Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg forelsket?

Gjest Usikker gutt

Anbefalte innlegg

Men hun sitter alltid opptatt og hører på musikk eller allerdet er i en samtale.

Det å holde rundt henne er for avslørende. Og hva mener du med å vise noe og ta på hendene?

Men det er jo enklelt for dere å skrive dette. Men det er JEG som må gjøre det.

Så det finnes ikke et eneste øyeblikk hun ikke hører på musikk eller ikke er i en samtale. Hører hun på musikk når du møter henne i gangene. Hører hun på musikk hver eneste gang hun er ferdig med en samtale. Jeg tviler sterkt på at det du sier er sant. Og for å være ærlig lager du altfor mange unnskyldninger. Jeg foreslår at neste gang du møter henne alene går du opp til henne og snakker med henne. Gi blaffen om hun har på seg høretelefoner. Er hun noe verdt å satse på tar hun dem av når du begynner å snakke med henne.

Jepp, det er avslørende å holde rundt en jente, men det er derfor man gjør det og fordi det hjelper når man er kald. Det er også en måte å eskalere på til klining. Nå skal det sies at man kan holde rundt jenter som man ikke er interesert i også. Men det er ofte når man vet at man ikke er interesert i hverandre. Det med hendene, kan være alt mulig rart. Det kan være at du viser henne et bilde og mens du peker på bildet, berører du hendene hennes. Det kan være at du viser henne et eller annet objekt. Det er nok av metoder, men det må være naturlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Usikker gutt

Men hvis jeg avslører meg så blir det ikke like interresant for henne. Da har hun meg i sin hule hånd?

Hvorfor hjelper det på meg å være avslørende for henne? Hvordan kan hun like meg av den grunn å vite at hun bare kan velge og vrake?

Vil gjerne ikke bare ha slike beskjeder som dere sender. Men også litt mere detaljert.

Zarac? Gi ett eksempel på en

Ikke avslørende

Avslørende

Altfor avslørende-greie eller kompliment eller bevegelse ellerno.

Det blir enklere for meg å vite hvilket nivå jeg skal være på da.

Lenke til kommentar

Hva blir ødelagt spolert om du viser interesse? om andre ser at du liker henne, hvaså?

Spør henne om hjelp til ting i prosjektet deres ex.

Du har skrivd mye av det samme i postene dine, ikke tenk, handling må til. Hun kommer neppe til å bite eller slå (selv om du kanskje hadde likt det :)

Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt

Nei, det at hun vet at fyren som rulerer mellom 2 skoler og slikt plutselig viser interresse for henne går nå ikke. Så noe som er mellom IKKE AVSLØRENDE og AVSLØRENDE minus. Er noe jeg leter etter av eksempler.

Camlon:

Hvis jeg står der og venter til hun er ferdig med en samtale eller hører på musikk så viser jeg jo alt for mye interresse, da.

Ååå... Hun er så nydelig vakker!!!

Slutt å klag Alfrid. Jeg har snakket med henne, det har jeg fått beskjed om her. Jeg har gitt henne komplimenter og smilt. Jeg har gjort det meste. Men vil ikke avsløre meg. Da har hun meg i sin hule hånd.

Nei, det at hun vet at fyren som rulerer mellom 2 skoler og slikt plutselig viser interresse for henne går nå ikke. Så noe som er mellom IKKE AVSLØRENDE og AVSLØRENDE minus. Er noe jeg leter etter av eksempler.

Camlon:

Hvis jeg står der og venter til hun er ferdig med en samtale eller hører på musikk så viser jeg jo alt for mye interresse, da.

Slutt å klag Alfrid. Jeg har snakket med henne, det har jeg fått beskjed om her. Jeg har gitt henne komplimenter og smilt. Jeg har gjort det meste. Men vil ikke avsløre meg. Da har hun meg i sin hule hånd.

Dere sier at jeg ikke kommer noe sted med det jeg gjør nå. Men gjør jeg noe videre uten 100% å vite hvordan man sier det og når man sier det og hva man skal si osv. så havner jeg i hennes hule hånd og hun kan velge og vrake, og da er jeg ikke like interresant lenger?

Camlon:

Dere sier at jeg ikke kommer noe sted med det jeg gjør nå. Men gjør jeg noe videre uten 100% å vite hvordan man sier det og når man sier det og hva man skal si osv. så havner jeg i hennes hule hånd og hun kan velge og vrake, og da er jeg ikke like interresant lenger?

Nå har jeg lagt til en annen på den nye skolen. Hun godtok med en gang jeg sendte invitasjon. Har ikke forandret på bildet eller navnet. Hvorfor godtok ikke hun det er snakk om her. Men alle andre lizm. Er hun interressert men vil være kostbar?

Trenger flere teorier inn her nå.

