365d Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Gjennomfør det jeg har skrevet så havner du ikke i vennefellen, the one who hesitates, masturbates! Ikke gi komplimenter før senere og få inn litt fysisk kontakt fra starten av Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Jeg er der 2 dager i uken! Hvordan få henne interressert i meg? Lenke til kommentar
365d Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 hun kommer aldri til å bli interessert i deg.. 9 sider med forslag og du har ikke prøvd noe enda? Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Er der bare 2 dager i uka!!! Jeg har snakket med henne, og gitt hun ett kompliment, som jeg mente. God start eller? Yeah! Ja? Jeg har fått råd. Men vet ikke hvordan jeg bruker dem. Hvorfor? Fordi jeg ikke har fått eksempler på det. Så imorgen går jeg bort til hun og sier at jeg synes hun er pen og hva jeg føler for henne. Da ødelegger du sannsynligvis veldig mye. Vis at du liker henne, ikke si det. Du sier at du ikke har eksempler? Kanskje denne videoen kan være til inspirasjon? Bra med den infoen. Men dette er vel gamle han sjekker opp? Husk at jeg møter denne jenta 2 ganger i uken og at det er tenåringsjekking som fungerer da? Det fungerer ikke med noe sånn: ''Fint vær idag''-greie? Prinsippene er vel de samme vil jeg tro, har hvertfall funket greit nok for meg, og jeg er ikke 100% voksen enda jeg heller, selvom jeg har noen flere år bak meg enn deg. At du bare ser henne to ganger i uken er da ikke noe problem? (Med mindre det er en veldig rar grunn til det?) Mange sjekker opp jenter første på minutter eller timer, jenter de i utgangspunktet bare ser sekunder, minutter eller timer av sitt liv. Nei, ta det med ro. Du har meeer enn nok med tid Jeg ville heller sagt at på skolen ser man hverandre for mye, det er lettere å bli lei av hverandre og kjede seg. Om du absolutt vil ha eksempler kan du vel søke på Youtube eller noe? Er noen folk som driver med dating og legger ut videoer tror jeg, kanskje "Pick up artist" gir deg noen treff? Jeg ville dog tatt slik med en liten klype salt, tenke litt selv og gjøre ting på sin måte også. Lykke til Mener du at jeg har god tid men det tror ikke andre at de har. Eller: Mener du at jeg har god tid. Og det har andre også? Forsto ikke mye nå. Har lest alt som er å lese. Har lest i hele Samliv og Relasjoner-forumet og lest alle svar i alle tråder og vet ufattelig mye faktisk. Men når det kommer til ett slikt tilfelle jeg er i... Så er ikke fasiten gitt :-( Hjelp! Imorgen er det heldagsprøve, uten friminutt. Så får bare sett henne 5 min før skolen starter. ## to påfølgende poster fra samme bruker slått sammen av ilpostino ## Endret 3. mai 2010 av ilpostino Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Dani95? Du tuller nå? Kommer ikke til å bli kjent med henne via Face Jeg er stygg... Ingen vil kysse meg. Sier jeg ''Hei''. Så sier hun ''Hei''. Hva mer? Dagen er imorgen. Jeg skal være der en hel dag (før bare en halv) Hva skal jeg gjøre!? Ser for meg ting. Men alt bortsett fra å snakke med henne. I think we're done here. Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Så jeg er stygg? Og aldri kommer til å få meg henne :-( ? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Nei, du sier du selv er stygg. Hva faen er galt med deg, gutt? Hvis du er så forbanna stygg hvorfor gidder du å bruke energi på dette, da? Rett på det som er stygt med deg (altså selvtilliten din), også finn deg jente. Hvis du er bombesikker på at du aldri klarer å prate med henne, så kan du heller sitte på senteret og drikke milkshake, eller i bilen å røyke, eller noe helt annet. Men du er her for å få deg kjærring, så pell deg til helvete utav datastolen og GJØR NOE MED DET. Tren, ta sol, fiks deg, skaff deg en særegen stil, bli god i noe (idrett/musikk - helst), ELLER ta deg sammen og start en samtale med henne. (evt. det beste: gjør begge deler). Vær hard to get, la henne lure litt på hvem du er, hvordan du er, osv. Ikke spy ut all info på en gang. Flau stillhet? BRYT stillheten. Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hvordan skal jeg spille Hard To Get? Hvordan skal jeg virke mystisk og hvor mye skal jeg si om meg? Hva skal jeg si i det hele tatt? Jeg har litt tjukkt Baby-face-ansikt og ser ikke ut som en engel i trynet... Så... Jeg er stygg. Si hva jeg skal gjøre... Bare timer igjen nå faktisk. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Nei, lev ditt eget liv. Dette gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Hjelp. To dager til nå! Idag fikk jeg ikke engang sett hun. Gode nyheter! Egentlig bare 10% dumt i disse gode nyhetene nå. Vil dere høre dem? ## to påfølgende poster fra samme bruker slått sammen av ilpostino ## Endret 3. mai 2010 av ilpostino Lenke til kommentar
MrAtlaz Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Get some balls! Problemet her er dårlig selvtillit. Slutt å syt og kom deg inn på banen. Ingen jobb, ingen lønn. Med tanke på at du kaller deg selv stygg, så er du faktisk ikkje den eneste som tenker sånn. Ta deg sammen og go for it. Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) OPPDATERING Nå er det klart at fra imorgen så skal jeg gå på skole i 3-4-5 uker fremover i tid. Selvfølgelig så bekymrer jeg meg mest for prøver, vurderinger, lekser, skolearbeid. Fordi jeg har bare 1 time totalt friminutt hver dag. Max. Nå har jeg altså 4 uker i strekk på å bli kjent med alt og alle. Hva skal jeg gjøre videre? Dette blir mye enklere nå, enn før. Nå har dere ett bedre utvalg å hjelpe meg med også. Bedre utgangspunkt for meg også :-) OPPDATERING Nå er det klart at fra imorgen så skal jeg gå på skole i 3-4-5 uker fremover i tid. Selvfølgelig så bekymrer jeg meg mest for prøver, vurderinger, lekser, skolearbeid. Fordi jeg har bare 1 time totalt friminutt hver dag. Max. Nå har jeg altså 4 uker i strekk på å bli kjent med alt og alle. Hva skal jeg gjøre videre? Dette blir mye enklere nå, enn før. Nå har dere ett bedre utvalg å hjelpe meg med også. Bedre utgangspunkt for meg også :-) Dagen er imorgen og fire uker fremover i tid! Hjelp! ## to påfølgende poster fra samme bruker slått sammen av ilpostino ## Endret 3. mai 2010 av ilpostino Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Jeg vil tørre å påstå at du har fått all den hjelpen du kan få. Nå er det opp til deg. Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Hjelp! Hjelp! Jeg skal være ''med hun'' 4 uker nå. Hva skal jeg gjøre? Hva er felles i alle svarene som er gitt? Synes alle er helt forskjellige. Lenke til kommentar
MrAtlaz Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Det finnest ingen fasit desverre. Hold hode kaldt. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Det du er ute etter, er en guide, og det finnes ikke. Og hvis det hadde gjort det, så hadde du fulgt den blindt, og hele greia hadde vært kunstig. Du må spille på dine egne styrker, og det er det som til syvende og sist er avgjørende med tanke på om du får dama eller ikke. Jeg synes du skal se ann situasjonen litt, å ikke tenke så mye om teite ting som å bli "avslørt". F.eks. så kan du smile til henne hvis dere får øyekontakt under en time. Du har fått mye pepper her, forståelig nok fordi du virker til å mangle en del selvtillit og samtidig ikke tar til deg all hjelpen du kan få. Men jeg husker selv da jeg gikk i niende klasse og følte det akkurat som du føler det nå. Det viktigste er som sagt å se ann situasjonen, så må du til slutt rett og slett bare prøve deg. Hvis du føler at dere har fått en god connection, la oss si to uker inn i skoleoppholdet ditt, så spør du om hun vil se film hjemme hos deg eller no. Du får ha lykke til. Og hey, ikke la lidelsen ta over helt. Du nærmer deg de sista åra hvor folk forelsker seg av de "rette grunnene". Du liker henne fordi du synes hun er den peneste jenta du noengang har sett. Ikke fordi du har lyst til å pumpe henne i senga. Og sånn særr. De forelskelsene er spesielle. Derfor gjelder det å prøve å få så mye ut av dem som overhode mulig Endret 30. april 2010 av Bosna Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Vil også ligge med henne dà? Hvordan løste du din situasjon? Hva mener du med ''De rette grunnene''? Jeg vet ikke om vi har god kontakt? Hvordan se an situasjonen? Vet fortsatt ikke hva det bildet er og om hun er singel eller ikke Så du sier først at jeg trenger en guide og skriver sikkert minst 10 svar her. Før du til slutt sier at jeg ikke trenger andre enn meg selv og mine opprinnelige ferdigheter. Hold hodet kaldt? Forstår hva du mener. Men hvordan? Vet det ikke finnes Fasit. Men noe må gjøres! Idag så tror jeg at jeg var litt for pågående. Er det negativt for vidre tid fremover? Hvis jeg gjør det dårlig på det faglige i skolen. Vil hun sette dette inn som en av de grunnene til at hun IKKE kan bli interressert? Vær så snill og svar. Jeg har nesten alle muligheter. Fra 2 ganger i uken til 4 uker. Lenke til kommentar
T4rdy Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Vil også ligge med henne dà? Hvordan løste du din situasjon? Hva mener du med ''De rette grunnene''? Jeg vet ikke om vi har god kontakt? Hvordan se an situasjonen? Vet fortsatt ikke hva det bildet er og om hun er singel eller ikke Så du sier først at jeg trenger en guide og skriver sikkert minst 10 svar her. Før du til slutt sier at jeg ikke trenger andre enn meg selv og mine opprinnelige ferdigheter. Hold hodet kaldt? Forstår hva du mener. Men hvordan? Vet det ikke finnes Fasit. Men noe må gjøres! Idag så tror jeg at jeg var litt for pågående. Er det negativt for vidre tid fremover? Hvis jeg gjør det dårlig på det faglige i skolen. Vil hun sette dette inn som en av de grunnene til at hun IKKE kan bli interressert? Vær så snill og svar. Jeg har nesten alle muligheter. Fra 2 ganger i uken til 4 uker. Jeg tror du er en retard. EDIT: God luck Endret 30. april 2010 av T4rdy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg