T4rdy Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 HJELP DA! Hvordan flørter man? Tar man og drar jentene i håret? Fortell, da! Det er tydeligvis 3 gutter som liker henne. Jeg er den 4. Gå til en lege. Tror du har en sykdom. 1 Lenke til kommentar
Gjest Happydouche Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg aner ikke om dette er relatert til noenting i det hele tatt i denne tråden, men jeg tenkte jeg skulle skrive det her uansett. Handler om forelskelse. Har vært forelsket i ei jente i lengre tid, og hun begynner endelig å vise interesse tilbake til meg! (Vi er begge 17 forresten). Saken er, at før, når hu hadde en ting for en annen gutt, flørta jeg som bare det med hun. Det gikk automatisk, og jeg gjorde det hele tida, og hu gjengjeldte det på en måte, men ingen av oss tenkte over det. Så, nå i det siste har hu fått øya opp for meg. Jeg klarte selfølgelig å si at jeg var forelska i hun til bestevenninen hennes, og nå vet ALLE det, jeg er nesten sikker på at også jenta vet det. Men er dette negativt? Svaret er NEI. Siden jeg har bygd opp kjemien såpass bra over den siste tiden med flørtingen, trenger jeg praktisk talt ikke gjøre noenting lenger for å fange interessen hennes. Hun vet akkurat hvor hun har meg, derfor er det aldri JEG som tar kontakt. Håper dere skjønner hva jeg mener, nå er hun interessert i meg, og siden hun VET jeg er interessert, trenger ikke jeg stresse med det i det hele tatt, det gjør praktisk talt seg selv. Poenget i historien? Jo, det er ikke alltid negativt om hun vet at du liker hun, spesielt ikke viss du kjenner henne noenlunde fra før. Jeg måtte bare skrive dette, sorry for å ødelegge tråden. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Bumping er ikke tillatt på dette forumet. Trådstarter, du har fått svar. Må be deg om å ikke opprette nye tråder om det samme. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg