Gjest Usikker gutt Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Nå idag så smilte hun mye til meg, hver gang jeg så på henne så smilte hun, jeg smilte til henne tilbake, det var alltid hun som sendte det første smilet. Men det jeg ikke har lagt merke til er om hun gjør akkurat det samme med andre. Hvis hun gjør det, så er det jo en standardting, ikkesant? Så hvis hun ikke gjør det med andre, hva skal jeg gjøre da? Hva skjer? Råd? Så hvis hun gjør det med andre, hva skal jeg gjøre da`? Hva skjer? Råd? Nå idag så smilte hun mye til meg, hver gang jeg så på henne så smilte hun, jeg smilte til henne tilbake, det var alltid hun som sendte det første smilet. Men det jeg ikke har lagt merke til er om hun gjør akkurat det samme med andre. Hvis hun gjør det, så er det jo en standardting, ikkesant? Så hvis hun ikke gjør det med andre, hva skal jeg gjøre da? Hva skjer? Råd? Så hvis hun gjør det med andre, hva skal jeg gjøre da`? Hva skjer? Råd? ## to påfølgende poster fra samme bruker slått sammen av ilpostino ## Blir også sjalu hvis jeg ser hun med andre gutter. Nåvel. Jeg er forelsket. Hun smiler til meg hele tiden jeg ser på henne. Jeg vet som sagt ikke om dette er standard for henne eller ikke. Så hvis hun bare gjør det med meg... Hva skal jeg gjøre videre? Hun er liksom den som får 5-6 i karakter og 4+ er en nedtur langt ned for henne, hun har status. Det har ikke jeg... Endret 3. mai 2010 av ilpostino Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Du overanalyserer, noe som forøvrig er helt normalt - been there, done that! Smiler hun til deg, smiler du selvfølgelig tilbake! Gjerne med et litt flørtende smil. Spiller ikke så stor rolle om hun gjør det til flere eller ikke, et smil er et smil. Du kan bygge opp statusen din Kjøp deg noen klær du synes er kule - skaff deg en stil. Ikke skam deg over utseendet ditt, med riktige klær ser også du heit ut! Prøv å vær blid, positiv, morsom og selvsikker. Snakk mye med andre folk - også jenter. Spiller ikke så veldig stor rolle hva du snakker om, (vel, det finnes grenser, men det skjønner du) så lenge du synes det er interessant. Tar du opp et tema du interesserer deg for, vil det være lettere for deg å skape konfort og interesse blandt de andre. Tenk gjerne slik at hun skal gjøre seg fortjent til å få deg, hvis du virker needy og gjør alt for å få henne, vil det sannsynligvis virke mot sin hensikt. Hun "vet" da at hun kan få deg om hun vil, og du vil sannsynligvis virke mindre interessant. Du trenger ikke gå rett på denne jenta med en gang, flørt med mange, også de du ikke liker så godt. Får du andre jenter til å like deg, vil sannsynligvis også hun like deg bedre. Husk at jenter snakker sammen, også om gutter Dette er råd basert på egne erfaringer, mye vil nok funke for deg også, men som sagt kan ingen fortelle deg akkurat hva du skal gjøre uten å kjenne deg. Man må tenke selv også. Kan kanskje høres vanskelig og mye ut dette her, men ikke tenk sånn. Man må alltid sette seg noen mål, selvom de tar tid å gjennomføre Masse lykke til og ha en strålende helg! Endret 9. april 2010 av LucarioX Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Du overanalyserer, noe som forøvrig er helt normalt - been there, done that! Smiler hun til deg, smiler du selvfølgelig tilbake! Gjerne med et litt flørtende smil. Spiller ikke så stor rolle om hun gjør det til flere eller ikke, et smil er et smil. Du kan bygge opp statusen din Kjøp deg noen klær du synes er kule - skaff deg en stil. Ikke skam deg over utseendet ditt, med riktige klær ser også du heit ut! Prøv å vær blid, positiv, morsom og selvsikker. Snakk mye med andre folk - også jenter. Spiller ikke så veldig stor rolle hva du snakker om, (vel, det finnes grenser, men det skjønner du) så lenge du synes det er interessant. Tar du opp et tema du interesserer deg for, vil det være lettere for deg å skape konfort og interesse blandt de andre. Tenk gjerne slik at hun skal gjøre seg fortjent til å få deg, hvis du virker needy og gjør alt for å få henne, vil det sannsynligvis virke mot sin hensikt. Hun "vet" da at hun kan få deg om hun vil, og du vil sannsynligvis virke mindre interessant. Du trenger ikke gå rett på denne jenta med en gang, flørt med mange, også de du ikke liker så godt. Får du andre jenter til å like deg, vil sannsynligvis også hun like deg bedre. Husk at jenter snakker sammen, også om gutter Dette er råd basert på egne erfaringer, mye vil nok funke for deg også, men som sagt kan ingen fortelle deg akkurat hva du skal gjøre uten å kjenne deg. Man må tenke selv også. Kan kanskje høres vanskelig og mye ut dette her, men ikke tenk sånn. Man må alltid sette seg noen mål, selvom de tar tid å gjennomføre Masse lykke til og ha en strålende helg! Hjelpe litt til? Jeg sitter lizm fast nå... Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hjelp da. Aner ikke hva som skjer. Jeg overanalyserer, hva er det? Hvorfor er det normalt? Folk har sagt det ikke er bra. Hva mener du med Been There, Done That? Hun smiler til meg, jeg smiler til henne, selvfølgelig, - men ikke noe mere..... Hva er ett flørtende men ikke for avslørende smil? Noen bilder? Eksempler? Beskrivelser? Hvorfor betyr det ingenting om hun gjør det til flere? Er det positivt eller negativt? Vil helst gå i klær jgeg trives med fremfor klær som gir meg status. Går jeg i klær som skal gi meg status og forandre meg så ser andre det. Men det er hun jeg vil bli sammen med, hvorfor snakke med andre da? Hva er eksempler på en ikke-for-avslørende ting å snakke om? Skal jeg bare ta opp ting av egen interresse? Hun skal fortjene å få meg, skal jeg spille Hard to Get? Hva mener du/dere? Jeg vil virke mindre interresant hvis hun vet om interressen. Og? Hun vet ikke om det. Hva skal jeg gjøre? Jeg må jo vise at jeg er interresert? Flørte med de jeg ikke liker så godt? Aprilspøk på etterskudd, eller? Så jeg skal få andre jenter til å like meg, fordi da får hun vite det? Av det jeg har sett så sitter hun sammen med de samme folka hele tia, og bør jeg da bli kjent med de også eller en helt annen? Også har jeg ikke hørt at hun har snakket med andre om meg, er det negativt? Mine mål tar noen par milliarder år å gjennomføre hvis jeg ikke får svar på det ovenfor... Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg overanalyserer, hva er det? Hvorfor er det normalt? Folk har sagt det ikke er bra. Overanalysere = Analysere situasjonen for mye. De fleste overanalyserer når de er forelsket, det er helt normalt. Det kan dog bli noe slitsomt i lengden for deg selv, av og til er det bedre å ta det litt med ro og ta ting som det kommer. Hva mener du med Been There, Done That? Vært der, gjort det. Altså vært i samme situasjon selv. Med det mente jeg at jeg også har begynt å overanalysere når jeg har vært forelsket, da det faktisk er helt normalt Hun smiler til meg, jeg smiler til henne, selvfølgelig, - men ikke noe mere..... Kan da være en god start det Hva er ett flørtende men ikke for avslørende smil? Noen bilder? Eksempler? Beskrivelser? Det er vanskelig å finne et bilde av det. Det jeg mente, er at du ikke skal sitte å glise til henne hele dagen, det virker bare rart. (Sier ikke at du gjorde det) Ved å smile på en flørtende måte kan du sende henne et lite blunk eller smil når hun smiler til deg, uten at det blir for mye. Hvorfor betyr det ingenting om hun gjør det til flere? Er det positivt eller negativt?Du må ikke tro du har tapt bare fordi hun har smilt til en annen gutt. Det er hverken positivt eller negativt egentlig. Gjennom en dag har du sikkert smilt til flere titalls personer, det betyr ikke at du er forelsket i dem. Vil helst gå i klær jgeg trives med fremfor klær som gir meg status.Går jeg i klær som skal gi meg status og forandre meg så ser andre det. Klær du trives i og synes er kule gir deg sannsynligvis automatisk litt mer status siden de gjør deg litt mer selvsikker Men det er hun jeg vil bli sammen med, hvorfor snakke med andre da?Hva er eksempler på en ikke-for-avslørende ting å snakke om? For det første er det lurt å bli kjent med mer enn en person, for det andre vil nok du virke langt mer spennende i hennes øyne om du snakker med andre enn henne. Skal jeg bare ta opp ting av egen interresse? Ja, hvorfor ikke? Hun skal fortjene å få meg, skal jeg spille Hard to Get? Hva mener du/dere? Først må du få henne litt interessert da, men ja, ikke løp etter henne hele tiden og gi henne all din oppmerksomhet. Snakk med henne, men ta det hele litt laidback. Jeg vil virke mindre interresant hvis hun vet om interressen. Og? Hun vet ikke om det. Hva skal jeg gjøre? Jeg må jo vise at jeg er interresert? Ja, først må du jo snakke med henne. Gå bort til henne eller vennindene å si noe. Starter du en samtale med vennindene som sitter rundt henne, vil nok hun også bli innvolvert. "Hey, hva driver dere med?", "Kjipt at **** røk ut av Paradise i går da, han var jo sykt lættis" og "Skjer med at dere sitter her og loker a? Er jo strålende vær ute!" er eksempler på ting du kan si for å åpne en samtale. Tingen er at du ikke skal fortelle henne at du liker henne før dere nærmest er sammen, prøv heller å vis det til henne ved å snakke og flørte med henne. Flørte med de jeg ikke liker så godt? Aprilspøk på etterskudd, eller? Flørting er GØY! Hvis du flørter litt rundt med flere skjønner hun lettere at hun må jobbe litt for å få deg også, siden du flørter med flere enn bare henne. Så jeg skal få andre jenter til å like meg, fordi da får hun vite det?Av det jeg har sett så sitter hun sammen med de samme folka hele tia, og bør jeg da bli kjent med de også eller en helt annen? Også har jeg ikke hørt at hun har snakket med andre om meg, er det negativt? Nei, man snakker gjerne ikke om andre når de er til stede vettu. Det hadde jo bare vært kleint. Ikke negativt for deg at du ikke har hørt det. Ja, hvorfor ikke bli kjent med flere? Vil du ikke ha venner? Mye lettere å snakke med henne om du er god venn med vennindene også. Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Ser hun at jeg snakker med andre enn henne? Er det så farlig da? Er det ikke kjipt å bare snakke om meg og mine interresser? Hvordan får jeg henne interressert? Hun sitter normalt i en krok og hører på musikk, så nei, hun blir nok ikke med i noen samtaler. Jeg gliser ikke? Jeg bare smiler, normalt, - tror jeg, når hun smiler til meg. Det å blunke er så 2000-talls, det er så helftig avslørende? Hvis jeg flørter med flere så tenker hun: Hvis HUN også er litt interressert: ''Nåvel, da likte han visst ikke meg som jeg trodde'' Hvis HUN er uniterresert: ''Nåvel, jeg er ikke interresert i han, uansett'' Skjønner du? Jeg taper på det uansett. Ikke bare si til dette spm. ''Nei du taper ikke uansett''. Forklar hva som er feil i det jeg skrev, da. Nei, jeg 'kan' ikke flørte med andre også? Da feiltolker de det? Føler at alle som jeg omgås smiler og slikt til meg, er det bare fordi jeg er ny der? Hvordan kan jeg få på en måte vite at hun har snakket om meg til andre? PS. Ingen vet at jeg liker henne. Blir bare mere og mere ganger jeg er på den skolen. Jeg nærmer meg normal, eller? ## fire påfølgende poster fra samme bruker slått sammen av ilpostino ## Ser hun at jeg snakker med andre enn henne? Er det så farlig da? Er det ikke kjipt å bare snakke om meg og mine interresser? Hvordan får jeg henne interressert? Hun sitter normalt i en krok og hører på musikk, så nei, hun blir nok ikke med i noen samtaler. Jeg gliser ikke? Jeg bare smiler, normalt, - tror jeg, når hun smiler til meg. Det å blunke er så 2000-talls, det er så helftig avslørende? Hvis jeg flørter med flere så tenker hun: Hvis HUN også er litt interressert: ''Nåvel, da likte han visst ikke meg som jeg trodde'' Hvis HUN er uniterresert: ''Nåvel, jeg er ikke interresert i han, uansett'' Skjønner du? Jeg taper på det uansett. Ikke bare si til dette spm. ''Nei du taper ikke uansett''. Forklar hva som er feil i det jeg skrev, da. Nei, jeg 'kan' ikke flørte med andre også? Da feiltolker de det? Føler at alle som jeg omgås smiler og slikt til meg, er det bare fordi jeg er ny der? Hvordan kan jeg få på en måte vite at hun har snakket om meg til