Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg forelsket?

Gjest Usikker gutt

Anbefalte innlegg

Gjest Usikker gutt

Så jeg skal drite meg ut og godta at hun ikke er interressert. Istedet for å unngå å drite meg ut og bare godta at hun ikke er interressert uten å på en eller annen måte få henne interressert.

Bosna:

Hvordan selvsikker?

Spørre henne om jeg kan snakke med henne alene? Hun vil ikke det, virker det som, - hun har status, som jeg har sagt. Som betyr at det er mange som vil tilbringe friminuttet med henne og slik. Uansett så avslører jeg meg i det jeg skal spørre om jeg kan snakke med henne alene.

Jeg er der noen få dager i uken. Kan ikke be henne ut da. Uansett er det bare Tirsdag og Torsdag jeg på en måte ikke skal noe.

Jeg med den lille selvtilliten min skal godta og tåle å bli ditcha 2 ganger? Nåvel..?

You want something, go get it = Du trenger noe, gå å ta det? Hva mener du?

Sitter helt fast. 2 dager til nestegang nå...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så jeg skal drite meg ut og godta at hun ikke er interressert. Istedet for å unngå å drite meg ut og bare godta at hun ikke er interressert uten å på en eller annen måte få henne interressert.

Nei, fordi du skal ikke drite deg ut, ved å være bestemt.

Og ja, går det ikke så går det ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt

Hun er ikke interressert i meg nå, selvfølgelig, jeg kjenner henne ikke engang.

Hvordan bli kjent?

Hvordan få henne interressert?

Hvis jeg venter ett år med å bli kjent, deretter ett halvt år før jeg tørr flørte så er jeg i Vennefellen.

Hun er ikke interressert i meg nå, selvfølgelig, jeg kjenner henne ikke engang.

Hvordan bli kjent?

Hvordan få henne interressert?

Hvis jeg venter ett år med å bli kjent, deretter ett halvt år før jeg tørr flørte så er jeg i Vennefellen.

PLUSS det at jeg stod på vent etter å bli venn med henne, men etter å ha ventet i en måned på Face så avslo hun meg. Vil ikke virke for avslørende ved å sende ny venneinv? Har ett rart etternavn, så kanskje hun ikke vet det er meg?

Uanset så er fokus det jeg siterte til i dette svaret. Hvordan bli kjent osv...

## to påfølgende poster fra samme bruker slått sammen av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Du er så redd for å drite deg ut at du ikke tør å gjøre noe. Hvordan tror du at folk reproduserer seg? Noen må ta en liten sjanse til å begynne med, deretter baller det på seg med handlinger fra begge parter.

Det hjelper å være bestemt. Sist gang jeg ba ei jente med på kino, spurte jeg ikke om hun ville være med, jeg bare BESTEMTE at hun skulle bli med meg på kino. Det viste seg at jeg ikke ville - eller noen gang vil - ha noe mer med det mennesket å gjøre, men det fungerte i hvert fall. Det er et godt eksempel på selvsikkerhet. Det skal absolutt litt selvtillit til for å bestemme at ei jente skal bli med på den måten. Og det liker de. Kvinner tiltrekkes av autoritet. Får de en kommando, er det noe oppi hodet deres som sier: ADLYD. Hvis jeg hadde framstilt det som et spørsmål, ville hun blitt usikker og sannsynligvis svare nei, fordi hun som ung kvinne ikke er vant til å ta egne valg. Jeg er bare to år eldre enn deg, så det vil ikke være noe annerledes for deg.

Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt

Skal jeg da i fremtiden ta sjangse selvom jeg blir avslørt og alt er spolert?

Skal jeg si: Bli med meg på Kino idag!

Eller skal jeg si: Vil du bli med meg på Kino idag?

Uansett. Inatt så drømte jeg at jeg ga henne komplimenter for å skrive pent. Jeg voknet, og nå utover dagen så er jeg glad for at jeg ikke er på den skolen og fikk sagt det. Jeg fant ut etterhvert at komplimenter er for avslørende. Men dere har sagt at jeg skal gi komplimenter?

Så hva er 3 eksempler på komplimenter som er for avslørdene og IKKE avslørende?

Uansett. Inatt så drømte jeg at jeg ga henne komplimenter for å skrive pent. Jeg voknet, og nå utover dagen så er jeg glad for at jeg ikke er på den skolen og fikk sagt det. Jeg fant ut etterhvert at komplimenter er for avslørende. Men dere har sagt at jeg skal gi komplimenter?

Ikke skjev dette ut ifra det jeg har Qoutet. Men her er saken:

Som sagt så vet hun ikke etternavn og mellomnavn og interresser og slik. Men etter en måned på vent på vennelista hennes så avslo hun? Hvorfor? Fordi hun ikke visste at det var meg?

Uansett. Hun har byttet bildet nå. Men vet at det bildet hun har fortsatt lever... ÅÅÅ!!!

Ikke skjev dette ut ifra det jeg har Qoutet. Men her er saken:

Som sagt så vet hun ikke etternavn og mellomnavn og interresser og slik. Men etter en måned på vent på vennelista hennes så avslo hun? Hvorfor? Fordi hun ikke visste at det var meg?

Uansett. Hun har byttet bildet nå. Men vet at det bildet hun har fortsatt lever... ÅÅÅ!!!

Trenger seriøst råd nå! Dagen er imorgen!

Greier ikke å holde ut hele helgen pluss mer før jeg møter henne igjen, med den tanken av at jeg ikke turde! Hvaslags komplimenter er ikke for avlørende? Eller er komplimenter i seg selv dumt?

## tre påfølgende poster fra samme bruker slått sammen av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt

Jeg kan ikke tvinge henne da. En ny gutt som er på skolen 2 dager i uka og såvidt sier Hei til henne skal tvinge henne med på. Logisk?

Hvaslags komplimenter er ikke avslørende? Gi noen eksempler?

Uansett. Vil ikke vise at jeg er interressert da har hun meg i sin hule hånd og kan velge og vrake.

Er:

''Oi... Så pen skrift du har'' for avslørende? Eller ikke?

Er: ''Så fine bukser du har'' Avslørende eller ikke?

Er: ''Du er pen'' avslørende eller ikke?

Dette er ikke noe spørreundersøkelse. Men jeg tror du forstår hva jeg vil fram til. At du lizm sier hva som er avslørende komplimenter og ikke.

Zarac: Du har kjent meg i 20 sider og 50 svar i en annen tråd. Jeg tror du kjenner til mine sosiale og selvtillitsproblemer mere enn andre. Tror du er den som kan hjelpe meg mest fordi du vet mest om meg når det gjelder dette.

Lenke til kommentar

Da sier jeg: Ikke bekymre deg for hva som er avslørende. Ikke vær redd for å si noe hyggelig til henne, så lenge du mener det, eller i det minste klarer å si det overbevisende. Hun er bare et menneske. Hun har ingen makt over deg fordi du gir henne et kompliment. Alle eksemplene dine kan brukes, hun vil ikke spekulere i om du er interessert i henne. Dersom hun begynner å spekulere, er det bare bra, for det betyr at hun bryr seg om hva du tenker.

Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt

Men jeg vil være mystisk. Jeg vil ikke gi henne ett sånt valg at hun kan velge og vrake og slikt. Jeg håper dere forstår at dagen er imorgen. Og jeg kan ikke si jeg synes hun er pen. Det er for avslørende. Kan dere ikke komme med eksempler?

Jeg er ekstremt takknemlig for svarene jeg får. Uten de svarene og erfaringene jeg har fått fra denne nettsiden så hadde jeg sikkert havnet i mye trøbbel... Jeg takker dere for det. Men forstå at det hjelper ikke for meg å bidra alt jeg kan, og til slutt vite at det er til ingen nytte.

Så jeg må få det inn med teskje, ja...

Lenke til kommentar

Det fungerer ikke å være så mystisk at du ikke prater med henne. Hvis du ikke vil fortelle henne at hun er pen, kan du tulle litt med henne og erte henne litt, men hold det på det nivået der hun forstår at du ikke er seriøs. Men det bør komme etterhvert, bli litt kjent med henne først.

Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt

Vel, idag sa snakket jeg med andre. Og jeg hun joina samtalen. Den handlet om MEG, så jeg vet ikke om det er noe positivt eller negativt. Jeg sa jeg synes hennes nye stil så kul ut.

Er det en god start? Sitter liksom fast. Hun er mye med andre folk. Hun er liksom aldri der jeg er... Hvordan skal jeg få henne interressert?

