Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg forelsket?

Gjest Usikker gutt

Anbefalte innlegg

Gjest Usikker gutt

Kan jeg aldri bli den rette for henne altså?

Fant akkurat ut at hun var nydelig vakker... Men sier du at jeg aldri får henne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Legg henne til på face. Der kan du se om hun er singel. Vis hun da svare ja så kan du jo prate med hen en gang i blant. Bare begynn med "hei ;)" og ser hva hun svare. Svarer hun hei er det det bare å forsette. Bare stå på. Når du har pratet med henne en stund, og kansje har fått litt kontakt face to face, kan du bare hoppe i det å spørre om hun vil finne på noe. Og når dere er alene og ser henne i øyne kommer du til å føle at det er den rette tida til å kysse henne. Det er det du gjør. Resten med hele bli sammen går av seg selv. Funket for meg. ;) lykke til. Og hold oss opdatert. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt

Dani95? Du tuller nå?

Kommer ikke til å bli kjent med henne via Face

Jeg er stygg... Ingen vil kysse meg.

Sier jeg ''Hei''. Så sier hun ''Hei''. Hva mer?

Dagen er imorgen. Jeg skal være der en hel dag (før bare en halv)

Hva skal jeg gjøre!? Ser for meg ting. Men alt bortsett fra å snakke med henne.

Lenke til kommentar

Herregud, hvis du ikke klarer å preike med henne kommer du ingen vei. Slutt å gjenta deg selv, slutt å kom med ting du ikke klarer. Det eneste du kan gjøre er å prøve. Det værste som kanskje er at det ikke funker.

Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt

Jeg er stygg!

Dagen er imorgen. Har alltid lurt på om jeg på en måte blir mindre likt fordi jeg opprinnelig går på unormal skole... Skal jeg spørre en jeg TROR virker grei og spørre han om de andre ser på meg positivt eller negativt? Eller vil han spre det videre og folk vil se på meg som en slappfisk som ikke gidder å finne ut av det selv?

Uansett. Hvordan kan jeg finne ut av det?

PS. Iløpet av 4-5-timers skole med tilsammen 50 min friminutt SÅ BØR jeg greie det! Men får det ikke til! HJELP!

Lenke til kommentar

Jeg er stygg!

Dagen er imorgen. Har alltid lurt på om jeg på en måte blir mindre likt fordi jeg opprinnelig går på unormal skole... Skal jeg spørre en jeg TROR virker grei og spørre han om de andre ser på meg positivt eller negativt? Eller vil han spre det videre og folk vil se på meg som en slappfisk som ikke gidder å finne ut av det selv?

PS. Iløpet av 4-5-timers skole med tilsammen 50 min friminutt SÅ BØR jeg greie det! Men får det ikke til! HJELP!

Lykke til. ;) hold og oppdatert. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt

Jeg er stygg!

Lykke til. ;) hold og oppdatert. ;)

DET VVAR ETT SPØRSMÅL!

Lenke til kommentar

Jeg har ikke lest alle postene, men velger å ta dette ut ifra førstepost.

Facebook er et perfekt verktøy. Bruk det. Hvis du ikke vil at folk skal reagere på at du kun adder henne, add de andre i klassen også. Bruk chatten. Du kan godt spørre om skolearbeid til å begynne med. Men ikke vær for impåsliten. Ikke si "jeg liker deg", eller hint til det. Vær helt normal.

Så må du begynne å tørre å prate med henne på skolen også. Altså, dette er dritviktig. Og bli komfortabel med det. Til slutt blir du vandt til det, og det kommer ikke til å stresse deg så mye.

Og en siste ting. Du er i en alder nå som er både herlig og jævelig. Du føler ting du kanskje aldri har følt før, men selvbildet er noe du også kanskje sliter med. Utseendet er langt ifra det eneste jenter synes er atraktivt. Vær selvsikker i alt du gjør. Men samtidig må du være deg selv. Og det er viktig å huske at du går i niende klassen. Du er knapt ungdom. Bruk tiden for hva den er verdt. Utforst det du vil utforske. Hvis du har en følelse på denne jenta, GO FOR IT. Jeg hadde samme greie når jeg gikk i niende faktisk. Jeg turte dog til slutt å gjøre noe, men dette var i tiende og da spilte jeg kortene mine helt feil.

Lykke til

Endret av Bosna
Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt

Snakket med henne forrige gang... Men samtidig som jeg snakket med andre også, vil jo ikke at folk skal få mistanke? ELLER ER DET IKKE SÅ FARLIG?

Fant ut av at hun drev og hadde det gøy og ledde og alt slikt med andre gutter. Så kanskje hun ikke er interresert i meg? Kanskje guttene er interresert i henne? Kanskje hun bare er sånn? Jeg blir veldig forvirret. Det virker som hun har status i guttenes verden. HJELP!

Snakket med henne forrige gang... Men samtidig som jeg snakket med andre også, vil jo ikke at folk skal få mistanke? ELLER ER DET IKKE SÅ FARLIG?

Fant ut av at hun drev og hadde det gøy og ledde og alt slikt med andre gutter. Så kanskje hun ikke er interresert i meg? Kanskje guttene er interresert i henne? Kanskje hun bare er sånn? Jeg blir veldig forvirret. Det virker som hun har status i guttenes verden. HJELP!

## to påfølgende poster fra samme bruker slått sammen ##

Svar da! Hun er tross alt den peneste jenta jeg har møtt på en stund. Men er redd hun ikke er interressert. Tenker på henne 5 ganger hver dag. Hun har ikke addet meg på face. Kan ikke tåle å tenke tanken på at hun er sammen med en annen. Jeg leste en tråd her at forhold ble slutt fordi den ene bare tok den han tenkte at han var bra nok for. Og ikke den han likte...

Jeg tror ikke jeg er bra nok for henne. Hun er pen... Det ser vel alle?

Er utrolig forvirret nå.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Les posten min over. Ikke overanalyser, det bringer ikke noe med seg. Det betyr ingenting at hun snakker og har det moro med andre gutter, alle jenter liker oppmerksomhet. Bare få god kontakt med henne, og til slutt kan du be henne på date eller no. Hvis du er redd så kommer du ingen vei. Du må bare tørre. Vi kan ikke fange dama for deg, det er det bare du som kan.

Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt

Kan du ikke lese alle postene da? Føler at rådene blir feil når du skriver at du bare leser førsteposten.

Svar da?

Spørsmål 1: Er jeg forelsket?

Hvis 'JA', Hvorfor?

Hvis 'NEI', Hvorfor ikke?

Hvis 'JA', Hva skal jeg gjøre videre?

Hvis 'NEI', Hva skal jeg gjøre videre?

## to påfølgende poster fra samme bruker slått sammen av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Jeg tror JA du er forelsket. Veit åssen det er, du tenker mye på situasjonen/hu og snakker mye med andre om det... Samma gjorde jeg når jeg virkelig var forelska for et par år sia, gikk rundt og prata med folk om hu; var ute etter tips osv. som du er nå. Men jeg er veldig usikker på hva du, usikker gutt, skal/bør gjøre videre fordi det virker som du ikke tørr å satse litt... Men lykke til uansett! :)

Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt

Er usikker på om jeg er forelsket eller ikke! Hun er den peneste iklassen. Finnes sikkert penere folk i paralell, eller? Uansett, hun er jo ikke verdens peneste... Er utrolig usikker. Hvorfor tenker jeg på hun?

Lenke til kommentar

wow...Det er ett eller annet med henne hvertfal, og med tanke på at du tenker på henne, så er du mest sansynlig forelsket ; JA!

Hva skal du gjøre? Les postene mine:P Det er ikke værre. Bli bedre kjent med henne, be henne ut.

Dette er ikke vanskelig, det er bare vanskelig i hodet ditt.

Lenke til kommentar

Er usikker på om jeg er forelsket eller ikke! Hun er den peneste iklassen. Finnes sikkert penere folk i paralell, eller? Uansett, hun er jo ikke verdens peneste... Er utrolig usikker. Hvorfor tenker jeg på hun?

Hvorfor tenker du på hu? Fordi du ikke klarer å få hu ut av huet...?

Og hva kalles det? Jo tror det er et ord for det. Hmmmm... "Foreldret"? Næ.. :hmm:

Edit: Bare tuller, det betyr nok at du er "forelska" ;)

Endret av Carisma'03
Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt

Ved første gang jeg så henne så var hun den peneste i klassen.

I etterpåklokskapen tenkte jeg endelig på at det er flere fine på skolen, helt sikkert. Har ikke møtt dem, så... Hun er den peneste, til nå.

Men så la jeg merke til at hun hadde litt uren hud... Ikke akkurat kviser... Men noe merkelig som jeg ikke så første gang.

Jeg tenker på henne mere nå. Vet ikke om det er fordi det er de rare greiene som ikke er kviser eller om jeg er interresert i henne?

Er jeg betatt? Interressert? Forelsket? Jeg vet det ikke selv. Hun er ikke verdens peneste... Men... Jeg tenker at siden hun er den eneste jeg har problemer med å snakke til, så må jeg være forelsket.. Men det kan også være at siden jeg synes hun er søt at andre synes det også og at jeg er redd folk da skal mistenke meg og gjennomskue meg. Eller er det bare meg som tror at andre synes hun er søt?

Er fryktelig forvirret!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...