Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg forelsket?

Gjest Usikker gutt

Anbefalte innlegg

Gjest Usikker gutt

Noen med seriøse svar?

Hjelp! Jeg fant ut at jeg skal være med i gymtimen! Og etter timen så må vi dusje! Hva om de ser meg naken? Jeg har ikke verdens største tiss! Så flaut! Gruer meg mere til det enn å tenke på alle de lange turene hjem fra skolen og til skolen jeg må gå (20. min)

Hva skal jeg gjøre? Nekte å dusje?

## to påfølgende poster fra samme bruker slått sammen av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Usikker gutt

Hvorfor skal det hjelpe? Les mine 2 innlegg på denne siden. Kan du ikke svare ett litt langt svar?

Føler at jeg har vært for pågående idag. Tror du hun tenker på det like mye som meg? Eller er det bare jeg som overanalyserer? Kan du ikke skrive ett langt innlegg om fellesmeningene dere gir?

Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt

Synes det lukter latter og mobbing i dusjen! SE TIL Å SVAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vil også ligge med henne dà?

Hvordan løste du din situasjon?

Hva mener du med ''De rette grunnene''?

Jeg vet ikke om vi har god kontakt?

Hvordan se an situasjonen?

Vet fortsatt ikke hva det bildet er og om hun er singel eller ikke

Så du sier først at jeg trenger en guide og skriver sikkert minst 10 svar her. Før du til slutt sier at jeg ikke trenger andre enn meg selv og mine opprinnelige ferdigheter.

Hold hodet kaldt? Forstår hva du mener. Men hvordan?

Vet det ikke finnes Fasit. Men noe må gjøres!

Idag så tror jeg at jeg var litt for pågående. Er det negativt for vidre tid fremover?

Hvis jeg gjør det dårlig på det faglige i skolen. Vil hun sette dette inn som en av de grunnene til at hun IKKE kan bli interressert?

Vær så snill og svar. Jeg har nesten alle muligheter. Fra 2 ganger i uken til 4 uker.

Også kom det store sjokket. Noen kom bort til meg og spurte om jeg hadde fått meg noen venner på skolen. Jeg tenkte å si ''Ja, dere''. Men siden de spurte så betødde det vel at de ikke så på meg som en venn? Så de jeg trodde jeg var venn med så ikke på meg som en venn? Da er det nok lang vei til å bli kjæresten til hun det snakkes om her. Da.

## to påfølgende poster fra samme bruker slått sammen av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Også kom det store sjokket. Noen kom bort til meg og spurte om jeg hadde fått meg noen venner på skolen. Jeg tenkte å si ''Ja, dere''. Men siden de spurte så betødde det vel at de ikke så på meg som en venn? Så de jeg trodde jeg var venn med så ikke på meg som en venn? Da er det nok lang vei til å bli kjæresten til hun det snakkes om her. Da.

De er nok ikke vennene dine, men den eneste grunnen til at du ikke kommer deg videre er fordi du ikke vil lytte. Hvis vi anbefaler noe du ikke liker, så vil du kritisere det istedenfor å faktisk gjøre det. Så hvis du vil ha hjelp foreslår jeg at du faktisk følger tipsene du får her. Når du ikke gjør det, kastet vi bort våres tid.

Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt

Jeg trodde jeg var vennen deres? Så hvis jeg alltid har trodd det så er det dobbelt så langt til å bli kjæresten til hun da? Hvordan blir man venner da? Og hvor lenge må man være før man ikke er havnet i vennefellen og heller ikke er en ''ukjent'' person?

Lenke til kommentar

Jeg trodde jeg var vennen deres? Så hvis jeg alltid har trodd det så er det dobbelt så langt til å bli kjæresten til hun da? Hvordan blir man venner da? Og hvor lenge må man være før man ikke er havnet i vennefellen og heller ikke er en ''ukjent'' person?

De kjenner deg nok, men du blir nok ansett som en taper. Jeg er ganske sikker på at du blir sett på som like rar i det virkelig liv, som du blir gjort her.

Hvis du planlegger å bli kjæressten hennes må du gjøre det jeg ba deg om. Gå bort til henne og prat med henne når hun ikke er opptatt. I tilegg hvis du ga litt mer informasjon kunne vi hjelpe deg med å få økt din sosiale status i klassen. Noe som er viktig om du ønsker å bli sammen med henne, fordi få ønsker å bli sammen med en som blir ansett som en taper.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

Hvorfor anser de meg som en taper? Dette vil jeg gjerne ha en begrunnelse for, altså.

Jeg kan fortelle seg hvorfor.

1. Du oppfører deg jævlig merkelig i denne tråden

2. Folk i klassen ville ikke legge deg til på facebook

3. De du anser som dine venner, spør deg om du har noen venner i klassen.

4. Du er fiksert på jenta og tror du vil ende opp jomfru om du ikke blir sammen med henne.

5. Du klarer ikke en gang å gå bort å snakke til henne. Vanligvis når man hjelper folk så kjenner de jenta, men har problemer med å komme videre.

Så, derfor tror jeg du er en taper.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

Herregud, ro ned med å kalle folk taper. Ingen har grunn til å heve seg over trådstarter. Hvis man gjør det ,er man taper selv.

Men jeg er utrolig enig i at han sliter med å forstå visse ting. Derfor tror jeg det å oppsøke helsesøster på skolen, er rett vei å gå.

Btw, anngående dusjen;

For det første, så har du helt sikkert en gjennomsnittelig pikk. Det er vanlig i den alderen å tro at "alle andre" har større. Btw, de fleste sin ser liten ut i slapp tilstand.

For det andre, så kan det faktisk hende at folk dusjer med bokser på. Det gjorde vi på ungdomskolen jeg gikk på, og på vgs nå også faktisk :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt

Så jeg er en taper da :-(

Trodde jeg hadde fått venner men så kom sjokket.

Hun ser sikkert bare på meg som en rar fyr :-(

Hva skal jeg gjøre nå? Jeg er så lavt som det går an å komme? Og ikke kom hit og si: Du har ingenting å tape!. Fordi, nei, det har jeg ikke. Men det er lang vei til normal tilstand også. Hvis hun sitter mellom 2 folk og leser en bok. Og jeg ser det er plass til å karre meg inn der. Skal jeg det? Var i en slik situasjon og vurderte det. Men turde ikke. Det er vel for pågående når man allerdet sitter mellom 2 jenter forså å forlate dem?

Sitter fast nå! 4 uker! Mye kan rettes på. Mye kan endres på. Mye kan ØDELEGGES! Det er NÅ det gjelder.

Betyr det faglige noe særlig iforhold til kjærestegreier. Eller tenker de mest på personlighet og oppførsel og ikke det faglige?

Jeg får 3 i gjennomsnitt i karakter.

Lenke til kommentar

Herregud, ro ned med å kalle folk taper. Ingen har grunn til å heve seg over trådstarter. Hvis man gjør det ,er man taper selv.

Men jeg er utrolig enig i at han sliter med å forstå visse ting. Derfor tror jeg det å oppsøke helsesøster på skolen, er rett vei å gå.

Btw, anngående dusjen;

For det første, så har du helt sikkert en gjennomsnittelig pikk. Det er vanlig i den alderen å tro at "alle andre" har større. Btw, de fleste sin ser liten ut i slapp tilstand.

For det andre, så kan det faktisk hende at folk dusjer med bokser på. Det gjorde vi på ungdomskolen jeg gikk på, og på vgs nå også faktisk :tease:

Han spurte hvorfor de han trodde var vennene hans, spurte om han hadde venner. Da kunne jeg enten svare ærlig eller lyve. Jeg valgte å svare ærlig. For det andre tror jeg det er bedre at han forstår hvor han ligger.

Usikker gutt: Karakterene dine betyr lite, så lenge hun ikke er veldig skoleflink og tenker mest på skole. Hva med f.eks. friminuttene, etter skolen, etc. da kan du si hei. Men du må snakke med alle i klassen din også andre jenter, da vil det være langt mer naturlig å snakke med henne.

Å bygge opp sin sosiale status er noe som tar tid, men noe som du absolutt vil klare om du skal komme deg videre. Jeg har en guide her som du kan bruke for å øke din selvtilitt, og da snakker jeg ikke bare om hvor høyt du tenker om deg selv, men også hva kroppsholdningen din sier til andre.

http://thegeeksdatingguide.com/first-steps/how-to-use-this-guide/

Endret av Camlon
Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt

Hvor fører lenken til? Virus?

Uansett så spør jeg om den dusj-greien.

Uansett så enten sitter hun og leser, eller hører på Musikk i friminuttene. Det er bare 5-3 minutter friminutt og storefri med 35 minutter. Det storefri vil hun jo benytte bedre enn å snakke med en ny? Jeg legger merke til at hun smiler mindre nå til meg enn før. Hvorfor?

Camlon. Jeg kan desverre ikke ta imot råd fra folk som kaller meg taper utifra Internett.

Lenke til kommentar

Hvor fører lenken til? Virus?

Uansett så spør jeg om den dusj-greien.

Uansett så enten sitter hun og leser, eller hører på Musikk i friminuttene. Det er bare 5-3 minutter friminutt og storefri med 35 minutter. Det storefri vil hun jo benytte bedre enn å snakke med en ny? Jeg legger merke til at hun smiler mindre nå til meg enn før. Hvorfor?

Camlon. Jeg kan desverre ikke ta imot råd fra folk som kaller meg taper utifra Internett.

Nei lenken er en side som forteller deg nøyaktig hva du skal gjøre for å bygge opp din sosiale status. Hvorfor i all verden skulle jeg poste et virus og risikere å bli bannet. Jeg foreslår at du klikker på lenken denne gangen og følger guiden.

Det er ikke pikken din som er problemet. Det er du som er problemet, siden du ikke gjør det vi ber deg om. Hadde du gjort det du fikk bedskjed om, ville du ha komme mye, mye lengre. Storefri virker som en veldig god mulighet til å bli kjent med henne og det at hun ikke vil snakke med deg i storefri er bare en unnskyldning. Så når det blir storefri, ta med deg maten din og sett deg ned med henne og hennes venner og si hei. Dereter kan du stille dem spørsmål og fortelle om deg selv. Dette kan du gjøre på mandag. Ok?

Det var ikke som om du tok i mot råd før jeg sa at grunnen til at vennene dine spurte om at du hadde venner, var fordi du er en taper. Burde jeg lyve for å få deg til å føle deg bedre? Ønsker du å bli sammen med henne, eller ønsker du ikke å bli sammen med henne? Hvis du ønsker, foreslår jeg at du lytter til de som gir deg tips og at du setter deg ned med henne i storefri.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt

Vet at jeg må vise interresse. Men hvordan skal jeg unngå å bli avslørt? Jeg vil jo ikke at det skal være så åpenbart. Heldigvis så går je på en skole uten mobbere, baksnakkere og sladring og rykter. Så har ett godt utgangspunkt for å ikke bli ferska og at det skal spres til hele skolen... Men hvordan vise interresse uten å bli avslørt? Vet at det er minst 2 sider om det. Men det står bare hva jeg skal gjøre. ikke hva jeg skal si..

Jeg forstår mere slikt som:

At dere sier hva jeg skal si og gjøre. Jeg håper MOD ser tråden og trykker på den linken før jeg tør å gjøre det.

Hvorfor skal jeg, mens hun sitter og hører på musikk og leser for seg selv akkurat liksom gå akkurat til HENNE akkurat når hun er ALENE. Det er alt for altfor avslørende.

Lenke til kommentar

Vet at jeg må vise interresse. Men hvordan skal jeg unngå å bli avslørt? Jeg vil jo ikke at det skal være så åpenbart. Heldigvis så går je på en skole uten mobbere, baksnakkere og sladring og rykter. Så har ett godt utgangspunkt for å ikke bli ferska og at det skal spres til hele skolen... Men hvordan vise interresse uten å bli avslørt? Vet at det er minst 2 sider om det. Men det står bare hva jeg skal gjøre. ikke hva jeg skal si..

Jeg forstår mere slikt som:

At dere sier hva jeg skal si og gjøre. Jeg håper MOD ser tråden og trykker på den linken før jeg tør å gjøre det.

Hvorfor skal jeg, mens hun sitter og hører på musikk og leser for seg selv akkurat liksom gå akkurat til HENNE akkurat når hun er ALENE. Det er alt for altfor avslørende.

Det er ikke noe avslørende med å gå bort til en jente og prate med henne. Du kan gjøre det mindre åpenbart med å prate med andre jenter i tilegg. På den måten er det ihvertfall ikke avslørende. I tilegg hva er problemet. Hva er så ille med at noen begynner å tro at du liker henne. Hvis de finner det ut ved at du prater med henne så øker det din sosiale status, noe som gjør det mer sannsynlig at du blir sammen med henne.

Sitter hun ikke med sine venner i friminiuttene? Hvis hun ikke gjør det kan jeg gjette at hun ikke har spesielt høy sosial status hun heller. Det vil gjøre saken lettere for deg. Når det er storefri, stikk bort til henne mens hun leser den boken og begynn å prat med henne. Hvis hun sitter og leser fordi hun er litt nerdete vil hun like å bli kontaktet av deg. Så kom deg bort i storfri og gjør som vi ber deg om. Jeg spør deg igjen, ønsker du å bli sammen med henne, eller ønsker du ikke å bli sammen med henne. Ønsker du å bli sammen med henne må du prate med henne.

Og igjen det er ikke virus i lenken. Her scan den for virus, http://onlinelinkscan.com/ Er det bare du som prøver å gi meg enn unnskyldning for å ikke følge de tipsene som blir gitt i lenken?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...