Vel, idag sa snakket jeg med andre. Og jeg hun joina samtalen. Den handlet om MEG, så jeg vet ikke om det er noe positivt eller negativt. Jeg sa jeg synes hennes nye stil så kul ut.

Er det en god start? Sitter liksom fast. Hun er mye med andre folk. Hun er liksom aldri der jeg er... Hvordan skal jeg få henne interressert?

Ja? Trenger sykt hjelp nå...

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Men jeg ar prøvd å adde folka i klassen, men ingen vil godta.

Så hvis jeg blir sammen med hu så slår hu opp 1 dag seinere?

Jeg ønsker ikke å avsløre meg. Men tenk om det er kjæreste da!

PLUSS det at jeg stod på vent etter å bli venn med henne, men etter å ha ventet i en måned på Face så avslo hun meg. Vil ikke virke for avslørende ved å sende ny venneinv? Har ett rart etternavn, så kanskje hun ikke vet det er meg?

De postene over her beskymrer meg litt, fordi det er ikke vanlig å nekte folk på facebook. For å si det sånn, så lenge jeg kjenner en person og de er ikke en drittsekk vil jeg godta dem og jeg har enda ikke opplevet at noen har svart nei på facebook. Det er rett og slett ikke vanlig.

Kanskje fokusere på å få litt flere venner/øke statusen din i klasserommet?

Hvordan kan en samtale handle om deg? At hun joina den betyr egentlig lite. Et ordentlig signal er at hun går bort og snakker med deg alene, selv om det ikke behøver å være et signal.

At du klarer å gi komplimenter så lett beundrer jeg seg for, fordi det er noe jeg ikke klarer. Men som sagt for å få en jente interesert må du ha en samtale med henne og du må bruke små berøringer og øyekontakt for å vise interesse.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt

Jeg smiler til henne? Skal jeg hvis jeg sier hun har en fin genser på seg da ta på genseren og ta det som en tilfeldig berøring inneblandet i ett kompliment hvis du forstår.

Altså ikke å bare gå og ta på skulderen og ned lizm uten videre?

Hvordan få henne til å snakke med meg alene? Eller komme bort frivillig?

Lenke til kommentar

Jeg smiler til henne? Skal jeg hvis jeg sier hun har en fin genser på seg da ta på genseren og ta det som en tilfeldig berøring inneblandet i ett kompliment hvis du forstår.

Altså ikke å bare gå og ta på skulderen og ned lizm uten videre?

Hvordan få henne til å snakke med meg alene? Eller komme bort frivillig?

Jepp, det er hva du skal gjøre. Men ikke alltid med et kompliment. F.eks. hvis hun drar en liten spøk på deg, kan du dytte henne litt på skulderen. Hvis du viser noe har du muligheten til å ta på hendene hennes. Hvis dere er ute i kulden og hun sier at hun er kald kan du holde rundt henne. Masse muligheter her.

Hvordan snakke med henne? Gå bort til henne neste gang hun ikke er en samtale med noen og ikke opptatt og start en samtale. Hvis du får til dette til, si hei til henne når du møter henne i gangen og hvis mulig start en samtale. Dereter går du jevnlig opp til henne og snakker med henne.

Men ikke vær påtrengende. Hvis hun konstant aviser deg betyr det at hun ikke liker deg og da hjelper det ikke å mase. Ikke gå bort til henne hele tiden, spesielt hvis hun er opptatt. Gå helst bort til henne når hun ikke er i en samtale og ikke er opptatt. I tilegg må du være rundt andre i klassen din, også jenter. Hvis du bare løper etter henne virker du desperat og billig. Når du blir kjent med henne, prøv å finn måter som dere to kan være alene. Det trenger ikke å være en date, men så enkelt som å stikke hjem til henne. En jente gjorde det trikset på meg. Hun sa at hun skulle følge med hjem (jeg trodde hun skulle ta bussen hjem) og når vi nærmet meg så spurte hun om hun kunne komme inn og se. Heldigvis hadde jeg ryddet noen dager før.

Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt

Men hun sitter alltid opptatt og hører på musikk eller allerdet er i en samtale.

Det å holde rundt henne er for avslørende. Og hva mener du med å vise noe og ta på hendene?

Men det er jo enklelt for dere å skrive dette. Men det er JEG som må gjøre det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...