LucarioX Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Mener du at faren din banker deg på ordentlig? I såfall er det veldig alvorlig! Hvorfor endret du navn på Face? Det virker bare dumt dessverre, vær den du er og vær stolt av det! Virker hun avvisende så vær slik tilbake også, noe annet kan virke klengete. Det gjør ikke noe om du ikke får snakket med henne hver dag, du må ta det litt mer med ro. I din alder er ikke kjærligheten så seriøs, du må ikke bli knust om hun en dag går fra å like deg til å digge en annen gutt neste dag - eller omvendt. Seriøse og langvarige forhold er svært sjelden vare i din alder. Failer du med denne jenta er det millioner av andre der ute, husk det. Forresten, min erfaring er at en god venninde er gull verdt - du blir automatisk mer ettertraktet blandt andre jenter! Endret 4. mai 2010 av LucarioX Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hva mente han med det siste han skrev? Luca? Forsto ikke helt. Kan dere ikke please lese litt mere av de 2 siste sidene. Da får dere den ''nye infoen''. Lizm... Sliter sykt. Kan ikke møte henne i helgene. Hun sier de driver med mye rart. Kan det være å brenne ned hus? Sliter nå syyykt. Det vil bli lagt merke til hvis jeg ender opp som wannabe. Kan ikke noen komme med ett langt innlegg nå. Det er faktisk de innleggene jeg tar mest seriøst. Vet dere forsatt har mye erfaring til gode. Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Sorry gjest, men her er det kun DU som kan gjere noko med det her. Syns du har fått bra nok med tips fra folket her inne Kva er det du forventa? At nokon skal komme med eit godt triks som får jenta til å bli sammens med deg? Mitt tips vær deg sjøl, prøv og flørt litt med ho på Facebook å gi ho eit komplimang i ny on ne, så finn du ut garantert om ho er interessert i deg eller ikkje Lykke til! Det her klare du! PS: Eg blei 30 år før eg fekk meg kjæreste Så klarte eg det, så klare DU det også hehe Endret 5. mai 2010 av Efagimo Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Nå er problemet at hun sier hun er blitt med i en vennegjeng og at de er ute fra 12 til 11 lizm... Morgen til kveld. Altså i helgene. Og det har vart siden påsken. Så jeg har ikke mulighet til å ta fra henne en slik tradisjon? Helgene er altså IKKE ett alternativ. Eller er det det? Det er det jeg lurer mest på. Andre jeg lurer på er facebook kontakt. Jeg vil nødig forstyrre henne siden hun hører på musikk irl. Og da er face eneste kontaktmulighet. Jeg spør om alt og ingenting på face. Om neste skoledag. Hvordan prøven gikk osv. Jeg venter ikke til skolen. For der hører hun på musikk og virker uniterressert i å snakke med andre enn de, alle andre snakker hun med. Men hun vil liksom ikke være med meg så mye. Jeg avslørte meg med å si at jeg hadde få venner. Det er dumt (status) Og hinter jeg om at jeg vil være med i vennegjengen hennes som jeg ikke kjenner så blir jo det dumt.. I helgen er hun opptatt. Hva er ''Det mye rare'' slike vennegjenger gjør? Og når hun sier: Det er med oss at vi gjør mye rart. Er det da noe bare de gjør? Er forvirret. Når hun ikke vil være med de fra skolen i helgene. Skal hun plutselig godta meg da? Jeg tar alltid initiativ og alt slikt! Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Nå er problemet at hun sier hun er blitt med i en vennegjeng og at de er ute fra 12 til 11 lizm... Morgen til kveld. Altså i helgene. Og det har vart siden påsken. Så jeg har ikke mulighet til å ta fra henne en slik tradisjon? Helgene er altså IKKE ett alternativ. Eller er det det? Det er det jeg lurer mest på. Andre jeg lurer på er facebook kontakt. Jeg vil nødig forstyrre henne siden hun hører på musikk irl. Og da er face eneste kontaktmulighet. Jeg spør om alt og ingenting på face. Om neste skoledag. Hvordan prøven gikk osv. Jeg venter ikke til skolen. For der hører hun på musikk og virker uniterressert i å snakke med andre enn de, alle andre snakker hun med. Men hun vil liksom ikke være med meg så mye. Jeg avslørte meg med å si at jeg hadde få venner. Det er dumt (status) Og hinter jeg om at jeg vil være med i vennegjengen hennes som jeg ikke kjenner så blir jo det dumt.. I helgen er hun opptatt. Hva er ''Det mye rare'' slike vennegjenger gjør? Og når hun sier: Det er med oss at vi gjør mye rart. Er det da noe bare de gjør? Er forvirret. Når hun ikke vil være med de fra skolen i helgene. Skal hun plutselig godta meg da? Jeg tar alltid initiativ og alt slikt! Hva skal jeg gjøre? Hjelp da... Jeg klarer ikke å konsentrere meg på skolen pga. henne. Jeg klarer ikke konsentrere meg i lekser og andre ting hjemme pga henne. Hun er alt jeg tenker på. Dette er min 2 forelske. Den første gikk i dass fordi jeg sa følelsene mine rett ut. Men her er hun nye en med status sikkert mange vil ha ett ligg med, - minst. Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Nå er problemet at hun sier hun er blitt med i en vennegjeng og at de er ute fra 12 til 11 lizm... Morgen til kveld. Altså i helgene. Og det har vart siden påsken. Så jeg har ikke mulighet til å ta fra henne en slik tradisjon? Helgene er altså IKKE ett alternativ. Eller er det det? Det er det jeg lurer mest på. Andre jeg lurer på er facebook kontakt. Jeg vil nødig forstyrre henne siden hun hører på musikk irl. Og da er face eneste kontaktmulighet. Jeg spør om alt og ingenting på face. Om neste skoledag. Hvordan prøven gikk osv. Jeg venter ikke til skolen. For der hører hun på musikk og virker uniterressert i å snakke med andre enn de, alle andre snakker hun med. Men hun vil liksom ikke være med meg så mye. Jeg avslørte meg med å si at jeg hadde få venner. Det er dumt (status) Og hinter jeg om at jeg vil være med i vennegjengen hennes som jeg ikke kjenner så blir jo det dumt.. I helgen er hun opptatt. Hva er ''Det mye rare'' slike vennegjenger gjør? Og når hun sier: Det er med oss at vi gjør mye rart. Er det da noe bare de gjør? Er forvirret. Når hun ikke vil være med de fra skolen i helgene. Skal hun plutselig godta meg da? Jeg tar alltid initiativ og alt slikt! Hva skal jeg gjøre? Hjelp da... Jeg klarer ikke å konsentrere meg på skolen pga. henne. Jeg klarer ikke konsentrere meg i lekser og andre ting hjemme pga henne. Hun er alt jeg tenker på. Dette er min 2 forelske. Den første gikk i dass fordi jeg sa følelsene mine rett ut. Men her er hun nye en med status sikkert mange vil ha ett ligg med, - minst. Please! Klarer ikke å konsentrerer meg om noe nå... Men itilleg til spørsmålene over så har jeg ett spørsmål dere bare kan svar Positiv eller Negativ til: Hvis jeg sender henne ett smilefjes. Vil hun da sende smilefjes tilbake? Høyst sannsynlig ja. Men vil hun EGENTLIG forstå hva jeg mente med smilefjeset? Vil hun vise den interressen ved å tenke over hva det smilefjeset egentlig betydde. Og lure på det. Eller tenke at jeg er rar. Bør jeg vente? Jeg kjenner henne såvidt. Positivt eller Negativt å sende smilefjes og bare chiller'n mens jeg enten tenker at hun tenker på meg positivt, eller negativt? Det ble ett langt spørsmål men P eller N er gode svar ger. Men som sagt så er spørsmålene over spørsmålene. Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Vær så snill! Jeg greier ikke å konsentrere meg eller noenting!Please :-( Bare svar.. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Ser helst at du venter litt lengre før du maser, du får mindre svar på den måten. Også er det imot reglene å poste flere ganger etter hverandre; rediger heller det tidligere innlegget. Hvis du føler du må "bumpe" tråden ved å poste to ganger etter hverandre for å bli sett, skal du ikke gjøre dette oftere enn en gang i døgnet. Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Trodde endelig jeg hadde fått ett svar jeg. Men neida. Jeg får mest kontakt med henne via facebook. Nå virker hun mere fraværende irl. Merkelig. Jeg hadde ett mareritt i natt om at Zarac postet slikt: Ikke prøv å bli sammen med henne med det første. Ikke tenk på å bli kjæresten hennes enda. Bli kjent med henne først. I morgen så ser du på henne som en av alle de andre og tar henne som en potensiell venn. Se på alle som helt like personer og at ansiktet og tjukk-eller-tynn-kroppen er borte. Hvem ville du snakket med da? Du ville vel helst snakket med hvem som helst? Det er egentlig bare du og sikkert 2 av 10 til som synes hun er pen. Det er i dine øyne andre er interressert i henne. Du må nesten ta en sjangs. Om ett år er hun kanskje ikke ledig. Og hvis dere blir sammen via skolen så kommer du sikkert inn i vennegjengen eller så sier hun at dere har blitt sammen og at hun ikke kan være med vennegjengen hele tiden... GOSH! For ett mareritt! Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Nei, vet dere hva! Nå vet jeg ikke om jeg skal grine eller le her! Aner dere hvordan jeg har det nå? Fikk vite at han gutten er interressert i en annen jente. Men hun er ikke ledig. Jeg fikk vite at han gutten er bestevenn med hun jeg ønsker å bli sammen med. Noen som betyr at de ikke har noe på gang, - ennå. Så her er min analyse: Han er forelsket i en som ikke er ledig. Han gir opp henne. Dermed går han etter en han har det gøy med og koser seg med ofte, bestevennen sin (hun jeg vil være sammen med) Hun er ledig så de to er nok nærmest til å bli kjærester hvis han skulle prøve seg på henne. De har kjent hverandre siden barneskolen. Men bare torturer meg videre. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Sa jeg det i drømmen din? Det var ganske klokt sagt. Jeg og mange andre ser tråden uten at du behøver å poste bøttevis med spørsmål og be om hjelp et utall ganger. Vi ser at du ønsker et langt og utfyllende svar, men problemet er at hver gang vi ofrer litt av oss selv for å skrive et svar som kan hjelpe deg, avfeier du det med unnskyldninger og nye spørsmål. Vi blir oppgitt og irritert. Dermed mister vi lysten til å hjelpe deg noe mer. Det meste du spør om er bare bagateller. Det er ørsmå ting som ikke vil bety noe i lengden. Du er redd for å dusje, men det er ingenting å frykte. Prøv å dusje naken én gang, så skal jeg ta problemet på alvor hvis det viser seg at du blir mobbet eller at jenta får høre at du har liten tiss. Du må slutte å stresse så mye. Jeg har tenkt som deg en gang, og jeg vet at du føler deg ensom og håpløs nå, men du er ennå bare 14 eller 15 år gammel. Du har tiden på din side. Du lengter etter denne jenta, men du har ikke dårlig tid. Du må ikke prøve å skynde på, men ta hvert skritt for seg. Dette er muligens ikke noe jeg eller noen andre kan fortelle deg, men noe du må lære med tiden. Jeg var ikke langt unna deg for to år sida, da jeg var 15 år gammel. I dag er jeg ikke bare tilnærmet, men helt normal. Jeg vet at alle jeg kjenner også har hatt perioder med bekymringer og tilsynelatende uoppnåelige ønsker. Men denne forståelsen er nok noe som må komme med tida. Jeg tror det er sånne som deg og meg som verdsetter det sosiale livet mest. For vi har smakt på hvordan det er å være foruten, så vi er tvunget til å klamre oss fast til det vi har. Du har sikkert massevis av spørsmål, motsigelser og utrop å komme med nå. Jeg kommer sannsynligvis ikke til å svare på dem. De samme svarene er blitt gitt deg flere titalls ganger av et dusin forskjellige mennesker. Du har fått de svarene du trenger, og det står jeg ved. Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Nei De spørsmålene i førsteposten er ikke aktuelle lengre fordi de har blitt til nye problemer eller blitt løst. Så det er bare det nye som kan hjelpe!? Jeg trenger bare svar på ETT spørsmål til. Så skal jeg prøve ut alle faktorene dere har spilt inn her: Hvordan flørter man? Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Zarac. Du sa også i drømmen ingenting om utseende. Det kan spille en stor faktor her. Hvordan flørter man? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Nei. Så langt har jeg hatt rett i drømmene dine. Hvis du drømmer noe mer, så hør på det jeg sier. For å flørte må du enkelt sagt småerte og dulte litt borti folk. Jeg har ikke et langt og godt svar på dette. Følg med på han som flørter med alt og alle. Det viktige er at du har selvtillit og ikke er redd for å tilkalle oppmerksomhet. Selv de styggeste menneskene kan velte seg i damer hvis de kan flørte. Endret 6. mai 2010 av Zarac Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Kan du noen eksempler? Hva om jeg drømmer andre ting som er negativt? Skal jeg høre på det? Og hvorfor betyr ikke ansiktet noe? Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Kan du noen eksempler? Hva om jeg drømmer andre ting som er negativt? Skal jeg høre på det? Og hvorfor betyr ikke ansiktet noe? Nå føler jeg at 2 i klassen mobber meg ''litt'' Han ene gutten er en av dem. Hva skal jeg gjøre? Er vandt til det fra den gamle skolen. Skal jeg bare ignorere det? Hvis han sier: ''Du er dårlig i fotball'' Skal jeg si: ''Ja, da er jeg vel det'' Også er jeg ferdig med saken? Eller? Jeg har hørt at jeg er en kjekk gutt. Kanskje han er misunnelig? Men jeg har ikke flørtet ennå og fått noe hint.. Han kan ikke ha lagt merke til noe som ikke har hendt? Jeg er forvirret nå. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Du skal ta det med litt selvironi. Han tuller med deg. Det er en invitasjon til å sosialisere. Sånn får du venner. Tull med ham også. Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Det han prøver på er å psyke meg ut! Han har status. Så ingen bryr seg om mine meninger. Hjelp! Noen oppskrifter på flørte. Egne erfaringer eksempler? Generelt eksempler? Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Det han prøver på er å psyke meg ut! Han har status. Så ingen bryr seg om mine meninger. Hjelp! Noen oppskrifter på flørte. Egne erfaringer eksempler? Generelt eksempler? Drømte i natt at Zarac og LucarioX sa dette til meg. Eller at jeg gjordet det ihvertfall: Når hun sitter, så setter du deg ved siden av henne. Etter en liten stund så kan du dulte borti henne. Når hun ser på deg så så smiler du. Da forstår hun at du flørter litt med henne og ikke ville spørre om noe. Smiler du ikke med en gang hun ser på deg så ser det rart ut. Du bør ikke begynne med muntlig liten erting først. Får du god respons på flørtingen så fortsetter du. Får du dårlig så betyr ikke det at du har tapt. Du må bare bli bedre kjent og prøve mer. Og det viktigste av alt. Hvis hun går forbi deg så ikke kom på siden mot henne og dult henne litt sånn at hun forstår at du flørter, med mindre det er noe du skulle gjøre når du gikk andre veien. Det å gå mot henne BARE for å dulte blir direkte idiotisk. Skal jeg høre på det? Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 HJELP DA! Hvordan flørter man? Tar man og drar jentene i håret? Fortell, da! Det er tydeligvis 3 gutter som liker henne. Jeg er den 4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg