Krisman Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) (Vet det finnes mange tråder om hjelp til å kjøpe kamera. Håper folk gidder ett til, da trådene blir gamle fort ift. modeller og priser, og jeg ikke helt har funnet svarene jeg trenger.) Skal kjøpe kamera i bursdagsgave til kjæresten min (på lørdag, så haster litt med tips ). Hun har ikke veldig avanserte behov, det blir mest til hobby/feriebruk. Eneste er at hun kan komme til å bruke det en del innendørs i forbindelse med jobb, så det bør helst fungere godt i innelys, relativt sett til prisklassen. Jeg har sett for meg noe opptil ca. 4500,-. Men gjerne rundt 3000 også om det er mye «bang for the buck», hun har som sagt veldig enkle hobbybehov. Jeg har ingen veldig krav om det trenger å være FullHD, eller om det bør være harddisk eller minnekort, men syns minnekort virker praktisk. Selv har jeg et DV-kamera, og liker veldig godt at jeg kan ta masse uredigert film som kan stues vekk uten å stappe full en harddisk. Men etter hva jeg skjønner er DV-kamera helt ute av bildet. Er det noen som har gode forslag til kamera el. merker som er spesielt gode/dårlige innendørs? På forhånd hjertelig tusen takk, Kris Endret 16. mars 2010 av Krisman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå