Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg forelsket?

Gjest Usikker gutt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøp en pakke tyggis. Så deler du det til noen andre i klassen før du spør henne om hun vil ha. Så kan du for eksempel spørre henne hvordan hun syntes det gikk på forrige prøve og så har du en samtale i gang.

Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt

Jeg ble kjent med henne under ett navn. Deretter byttet jeg. Og chattet med henne under ett annet. Men jeg beskrev meg selv så åpenbart at hun måtte forstå det var meg.

Hun sendte ikke <3 men sånn at det ble ett stort hjerte. Vet ikke hvordan hun fikk til det.

Jeg drømte inatt om 3 teorier her:

1 - Hun gjør det med alle

2 - Hun gjør det bare med meg

3 - Hun gjør det meg meg, men bare fordi jeg er ny, og altså da bare i en kort periode.

Jeg sendte ikke like mange smilefjes tilbake. Så på smilefjesfronten så tok hun intiativ.

Jeg drømte også i underbevistheten min at imorgen så kom jeg til å berøre henne på armen ellernoslikt. Men det negative her er at motet til å gjøre noe slikt kommer fra kontakt på Facebook. Tenker hun det slik òg da?

Ca. hvet rom mellom hver setning her er ett spørsmål som betyr mye.

Dette var spørsmålet da!

Uansett. Det er en gutt som går rundt og flørter med alle på skolen. Også henne. Det virker som de trives ilag. Og hun virket ikke så veldig keen på å snakke med meg idag. Men med han.Ja. Da går det greit. Han er ikke særlig pen synes jeg. Nå er jeg forvirret! Imorgen er det prøve hele dagen så får ikke snakket med henne. Er ikke friminutt. Overigmorgen er det fri. Jeg vet at hun kjenner han bedre enn meg. Men missunner han sånn når han flørter med alle jentene og de trives ilag med han. Hadde vært rart om jeg hadde gjort det. De kjenner ikke meg. Er utrolig forvirret. Spørsmålet over jeg siterte kan gi svar på dette hvis dere svarer på det over... Er veldig forvirret. Følte jeg var i mål, men... Neida...

Lenke til kommentar
Gjest missy

Du burde absolutt adde henne på facebook. Hvis man tenker NØYE gjennom det blir alt kleint.. Men her syns jeg det er det beste alternativet. Jeg gjorde det selv med en kamerat av min fetter jeg kun møtte en gang for 2 mnd siden,og i HELT uromantiske omstendigheter. Neste dag addet jeg han på face,og sa takk for sist,og at det var hyggelig.Har aldri følt meg så klein og teit før,men valgte å la disse tankene bli litt borte. Som svar fikk jeg spm om å være med på fest. Vi dater den dag idag;)Men hadde jeg ikke addet han er det ikke sikkert det hadde blitt noe. Go for it. Nå til dags er det veldig forskjellige preferanser på hvor godt man må kjenne noen for å adde vedkommende på facebook. Det er din beste sjanse! Ikke TENK på at det er flaut,-for det ER det jo,men det er sånn det er når man må satse litt;)

Lenke til kommentar
Gjest missy

Og et tips til: som gutt i en slik fase må du være pågående. Ikke pågående på den søte, needy, valpete måten men selvsikker. ikke vær tilbakeholden. Vi jenter hater når gutter spiller et spill, eller ikke gir klare signaler. Muligens kan det være lurt å være LITT tilbakeholden når du får mer respons av henne,men bare litt. Lykke til!

Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt

Og et tips til: som gutt i en slik fase må du være pågående. Ikke pågående på den søte, needy, valpete måten men selvsikker. ikke vær tilbakeholden. Vi jenter hater når gutter spiller et spill, eller ikke gir klare signaler. Muligens kan det være lurt å være LITT tilbakeholden når du får mer respons av henne,men bare litt. Lykke til!

Den forsto jeg ikke helt...

Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt

Jeg ble kjent med henne under ett navn. Deretter byttet jeg. Og chattet med henne under ett annet. Men jeg beskrev meg selv så åpenbart at hun måtte forstå det var meg.

Hun sendte ikke <3 men sånn at det ble ett stort hjerte. Vet ikke hvordan hun fikk til det.

Jeg drømte inatt om 3 teorier her:

1 - Hun gjør det med alle

2 - Hun gjør det bare med meg

3 - Hun gjør det meg meg, men bare fordi jeg er ny, og altså da bare i en kort periode.

Jeg sendte ikke like mange smilefjes tilbake. Så på smilefjesfronten så tok hun intiativ.

Jeg drømte også i underbevistheten min at imorgen så kom jeg til å berøre henne på armen ellernoslikt. Men det negative her er at motet til å gjøre noe slikt kommer fra kontakt på Facebook. Tenker hun det slik òg da?

Ca. hvet rom mellom hver setning her er ett spørsmål som betyr mye.

Dette var spørsmålet da!

Uansett. Det er en gutt som går rundt og flørter med alle på skolen. Også henne. Det virker som de trives ilag. Og hun virket ikke så veldig keen på å snakke med meg idag. Men med han.Ja. Da går det greit. Han er ikke særlig pen synes jeg. Nå er jeg forvirret! Imorgen er det prøve hele dagen så får ikke snakket med henne. Er ikke friminutt. Overigmorgen er det fri. Jeg vet at hun kjenner han bedre enn meg. Men missunner han sånn når han flørter med alle jentene og de trives ilag med han. Hadde vært rart om jeg hadde gjort det. De kjenner ikke meg. Er utrolig forvirret. Spørsmålet over jeg siterte kan gi svar på dette hvis dere svarer på det over... Er veldig forvirret. Følte jeg var i mål, men... Neida...

Lenke til kommentar

Det er sånn man får damer og blir populær. Lær av ham. Opptre med den samme selvsikkerheten han har.

Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt

Men han flørter med alt og alle. Ser rart ut hvis en ny gjør det samme? Kan du ikke beskrive en annen måte'a?

Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt

Nå viser det seg at hun hele tiden er med venner. Ingen fra skolen. Men andre. 24/7 me unntak fra skolen. Hva gjør jeg da?

Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt

Nei, dette holder jeg ikke ut! Eneste gang jeg faktisk har mulighet til å snakke med henne er på face. Der spør jeg henne om alt. Men hun spør ikke tilbake.

Hun er ikke med noen fra skolen på fritiden. Heller ikke han jeg nevnte. Hva er oddsen på at hun inviterer meg da? Hun er med folk i helgene 24 timer i døgnet. Folk hun har god skjennskap til. Jeg vet ikke hva de gjør. Men de gjør ikke standardtingene ved å dra på Kino og slikt. Mye rart var svaret jeg fikk.

Nå personlig vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre?

Uansett så er jeg tvunget til å dusje etter gym. Jeg har jo bare 10 min totalt fra gymmen til timen. Og det er bare 2 av 15 som dusjer...

Er forvirret i kjærlighetslivet og generelt nå.

Imorgen er det prøve. Med faste plasser. Jeg sitter ikke der hun sitter. Dette går bare ikke. Jeg havner i The Friend Zone på forskudd hvis dette fortsetter.

Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt

I helgen så forsikret hun meg om at hun var ute fra morgen til kveld med venner.

Som jeg sa her tidligere. Og det jeg har som instilling er:

''Den dagen du gir opp. Det er den dagen du er ferdig. Det er den dagen du har tapt''

Jeg har tapt uten å ha gitt opp, sant?

Hva skal jeg gjøre imorgen når det er prøve og vi ikke ser hverandre? INGENTING! INGENTING KAN jeg gjøre!

Og bør jeg dusje. Vet jeg får bank av Pappa hvis jeg ikke gjør det. 2 folk gjør det heldigvis da. Men, men... MÅ vel det da. Men fokus er nå denne jenta. Med skyhøy status, full selvtillit. Venner og folk som beundrer henne rundt seg hele tiden.

Jeg har tapt før jeg har begynt kampen. Eller kan noen skrive ett litt lengre innlegg enn bare 3 linjer. Det er de innleggene som er lange og fulle av egne erfaringer og jenters egna meninger whatever som jeg tar mest seriøst.

Lenke til kommentar

Hvis du liker henne, må hun jo tilslutt få greie på dette. Det er jo derfor ikke farlig om hu får vite om det. Tør du ikke, kommer du jo ingen vei i livet:) Prøv å snakk med henne, og gjerne de andre i gruppen også for ikke å virke bare oppmerksom på henne, men gi henne LITT ekstra oppmerksomhet enn til de andre såklart! Da har du ihvertfall en begynnelse. Og du trenger ikke spørre rett ut om hun er singel, det vil kanskje virke litt skummelt. Spør heller om hverdagslige ting du snakker med vennene dine om.

Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt

Har ingen venner.

Please. Noen svar her. HELST fra LucarioX, LilleLol, Camlon & Zarac. Dere har vært med helt siden starten av dette. Bare dere 4 vet høyst sannsynlig hele utviklingen. Nå trenger jeg svar på spørsmålene jeg stiller inni tråden. Er helt tapt nå!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...