## tre påfølgende poster fra samme bruker slått sammen av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Du kommer ingen vei med teorier. Bare gjør som du blir fortalt, og ikke still spørsmål ved hver setning og tanke. Det er ikke din jobb å tenke, men å handle. Noe av det dummeste du gjør er å motsi dem som hjelper deg. De fleste her sitter på en sekk mer enn deg med erfaring. Du kaster bort tiden din.

Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt

Hvordan vet jeg at dere ikke bare er ute etter å ødelegge mine sjangser?

Dere sier først at hun ikke må vite at jeg er interresert.

Fordi da har hun meg i sin hule hånd.

Litt etter sier dere at jeg må være avslørende.

Begynner å bli forvirret her. Hvordan blir man likt blandt jenter generelt er også ett spm.

Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt

Men når vedkommende person får 5-6'ere i alle fag så har jo jenta en IQ på over 50 ihvertfall?

Kan du ikke bare gjøre det enkelt å gi eksempler på avslørende og ikkeavslørende ting og handlinger?

Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt

Men dere sier jo her i tråden at jeg ikke må vise at jeg er interressert!

VÆR SÅ SNILL DA!

Dere sier jeg ikke må vise interresse

Etterpå sier dere at jeg skal vise interresse

Hva skal jeg?

Kan dere ikke bare gi noen eksempler?

Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt

Nei? JEG TRENGER HJELP! Èn ting er å gå på skolen hver dag og slikt. En annen ting er å gå der 2 dager i uken. Ikke mye rom for å bli kjent og slikt da?

Lenke til kommentar

Men dere sier jo her i tråden at jeg ikke må vise at jeg er interressert!

VÆR SÅ SNILL DA!

Dere sier jeg ikke må vise interresse

Etterpå sier dere at jeg skal vise interresse

Hva skal jeg?

Kan dere ikke bare gi noen eksempler?

Ingen her har sagt at du ikke skal vise at du er interesert, men vi har rådet deg fra å løpe bort til henne og fortelle henne at du liker henne uten å en gang ha snakket med henne, som bare vil føre til at hun sier ok eller noe lignende og situasjonen blir klein.

Det du derimot skal gjøre er å vise interesse og gjøre ting som du mener kan være avslørende. Første steg i dateprosessen er å bli kjent med henne, så på mandag går du bort til henne neste gang hun ikke er opptatt og åpner en samtale. Ikke bry deg om det er avslørende, fordi da forstår hun at du er interesert i henne som er bra. Men det er ikke avslørende. Det er vanlig å gå bort til jenter og prate med dem.

Lenke til kommentar

Kommenter håret, klærne osv (positivt, selvsagt). Om hun sier noe i retning av: "Nei, uff" eller lignende ikke press videre men si, "Jeg synes det."

Det kommer vel egentlig til å virke avslørende, men hva har du å tape? Etter hva jeg har lest, virker det som at dere ikke er så veldig nær hverandre (no offence), og du har egentlig ingenting å tape på den vennskapelige siden.

Lykke til videre!

Endret av CSW
Lenke til kommentar

http://en.wikipedia.org/wiki/Game_theory

Hvordan fatte beslutninger i situasjoner der du har ulike valg, og kan få ulike responser.

Men uansett: Du går i 9. klasse. Uansett hvor mye du driter deg ut nå (i en sosial kontekst), er det fullstendig ubetydelig over tid, og i verste fall en god erfaring. Bare gå å snakk med henne - statusen din finnes ikke, og er noe du egenhendig har konstruert i ditt eget hode! Med andre ord: du er verdt MINST like mye som henne på ALLE måter! (nei ikke noe jeg bare sier for å motivere, men det er ofte en ting som må erfares litt før det går opp for en hva som faktisk ligger i de HERLIGE ordene)

Konklusjon: Se på spillteori for å lære å ta riktige beslutninger i slike situasjoner, og ta kontakt med henne face-to-face! (hvilket er hva spillteorien ville anbefalt deg! ;) )

Lenke til kommentar

Ikke gi henne random komplimenter, for din egen skyld, det leder deg rett i friend zone. Finn på en unnskyldning i friminuttet for å starte en samtale (spør hva klokken er f.eks, veien til et klasserom) for så å bare snakke med henne videre. Prøv å dra noen jokes osv også spør du hva hun skal i helgen (antar at du fester e.l) Ikke add henne på face rightaway, hvis du ikke er keen på å virke desp. For all del ikke gi henne komplimenter

Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt

Hvordan skal jeg ikke havne i vennefellen da? Noen eksempler på hva jeg skal gjøre? Jeg er der jo bare 2 dager i uken. Og til jeg har begynt full tid er jeg vel godt nok venn. - Og dermed må ta neste skritt med en eneste gang! Er utrolig desperat nå.

Lenke til kommentar

Hvordan skal jeg ikke havne i vennefellen da? Noen eksempler på hva jeg skal gjøre? Jeg er der jo bare 2 dager i uken. Og til jeg har begynt full tid er jeg vel godt nok venn. - Og dermed må ta neste skritt med en eneste gang! Er utrolig desperat nå.

Har du gjort det jeg ba deg om?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...