Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg forelsket?

Gjest Usikker gutt

Anbefalte innlegg

Jeg tror ikke hun hadde blitt redd, men hvis du aldri har snakka med henne kan du i hvert fall si hei først. Kan du ikke bare veksle noen ord? Spørre om hvordan prosjektet går? Eller si noe pent, men ikke overpent til henne. Som at hun hadde kul sekk eller ukse eller noe sånt.

Det er ikke flaut, bare for din egen del. Tenk deg at en jente du ikke var forelsket i likte deg, ville du syntes hun var kjempeteit for det? Det er jo bare hyggelig for henne å vite at du liker henne. Virkelig. Men alt med måte, ikke si a du elsker henne eller kyss føttene hennes for eksempel. Men ellers så bare pøs på. Og så kan du variere med litt erting. La henne se at du liker henne. Flørt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Usikker gutt

Litt merkelig dette her, jeg drømte i natt om dette.

Jeg drømte flere alternativer.

Jeg drømte at hun kom til meg flere ganger, men det gidder jeg ikke å si noe om, for det vil adri skje.

MEN jeg drømte at jeg var på skolen og tilfeldigvis dyttet borti henne, ''tilfeldigvis''. Og at hun så etter hvem som kom borti henne og at hun da så meg, jeg var rask og jeg sa:

''Sorry, gikk det bra, eller?''

Og hun sa: ''Ja''

Og jeg sa: ''Sikker på det?''

Og hun sa: ''Ja, sikker''

Og av en eller annen grunn så ble det en samtale senere.

(PS. Jeg smilte til henne ofte når hun så på meg)

ÅÅÅ GOSH! Det virket liksom som en så god plan i drømmen, men når jeg skriver det ned her så virker det bare dumt!

Lenke til kommentar

Det er en god plan.

Drømmene våre har kontakt med underbevisstheten og kan ofte komme opp med gode forslag. Du har tenkt mye på dette og kanskje bekymret deg. Da har tankene gått gjennom en prosess i underbevisstheten, som så har kommet opp med et svar. Håper du forteller hvordan det har gått :)

Dult borti henne!

Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt

Vet ikke hvordan jeg dulter, tenk om jeg gjør det på en måte at hun skjønner at jeg mener det, men ikke jeg, og at jeg tar planen min, og da fostår hun det, og hun ser på meg som en dust.

Noen tips eller oppskrift på dulting?

Lenke til kommentar

Jeg spår at denne tråden kommer til å bli en lang tråd, med uendelig mange unnskyldninger og ingen fremgang. du kommer ikke til å gjøre noen ting før det er verre å ikke gjøre noe, enn å la være. så lenge det er bedre å skrive latterlige unnskyldninger på et forum, enn å snakke med henne, kommer du til å fortsette med det.

Lenke til kommentar

Hvis dere jobber i gruppe sammen må dere da snakke med hverandre etterhvert, ellers blir det vell lite gruppearbeid? Bare gå bort til henne å spør hva hun jobber med eller noe annet sånn at det ikke virker så obvious at du liker henne(siden du er redd for det). Etter du har gjort det så har dere jo snakket sammen og da kan dere begynne å si "hei" til hverandre og du kan adde henne på face.

Dessuten, det å adde folk i klassen, som man aldri snakker med egentlig, på facebook er ikke så veldig creepy nå til dags. Folk blir jo venner med andre i hytt og pine :p

Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt

Gode råd, men vil helst bli kjent med henne irl.

Bare at hun jobber i en annen gruppe. Vanskelig da. Les hele tråden.

Gode råd, men vil helst bli kjent med henne irl.

Bare at hun jobber i en annen gruppe. Vanskelig da. Les hele tråden.

2 dager til nå. Aner ikke hva jeg skal gjøre! Er helt forvirret!

Èn dag igjen. Sitter helt fast assa!

## tre påfølgende poster fra samme bruker slått sammen ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt

Men hvis jeg kommer før alle andre, eller hun setter seg ett annet sted da, så kan jeg ikke bare gå bort å snakke med HENNE, de andre forstår alt da.

Men hvis jeg kommer før alle andre, eller hun setter seg ett annet sted da, så kan jeg ikke bare gå bort å snakke med HENNE, de andre forstår alt da.

Snakk om bare timene nå. Sitter HELT fast!

Snakk om få timene nå. Kan ikke gjøre noe for avslørende, det er det jeg er elendig til.

Skal jeg adde henne på face? Eller?

Bare 30 min til nå! Sitter helt fast!!!!!

## syv påfølgende poster fra samme bruker slått sammen ##

Sorrye, brukte navnet mitt fra en annen tråd hvor jeg har spurt om det samme. Men jeg er samme fyren

Da var den dagen gått. Fikk som vanlig snakket med alle sammen uansett tilfelle, bortsett fra jenta.

Ja? Hva skal jeg gjøre nå? Kan uten problemer snakke med andre, så... Dette er bare merkelig!

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Det er egentlig ikke så merkelig. Når du er forelska (jeg tror du er det) så blir man redd for å få avslag. Det er helt typisk at det er akkurat de du ønsker å snakke med som du ikke tør å snakke med :) Desverre.

Jeg tror ikke jeg kan hjelpe deg ved å gi råd i forhold til hvordan du skl tilnærme deg henne. Det er jo bare å ta kontakt, uansett hvordan. Det er så lett, og så vanskelig. Det virker som du ikke tør og avviser alle forslag med unnskyldninger. Men jeg kan gi deg en anbefaling alikevl. Snakk med en venn eller noen i familien om dette. Det vil kanskje løsne ting. Det virker som du er redd for at andre skal vite at du er forelsket i henne, det er helt uten grunn. Et stort skritt vil være å fortelle om følelsene til noen. De vil også kunne hjelpe deg bedre enn oss. Kansje gi deg noen tips. Dessuten forplikter det å fortelle det. Da har du anerkjent følelsene, om ikke annet. Det kan godt hende at vennen du i så all forteller det til vil kunne presse deg litt og gi deg et spark bak til å ta initiativ.

Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt

Hun har ikke vist tegn til noe interresse.

Jeg er ikke redd for at andre skal vite det. Men på den skolen jeg er på vil jeg ikke at andre skal vite det. Det spres raskt, kanskje ikke vondt ment, kanskje. Men uansett så blir det feil.

Det siste jeg egentlig trenger råd om nå er lizm... Ja... Jeg kan som sagt snakke og få jenter til å le og alt slik og er en grei fyr... Men jeg føler at de egentlig ler AV meg og at jeg er STYGG og det gir meg ikke noe godt syn på livet.

Uansett så vil jeg vite hvordan jeg kan snakke med en det er vanskelig å snakke med. Jeg tror ikke selv jeg er forelsket, men mere interressert i å bli kjent først... Tror jeg...

Har hørt om den gyldne ''VENT 3 SEKUNDER''-'s-regelen, altså at man skal vente max 3 sekunder før man går bort til en man syns er pen fordi da rekker man ikke tenker over noen konsekvenser liksom. Har også tenkt på ''ER DU I TVIL, SÅ ER DU IKKE I TVIL''-regelen. Men jeg vet ikke hva jeg er. GREIER BARE IKKE Å SNAKKE TIL HENNE! ÅÅÅ! DET ER FRUSTRERENDE!

Hei, jeg har begynt på en ny skole, der er det mange ok, pene jenter. Men det er - av en eller annen merkelig grunn, en som skiller seg ut fra de andre, vi arbeider mye gruppearbeid, og da er det ikke så enkelt å ta kontakt fordi jeg ikke kjenner henne. Uansett, så er det slik at hvis jeg spør: ******* hva skal du gjøre i helgen?

Så lurer de andre inærheten på: Hvorfor spør han ikke oss?

De som lurer på det mest, er vel de andre i gruppen min. Går i 9 kl.

Lurer på om jeg skal legge henne til på Facebook, har sett hun har det. Men tenker at det er litt ekkelt for henne at den nye gutten plutselig legger hun til på face uten å ha sagt ett ord til henne. Jeg ser henne tross alt bare 1 gang i uken.

Så å legge henne til på face er ikke ett alternativ

Så å ta kontakt med henne er ikke noe alternativ

Så å bytte gruppe vil virke merkelig for de jeg allerdet er i gruppe med

Så over til det verste, jeg vet ikke om hun er singel

Så er jeg forelsket eller jeg bare betatt eller hva er jeg?

Og hva skal jeg gjøre hvis jeg er det jeg er?

Trenger ett mere ordentlig svar enn: Ja, du er forelsket, spør om hun er singel.

Jaaa???

Svar da?

Trenger hjelp!!!

## fire påfølgende poster fra samme bruker slått sammen ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Ikke la dette gå så til hue på deg, hvertfall ikke på denne måten. Ikke tenk for mye, bare snakk med hu. Jeg snakker av erfaring, tenker du for mye, og ikke kontakter jenta "in real life" (men f.eks. SMS som jeg gjorde) så kommer du fort ingen vei. Dette klarer du!

Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt

Bare snakke med henne? Som jeg snakker med andre? Hvis JA, så blir jo det som jeg snakker med henne som alle andre da, men jeg vil jo lizm kanskje noe mere så?

Uansett. Kan dere gi betydningen av forskjellen på ordene når man skal kalle en jente:

- Søt

- Pen

- Vakker

Hva er forskjellen?

Søt =

Pen =

Vakker =

Lenke til kommentar

Bare snakke med henne? Som jeg snakker med andre? Hvis JA, så blir jo det som jeg snakker med henne som alle andre da, men jeg vil jo lizm kanskje noe mere så?

Begynn med å snakke med henne som su snakker med andre. Hvis du greier det kan du godt vise ekstra interesse, men det er ikke nødvendig. Når dere kan snakke sammen uten at alt stotrer seg til ville jeg heller begynt å flørte, men ta det når den tid kommer. Selv om du vil noe mer så ville jeg ikke sagt alt med en gang (men dette kan også fungere, men litt mer risky). Hvis du ønsker unger og hus og bil, så er det alikevl ikke det første du sier til henne. Begynn med hei. Begynn med å bli kjent med henne. Første skritt er å ta kontakt. Resten kan du finne ut av senere.

For min del tenker jeg sånn om disse ordene hvis jeg får høre dem om meg selv:

Søt = ganske pen, grei, hygglig å være sammen med, sjarmerende, vekker beskyttelsesinstinkt, kjærestemateriale, ufarlig, uhøytidlig

Pen= pen å se på, ikke nødvendigvis spesiell-pen, mer sånn søt-pen/snill-pen/vanlig-pen, litt sånn "girl next door"

Vakker= magisk og ekstraordinært pen.

Men disse ordene glir over i hverandre og forandrer betydning etter hvilken sammenheng de sies i og hvem som sier det osv.

Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt

Har fått vite at hun er singel. Men har også hørt at om at hun hvis hun ikke hadde hatt så mye å gjøre så hadde hun allerdet hatt kjæreste.. Så... Hva skjer nå? Hun er like travel nå.

Lenke til kommentar

Uhm, sist jeg sjekket så er det vel ikke noe i veien med å like pene og hyggelige jenter...Vær selvsikker, være kul, si hei. Jeg anbefaler ikke å be henne ut med en gang, snakk noen ganger med henne først. Finn ut hva hun liker og sånt, finn ut om hun er hyggelig.

Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt

Har, uheldig som jeg er spurt om de i klassen er single, og alle er det.

Folka jeg spurte har status. De kommer sikkert til å si det videre og sende rykter hvis de ser at jeg overlatr mye oppmerksomhet til èn jente. Kanskje ikke jenta forstår det. Men når de andre sier det og får vite det så blir det spredd! Hva gjør jeg dà?

Hvordan skal jeg bli den rette gutten?

Har, uheldig som jeg er spurt om de i klassen er single, og alle er det.

Folka jeg spurte har status. De kommer sikkert til å si det videre og sende rykter hvis de ser at jeg overlatr mye oppmerksomhet til èn jente. Kanskje ikke jenta forstår det. Men når de andre sier det og får vite det så blir det spredd! Hva gjør jeg dà?

Hvordan skal jeg bli den rette gutten?

## to påfølgende poster fra samme bruker slått sammen ##

Kan noen svare på dette?

PS. Nestegang skal jeg være der en hel dag... Hva skal jeg gjøre da?

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Er du bekymret for at andre skal vite at du synes en jente er heit? Tro meg det er ganske normalt å like jenter og ganske akseptert.

Når folk begynner å spre ryker som er sanne så er vel det din egen skyld, alle prater om alle og det er ikke noe å tenke veldig mye på.

Bare vær normal. Er ingen grunn til å oppføre seg anderledes eller være en du ikke er. Du kan ikke bli den rette gutten, hvis du tenker på å forandre hvem du er for å få tak i ei jente så synes jeg det går litt langt.

Slutt å tenke så mye, bare vær rå. Vær morsom og ta oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...