krisi-stoffer Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hei... Jeg har en dell demention PC som jeg gjerne vil formatere, mitt OS er Windows XP home eddition og skal formatere den til professional. Så klart kommer det opp et problem underveis, Boot menyen min kommer ikke opp, og som da gjør at jeg ikke får gjort noe som helst . Noen som har en løsning på dette? -Kristoffer Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Endre Boot-prioritering i BIOS. Lenke til kommentar
krisi-stoffer Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Endre Boot-prioritering i BIOS. Det har jeg gjordt Lenke til kommentar
myhken Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Du har en original XP Pro CD som du vet er oppstartbar? Og likevel får du ikke startet fra den? Eller er det noe brent/hjemmemekket/piratkopiert CD greier vi snakker om her? For da ligger trolig svaret der. Lenke til kommentar
krisi-stoffer Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 Nei det er en orginal CD som jeg fikk med Lenke til kommentar
myhken Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Men er det en XP plate, eller en del av en "recovery" pakke, med flere CD plater inkludert? For da er kanskje ikke XP plate oppstartbar... Om det ikke står at det er en XP Pro/Home plate da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå