kroppen og hodet, på en måte san man blir toturert att man trenger hjelp, men jeg ble bare veldig redd att jeg måtte løpe vekk der i fra.. så når jeg skulle til å løpe ut av døra så lå hun akkuratt ved døra og strakk sin arm får å ta tak i meg og jeg kunne ikke komme meg løs så når hun tok meg så var jeg fanget og jeg ble drept, da var det da jeg våkna. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Skriver den här på Engelska för att folk skal slippa läsa det på Svenska. THE DOLL A story written by Fjärilsfränd, based on true nightmare events. It was late at night,and I had just awaken from a not-so pleasant dream. I sat up in bed, and let my feet down on the floor below me. Suddenly, the door to my room slammed half open, and my little black dog came running in. I could se he was EXTREMLY upset over soemthing. HE crawled under my bed and layed their shaking. I arose from the bed and started walking towards the door to see whatever had scared the dog. I opend the door and saw a almost completely dark room. The only visible lightsource was a couch that stood infront of me, illuminated by a single spotlight. On this couch where two dolls. They where dancing and their faces where completely still. I fellt an extreme terror rising over me, and i started to panic. Then my vision started to "zoom in" on these two dolls in a tremendous pace untill I was a few inches away from their faces and woke up. The weird (and very scary) thing about this dream is that it was very vivid. I have had nightmares all my life. I almost never have good dreams. And if they are good - they usually have soem nightmare elements. I have "doll phobia" by the way. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Det finnes nesten ikke skumlere ting enn dukker. Det er noe med det ekle, døde blikket deres Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Det finnes nesten ikke skumlere ting enn dukker. Det er noe med det ekle, døde blikket deres Sant! Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Jeg har hatt uendelig mange drømmer hvor jeg knuser, mister eller knekker tenna. Har totalt noia for å miste tenna mine, når jeg var yngre og nettopp hadde fått ordentlige tenner etter å ha mista melketenna så dreiv jeg å gynga på tenna og det føltes som om de ble mer og mer løse.. Dermed fikk jeg noia for at de skulle bli enda løsere og at jeg skulle miste de som melketenna og bli tannløs. Slutta å gynge på tenna for mange år siden, men kjenner fortsatt litt etter innimellom. Den værste tanndrømmen jeg kan huske var for mange år siden, hvor jeg drømte at jeg hadde fått bind på tenna, noe Saw lignende greier som gjorde at når jeg skreik eller snakket så mista jeg alle tenna. HORROR! Sist jeg hadde en sånn drøm så gynga jeg på tenna og mista først en tann og spytta den ut. Så gynga jeg på en annen tann og den datt også ut med en gang. Fikk dritnoia og våknet opp og trodde jeg hadde dratt ut tenna i søvne eller noe. Glad jeg fortsatt har tenner! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Drømte at jeg var midt ute på et hav sammen med familien, og de en etter en ga etter og druknet. Det var ikke så traumatisk skummelt, med det var så ekte at jeg kjente følelsen i meg lenge etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå