Prowl Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 http://prowl.moo.no Si hva du syns om siden min. (btw. jeg vet det blir litt for mye rot med den "P-logoen" som "svinger" rundt ved "whats new" Om siden er nede er det fordi geocities er veldig ustabilt...vis du vet om en stabil webhost som er gratis så si ifra...takk :smile: Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Hei! home.no og start.no er gratis og relativt stabile. + Designet var råstilig - Siden var altfor liten (størrelse den brukte på skjermen) - Siden din gikk ikke ann å komme inn på enkelte ganger. Karakter: 4- Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 for rotete. grei nok Kar:3+ Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 Hei!- Siden var altfor liten (størrelse den brukte på skjermen) Hmm kanskje det er fordi du kjører en veldig høy oppløsning... men takk for tilbakemeldingen... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 siden er "temporarily unaviable" Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 der funka den, kul side det her, men litt forstyrrende med de greiene som surrer rundt... Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Jah jeg skal fjerne noe av det 8) Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 pokker ass.. den siden var fet! Skjønte ikke helt hva den Cinema 4D | Flash MX osv.. greia var til? Linker?? i så fall så funker dem ikke.. Men ellers så var siden knall! Lenke til kommentar
Spira Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 home.no er noe av det verste jeg noensinne har vært borti. det er simpelthen -umulig- å logge på serveren og oppdatere sidene mellom 8 om morgenen og 4 om natten. jeg ble så frustrert at jeg kjøpte et domene.... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 home.no er noe av det verste jeg noensinne har vært borti. det er simpelthen -umulig- å logge på serveren og oppdatere sidene mellom 8 om morgenen og 4 om natten. jeg ble så frustrert at jeg kjøpte et domene.... Skaff deg bredbånd da. PS! Avataren din er for stor Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 bortsett fra at siden ikke kan vises, så er den sikkert helt kurant. Lenke til kommentar
Spira Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 home.no er noe av det verste jeg noensinne har vært borti. det er simpelthen -umulig- å logge på serveren og oppdatere sidene mellom 8 om morgenen og 4 om natten. jeg ble så frustrert at jeg kjøpte et domene.... Skaff deg bredbånd da. PS! Avataren din er for stor jeg har bredbånd!! det er selve serveren home.no bruker! de har for mange brukere, og når -alle- skal oppdatere samtidig er det umulig å logge seg på etterhvert. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Nå synes jeg denne diskusjonen sporer av... Dette var en tråd som ble postet for å få tilbakemeldinger på en side, ikke å diskutere home.no. En ting til jeg ikke liker med siden: Den dr*tt-popupsen. Den må bort!!!!!!! :x :x :x :x :x Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 home.no er rimelig raskt hos meg. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Hei!- Siden var altfor liten (størrelse den brukte på skjermen) enig med at det var for lite, eg kjører 1024x768 +bra design +eg synes det var kult med dei tinga som snurra -tok meg 1min å sjå gjennom alt.... altså- veldi lita men det kommer seg vel etter kvart såg også på cs-siden din, veldi bra karakter: 5- Eg sitter å prøver å lage i frontpage, kanskje ikkje da besta prog. men eg lager berre på gøyt, og for å læra! :wink: Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Skikkelig fett design Men.. En ting jeg ergrer meg over er blandingen av norsk og engelsk : Enten lager man en side for et internasjonalt publikum, med alt på engelsk.. eller så lager man en side for nordmenn, med alt på norsk. Noe sånn midt i mellom med engelsk meny og resten på norsk blir litt "lamt" :wink: Karakter 4+ Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 Ja jeg pleier å glemme meg når det gkeøder engelsk å norks...pleier å lage siden på engelsk så skriver jeg alt innhold på norsk =(....takk for tilbakemeldingene dah :wink: Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Husk at det er STOR forskjell på home.no og home.no.net. Sistnevnte er jeg meget godt fornøyd med... Hvorfor ikke midtstille siden? Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hei!Eg sitter å prøver å lage i frontpage, kanskje ikkje da besta prog. men eg lager berre på gøyt, og for å læra! :wink: Det eneste som duger er notepad Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hei!Eg sitter å prøver å lage i frontpage, kanskje ikkje da besta prog. men eg lager berre på gøyt, og for å læra! :wink: Det eneste som duger er notepad Å nei. Greit nok at frontpage er dårlig men dreamweaver duger. Det er bare tull å bruke en time når man kan bruke 20min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå