Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg forelsket?

Gjest Usikker gutt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Usikker gutt

Det er en annen fyr på forumet som har laget en tråd med ''Liker eg henne'' eller'no slikt. Jeg er omtrent i lik situasjon. Men nå tilbake til situasjonen.

Det virket som hun smilte til meg forrige gang. Jeg gikk forbi henne også tror jeg faktisk... at hun smilte... Jeg var usikker på hva jeg skulle gjøre. Hvis hun smilte til en bak meg så hadde det blitt flaut om jeg smilte tilbake? Eller? Uansett, det skjer så skjeldent at jenter smiler til meg slik. Så var det ett smil? Så jeg syner? Smilte hun til meg? Til en annen? Hva skulle jeg gjort?

Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt

Zarac? Det har seg nå slik at jeg ikke visste om hun smilte til meg. Please, les hele posten.

Bosna? Hva mener du med nytt drama og alle glemmer hva?

Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt

Vet ikke jeg. Men fokus er om hun smilte til meg eller ikke.

Sorry, igjen skriver jeg navnet fra en annen tråd. Usosial gutt er Usikker gutt. Venn dere til det, kommer til å skrive feil flere ganger.

Men tilbake til sak: TRENGER HJELP!

## to påfølgende poster fra samme bruker slått sammen av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt

Men hvordan skal jeg vite om hun smilte til en eller annen fyr bak meg som jeg ikke så. Eller om hun smilte til meg. Hun smilte kanskje til en annen? HJELP!

Lenke til kommentar

For å si det sånn, for øyeblikket har du ikke sjangs. Nesten 100% sikkert liker hun ikke deg og ser på deg som den litt rare sjenerte gutten som kanskje stirrer en del på henne.

Det du må gjøre er å slutte å analysere alt mulig og ikke sett deg mål før du blir kjent med folk. Det er faktisk andre ting som er viktig enn hvor pen hun er, f.eks. at dere har noe å snakke om og at hun liker deg. Min dateprosess ligner dette.

- Snakker med de fleste uansett om jeg er interesert eller ikke, men blir heller kjent med noen som jeg synes er pene, eller kjenner noen som er pene.

- Hvis jeg klarer å holde en samtale med en av de pene jentene, begynner å flørte litt med dem.

- Hvis de responderer, øker intensiteten. Hvis ikke, fokuser på en annen jente.

- goal.

Jeg foreslår at du glemmer denne jenta litt. Bygg opp dine sosiale evner og flørt med alle jenter du snakker med og syens er pene. Ikke vær sjenert, interesse viser du ved å snakke med jenta og små berøringer.

Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt

Hvordan kan du vite alt dette tøvet her?

Noen andre som er enige i dette han sier? Og hvrfor er det riktig?

Blir veldig forvirret nå. Trodde jeg hadde sjangs. Men så kommer en helt random fyr og sier jeg ikke har det. Tipper han ikke har lest noe av postene her, stakkars.

Lenke til kommentar

Blir veldig forvirret nå. Trodde jeg hadde sjangs. Men så kommer en helt random fyr og sier jeg ikke har det. Tipper han ikke har lest noe av postene her, stakkars.

Hvordan? Du sier det selv. Å, jeg liker denne jenta, men jeg har ikke sagt et ord til henne og du virker fullstendig fiksert på denne jenta og lager masse unnskyldninger for hvorfor du ikke tar kontakt med henne, som sannsynligvis er et av de enkleste stegene i dateprosessen. Det som er tøffere er å tørre å eskalere og ikke minst komme så langt at du kliner meg jenta. At du stirrer på henne vet jeg egentlig ikke, men siden du er så fiksert på henne er jeg ganske sikker på at du stirrer på henne en del og jenter liker generelt sett ikke gutter som bare stirrer på dem, men tør ikke å gjøre noe mer.

Uansett, du er altfor sjenert til å ha sjangs med henne for øyeblikket, og det at jeg leste postene i emnet har gjort meg ganske overbevist at du ikke har sjangs.

En viktig regel å huske, "aldri plukk ut potensielle kjærester før du blir kjent med dem." Bli kjent med jenter først og hvis dere treffer tonen og hun er pen, da må du begynne å flørte. Det er rett og slett matematisk sannsynlighet. Hvis du blir kjent med 20 jenter, vil du kanskje treffe tonen med 5 av dem og 2 av dem er pene som du kan begynne å flørte med. En av dem svarer kanskje. Derimot, hvis du går for en pen jente, er det først mulig for at du ikke treffer tonen, dereter må hun flørte tilbake. Du begrenser dine muligheter med å være fiksert på denne jenta. For alt du vet kan hun være kjedelig eller en drittsekk.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

Hvordan? Du sier det selv. Å, jeg liker denne jenta, men jeg har ikke sagt et ord til henne og du virker fullstendig fiksert på denne jenta og lager masse unnskyldninger for hvorfor du ikke tar kontakt med henne, som sannsynligvis er et av de enkleste stegene i dateprosessen. Det som er tøffere er å tørre å eskalere og ikke minst komme så langt at du kliner meg jenta. At du stirrer på henne vet jeg egentlig ikke, men siden du er så fiksert på henne er jeg ganske sikker på at du stirrer på henne en del og jenter liker generelt sett ikke gutter som bare stirrer på dem, men tør ikke å gjøre noe mer.

Uansett, du er altfor sjenert til å ha sjangs med henne for øyeblikket, og det at jeg leste postene i emnet har gjort meg ganske overbevist at du ikke har sjangs.

En viktig regel å huske, "aldri plukk ut potensielle kjærester før du blir kjent med dem." Bli kjent med jenter først og hvis dere treffer tonen og hun er pen, da må du begynne å flørte. Det er rett og slett matematisk sannsynlighet. Hvis du blir kjent med 20 jenter, vil du kanskje treffe tonen med 5 av dem og 2 av dem er pene som du kan begynne å flørte med. En av dem svarer kanskje. Derimot, hvis du går for en pen jente, er det først mulig for at du ikke treffer tonen, dereter må hun flørte tilbake. Du begrenser dine muligheter med å være fiksert på denne jenta. For alt du vet kan hun være kjedelig eller en drittsekk.

Dette er fasiten

Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt

At jeg skal snakke med henne?

Ikke være sjenert?

Bli kjent med alle andre bortsett fra henne og finne meg en pen en inni den haugen?

Hun er jo pen... Jeg har jo funnet en... Jeg har funnet en jeg vil bli sammen med.

Så hvorfor sier dere så mye tull da?

Lenke til kommentar

At jeg skal snakke med henne?

Ikke være sjenert?

Bli kjent med alle andre bortsett fra henne og finne meg en pen en inni den haugen?

Hun er jo pen... Jeg har jo funnet en... Jeg har funnet en jeg vil bli sammen med.

Så hvorfor sier dere så mye tull da?

Det Camlon mener, er vel at du ikke nødvendigvis vet om du passer sammen med jenta selvom du er tiltrukket av utseendet hennes, her har personlighet omtrent alt å si. For at du skal lære henne å kjenne og finne ut om hun er noe å satse på, må du snakke med henne!

Mitt tips er å ikke legge alle dine krefter i denne jenta, hvertfall ikke nå som du er helt ny i klassen. Bli godt kjent med de andre i klassen din, hvis hvor kul du er som person, bygg opp statusen din! Da går det nok lettere med jenta også skal du se - du får erfaring og jenter liker ofte gutter med status :)

Det er viktig å huske at det er millioner av jenter der ute, det er ingen krise om du driter deg litt ut med denne jenta nå, du får verdifull erfaring som vil komme deg til nytte senere i livet! :)

Edit: Husk at vi bare er vanlige dødlige vi også og vi kjenner ikke deg i virkeligheten, vi kan dessverre ikke fortelle deg nøyaktig hva du skal gjøre til en hver tid ;)

Lykke til!

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...