andre? PS. Ingen vet at jeg liker henne. Blir bare mere og mere ganger jeg er på den skolen. Jeg nærmer meg normal, eller? Skal jeg le eller grine? Nå har jeg sett ett bilde av henne hvor hun er sammen med en annen gutt og det ser ut som begge koser seg. Er hun ikke ledig? Da jeg spurte folk forrige uke om hun var ledig så sa de ja. Har hun lest i denne tråden og bare tatt ett bilde for å misunne meg fordi hun er interresert i meg, eller tatt det for å vise at jeg må holde meg unna? Jeg føler meg knust innvendig, uten å vite om hun er ledig nå eller ikke. Jeg kan vel ikke bare gå å spørre henne om hun er ledig, vel? Kanskje ingen andre vet det enda? Er det bare en venn på det bildet? Heldigvis så kysser hun ikke på det bildet. Er helt knust uten egentlig å måtte være det. Nå er jeg ekstra forvirret. Vær så snill! Jeg trenger hjelp :-( :-( :-( Vær så snill, si det er broren hennes eller bare ett vennskapelig bilde. Jeg har en så dårlig magefølelse på at hun ikke er singel lenger... Please. Kan noen lese de innleggene jeg har skrevet. Nå sliter jeg veldig, jeg tenker på det HELE TIDEN! Ser hun at jeg snakker med andre enn henne? Er det så farlig da? Er det ikke kjipt å bare snakke om meg og mine interresser? Hvordan får jeg henne interressert? Hun sitter normalt i en krok og hører på musikk, så nei, hun blir nok ikke med i noen samtaler. Jeg gliser ikke? Jeg bare smiler, normalt, - tror jeg, når hun smiler til meg. Det å blunke er så 2000-talls, det er så helftig avslørende? Hvis jeg flørter med flere så tenker hun: Hvis HUN også er litt interressert: ''Nåvel, da likte han visst ikke meg som jeg trodde'' Hvis HUN er uniterresert: ''Nåvel, jeg er ikke interresert i han, uansett'' Skjønner du? Jeg taper på det uansett. Ikke bare si til dette spm. ''Nei du taper ikke uansett''. Forklar hva som er feil i det jeg skrev, da. Nei, jeg 'kan' ikke flørte med andre også? Da feiltolker de det? Føler at alle som jeg omgås smiler og slikt til meg, er det bare fordi jeg er ny der? Hvordan kan jeg få på en måte vite at hun har snakket om meg til andre? PS. Ingen vet at jeg liker henne. Blir bare mere og mere ganger jeg er på den skolen. Jeg nærmer meg normal, eller? Skal jeg le eller grine? Nå har jeg sett ett bilde av henne hvor hun er sammen med en annen gutt og det ser ut som begge koser seg. Er hun ikke ledig? Da jeg spurte folk forrige uke om hun var ledig så sa de ja. Har hun lest i denne tråden og bare tatt ett bilde for å misunne meg fordi hun er interresert i meg, eller tatt det for å vise at jeg må holde meg unna? Jeg føler meg knust innvendig, uten å vite om hun er ledig nå eller ikke. Jeg kan vel ikke bare gå å spørre henne om hun er ledig, vel? Kanskje ingen andre vet det enda? Er det bare en venn på det bildet? Heldigvis så kysser hun ikke på det bildet. Er helt knust uten egentlig å måtte være det. Nå er jeg ekstra forvirret. Vær så snill! Jeg trenger hjelp :-( :-( :-( Er ikke venn med hun på Facebook så vet ikke om det bildet er gammelt eller nytt. Hvordan spørre om hun er singel uten å avsløre meg i det hele tatt? Alternativ 1: Finne ut om hun er singel. Hvordan spørre? Alternativ 2: Satse på at hun ikke er ledig og få ekstrem kjærlighetsorg Jeg får så veldig lyst til å bare sende mld til henne på face selvom vi ikke er venner og bare spørre om hun er ledig eller ikke. Er det lurt? Klarer ikke vente til neste gang jeg skal møte henne. Jeg er så forvirret!!!!! :-( Endret 3. mai 2010 av ilpostino Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Da skjønner hun nok at du er interessert i henne, er det noe du ønsker? Det bildet kan være fryktelig mye annet. Broren, en venn, en fetter, en klassekammerat.. alt mulig. Uansett varer ikke forhold i den alderen vanligvis veldig lenge, har hun kjæreste blir hun nok singel igjen Hvorfor ikke bare adde henne og de andre i klassen på Face? Da finner du jo det du trenger på profilen hennes. Uansett, om alt skulle skjære seg for deg, så er du en erfaring rikere og du har fortsatt milliarder av andre jenter der ute Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Dude.. bare gi faen med alt det der og bare si det til henne. si at du liker henne og greier og spør om du har noen sjans på henne.. det er lett bare begynn å snakke med henne om noe som skjedde på skolen ellr no.. snakk mye med henne noen dager, flørt med henne osv. så gjør du det jeg sa.. det funker fett det ass lykke til! Da skjønner hun nok at du er interessert i henne, er det noe du ønsker? Det bildet kan være fryktelig mye annet. Broren, en venn, en fetter, en klassekammerat.. alt mulig. Uansett varer ikke forhold i den alderen vanligvis veldig lenge, har hun kjæreste blir hun nok singel igjen Hvorfor ikke bare adde henne og de andre i klassen på Face? Da finner du jo det du trenger på profilen hennes. Uansett, om alt skulle skjære seg for deg, så er du en erfaring rikere og du har fortsatt milliarder av andre jenter der ute Men jeg ar prøvd å adde folka i klassen, men ingen vil godta. Så hvis jeg blir sammen med hu så slår hu opp 1 dag seinere? Jeg ønsker ikke å avsløre meg. Men tenk om det er kjæreste da! :-( Jeg tror jeg griner. Trenger bare å vite hvem den fyren er, så har jeg planen for videre fremover. Men hvordan spørre? Jeg kan ikke avsløre at jeg søker henne på face for å vite hvem han er og slik? Da skjønner hun nok at du er interessert i henne, er det noe du ønsker? Det bildet kan være fryktelig mye annet. Broren, en venn, en fetter, en klassekammerat.. alt mulig. Uansett varer ikke forhold i den alderen vanligvis veldig lenge, har hun kjæreste blir hun nok singel igjen Hvorfor ikke bare adde henne og de andre i klassen på Face? Da finner du jo det du trenger på profilen hennes. Uansett, om alt skulle skjære seg for deg, så er du en erfaring rikere og du har fortsatt milliarder av andre jenter der ute Men jeg ar prøvd å adde folka i klassen, men ingen vil godta. Så hvis jeg blir sammen med hu så slår hu opp 1 dag seinere? Jeg ønsker ikke å avsløre meg. Men tenk om det er kjæreste da! :-( Jeg tror jeg griner. Trenger bare å vite hvem den fyren er, så har jeg planen for videre fremover. Men hvordan spørre? Jeg kan ikke avsløre at jeg søker henne på face for å vite hvem han er og slik? Jeg mener det. Jeg må vite om hun er singel eller sammen med noen uten å spørre ellerno slikt! Hvordan finner jeg ut av det? Noen tips? Gåmåten hennes? Skrivingen hennes? Værsåsnill! Jeg greier ikke tenke på annet. Denne erl lest over tusen ganger, men ikke like mange svar. Kan ikke noen tilføye noe. ## fire påfølgende poster fra samme bruker slått sammen av ilpostino ## Endret 3. mai 2010 av ilpostino Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Du kan vel ikke gjøre mye annet enn å spørre noen, sjekke Facebook eller vente på at du tilfeldigvis hører noe? Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Har jo planen klar HVIS hun er singel, det har du svart på Lukarijø. Men må på en måte finne ut om hun er singel, hun & de andre i klassen vil ikke adde meg på Face... - uten grunn... Er utrolig forvirret nå! Greit, hvis ingen svarer så blir neste dag slik at jeg går bort til henne forteller følelsene mine og sier jeg blir skuffet hvis hun ikke er singel. ## to påfølgende poster fra samme bruker slått sammen av ilpostino ## Endret 3. mai 2010 av ilpostino Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Gjør det. Du blir nok avvist, men du har godt av denne erfaringen neste gang du liker ei jente. Alle bør regne med å gå på trynet de første seks-sju gangene. Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Hvorfor blir jeg avvist? Hvordan kan du si noe slikt uten noe punkter som sier at jeg blir avvist? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Hun kjenner deg ikke og du har ikke gjort noe som har fått henne til å like deg. Se det sånn, ville du automatisk blitt sammen med ei ukjent jente som sa at hun likte deg? Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Ikke si at du liker henne! Be henne med ut isteden! Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Må jeg virkelig bli kjent med henne først? Fokus er at jeg går på den skolen 2 dager i uken. Jeg har ikke evigv med tid før noen tar henne. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Du kan jo ikke bli sammen med henne uten å ha blitt kjent med henne først? Lenke til kommentar
The Finger Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) 2 ord: Fysisk Kontakt! Dette er nøkkelen.. Ettersom dere jobber i gruppe, løser jo det mye av problemet allerede. Bare sett deg ved siden av henne, og touch armen/hånda innimellom, stryk låret osv. It works, trust me! -CSW Hva er ett flørtende men ikke for avslørende smil? Noen bilder? Eksempler? Beskrivelser? Smil med den ENE munnviken (dvs. mer med den enn den andre, dette får faktisk jenta til å se på deg). Hvorfor vet jeg ikke. Hun kjenner deg ikke og du har ikke gjort noe som har fått henne til å like deg. Se det sånn, ville du automatisk blitt sammen med ei ukjent jente som sa at hun likte deg? Beklager at jeg fyller opp tråden, men jeg leser andre svar, som jeg må svare på. Ihvertfall: Hørt om "Love on first sight"? Var sånn jeg fikk min nåværende kjæreste. Samme hvor man møter hverandre. TS: Se på henne når hun snakker til deg, og når du snakker til henne. Aldri snu deg og se på noe annet i en samtale, ihvertfall ikke en annen jente. Om en annen i klassen kommer bort å spør deg om noe, snakk ferdig med jenta først, ikke bare bytt samtalepartner. ## tre påfølgende poster fra samme bruker slått sammen av ilpostino ## Endret 3. mai 2010 av ilpostino Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Vi jobber ikke i samme gruppe. Men i samme rom. Stryker jeg låret hennes og slikt forstår hun at jeg er interressert. Har øvd i speilet med det smilet. Men når hun smiler til meg flere ganger og hun tar intiativet til smilet så vil jeg egentlig ikke forandre på det. Ser på henne jeg, hun ser på meg... Jeg ser ikke på andre og avbrtyter samtalen. Problemet er det med bildet. Er det en venn? Bror? Fetter? Eller værst... En kjæreste? Problemet er om jeg nå ikke vet om hun er singel eller ei. Problemet er at gjør jeg som det blir sagt i 7 sider av èn tråd. Så kan jeg dumme meg veldig ut hvis hun ikke er singel. Har stort sett planen klar HVIS hun er singel. Men... Dagen er imorgen... Ååå.... SITTER SÅ FAST, - SÅ FAST! :-( Dette misstrives jeg med. Dagen er imorgen. Hva skal jeg gjøre? Er i en kjip situasjon, altså. ## to påfølgende poster fra samme bruker slått sammen av ilpostino ## Endret 3. mai 2010 av ilpostino Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Det er kjipe greier, menn jenter liker selvsikre gutter .Spør om å få snakke med henne alene, så spør du om hun vil finne på noe med deg en dag. Jeg har gjort det samme to ganger. En gang i tiende, og en gang i andre på vgs. BEGGE gangene ble jeg først ditcha, men så kom damene tilbake til meg og sa de angra et par dager etter. Hun jeg ble ditcha av i andre på vgs, har jeg vært sammen med i snart 1.5 år nå You want something, go get it. Endret 13. april 2010 av Bosna Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Ok, nå skal jeg gi deg noen tips basert på mine egne tabber fra ungdomskolen. 1. Gjør. Jeg hadde en jente i parallellklassen jeg likte, men gjorde aldri noe, sa såvidt hei osv. På msn kunne vi snakke mye sammen, men siden jeg stort sett bare surret på skolen da hun var i nærheten ble det ikke noe av. Og jeg ser nå at jeg hadde mange GODE sjanser. 2. Ikke tenk. Iallefall ikke på fremtidige greier. Da blir du for redd til å drite deg ut, og ender opp med å a: drite deg ut, eller b: Ikke gjøre noe. 3. Ikke vær redd. Ja, hva er egentlig det værste som kan skje? Hun er ikke interressert. Ok, kanskje nedtur der og da, men etter en stund er det helt likegyldig. Du vil heller være "han som prøvde med faila", isteden for "han som bare surrer". 4. Som en liten oppsummering, vær bestemt. Du er stolt av hvem du er og dine valg. Du skal ha det akkurat som du vil, og hvis ikke, jaja da glemmer du det. Punkt nr. 2 Endret 13. april 2010 av Martin HaTh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg