Gjest Usikker gutt Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Idag snakket jeg ''tilfeldigvis'' om Facebook på skolen. Til 2 elever på skolen. Jeg spurte om de hadde facebook og de sa ja. Jeg fortalte om meg og min face og de om deres. Jeg sa da at jeg skulle legge dem til. Så spurte jeg hun jenta om hun også hadde face. Dum som jeg var. Hun sa hun hadde det. Og jeg sa hva jeg het og hun søkte og sa: ''Å... Det var deg ja''. Litt sånn hviskende rolig. Så la hun meg til da. Så problemet her er at som jeg har sagt tidligere i tråden. At jeg sendte henne venneinv. Hun godtok ikke. Selvom hun sa da jeg snakket om Face at hun godtar alle. Merkelig. Så itillegg var jeg dum som spurte om hun hadde face når jeg allerdet hadde søkt etter henne. Var det dumt av meg å få henne til å legge meg til. Og bør jeg godta? Prøvde hun å unngå meg? Ved å først si at hun godtar alle. Men før når jeg prøvde så... Neida. Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Skal jeg godta? Les innlegget. Veldig mye viktig info der. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Ja du burde godta. Virker rart hvis du får ho til å legge deg til, for og så avslå. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Fikk du faktisk pratet med henne i storefri? Det med face høres ikke positivt ut, men for øyeblikket er det eneste du kan gjøre, er å glemme det og prøve å faktisk bli kjent med henne. Du bør godta henne på face. Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Hvorfor høres det ikke positivt ut? Hun har mange venner. Bildene viser at hun har status. Og det står at hun har en haug av ''søsken'' og ''barn'' og er i ett åpent forhold med en jente. Tror dette bare er tull? Hun kan da ikke være lesbisk. Det er jo bare tull med de søsknene også. De er ikke i slekta hennes engang. Hvorfor var det negativt med Facebook? Er hun lesbisk? Skal jeg spørre hun? Hvorfor bør jeg godta, samtidig som det er negativt? Snakket med henne i storefri. Og andre. Men ble ingen stor samtale ut av det. Hun snakket med andre hele tiden. Hun kommenterer bilder av kjente kjekke skuespillere. Så jeg har vel ikke sjangs på henne. Jeg hørte en gammel, kanskje rar man si til meg: ''Når du gir opp, det er da du er ferdig, da har du tapt'' Men føler meg veldig forvirret nå. Og trenger all hjelp jeg kan få for morgendagen. Til deg over: Hun har en haug med venner. Også da en haug med aktive venner. Tror ikke hun legger merke til om èn forsvinner? Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Hvorfor høres det ikke positivt ut? Hun har mange venner. Bildene viser at hun har status. Og det står at hun har en haug av ''søsken'' og ''barn'' og er i ett åpent forhold med en jente. Tror dette bare er tull? Hun kan da ikke være lesbisk. Det er jo bare tull med de søsknene også. De er ikke i slekta hennes engang. Hvorfor var det negativt med Facebook? Er hun lesbisk? Skal jeg spørre hun? Hvorfor bør jeg godta, samtidig som det er negativt? Snakket med henne i storefri. Og andre. Men ble ingen stor samtale ut av det. Hun snakket med andre hele tiden. Hun kommenterer bilder av kjente kjekke skuespillere. Så jeg har vel ikke sjangs på henne. Jeg hørte en gammel, kanskje rar man si til meg: ''Når du gir opp, det er da du er ferdig, da har du tapt'' Men føler meg veldig forvirret nå. Og trenger all hjelp jeg kan få for morgendagen. Til deg over: Hun har en haug med venner. Også da en haug med aktive venner. Tror ikke hun legger merke til om èn forsvinner? Dette blir tortur når noen ikke svarer. Skal jeg spørre henne? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Nei. Mange jenter som setter bestevenninden sin som "kjæreste" bare for kødd. Lenke til kommentar
sib Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Du må slutte å ta ting så høytidelig, hvis ikke kommer du ingen vei. Alle jenter i denne alderen digger kjekke skuespillere. Det er fullstendig normalt, og bør ikke ha noe å si. Bare fortsett å ta initiativ til å starte en samtale, og du vil se at ting går av seg selv. Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Hva skal jeg gjøre imorgen? Bedre ting? Dårligere ting? Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Himmel og hav som du maser, usikker gutt. Hvorfor skulle noen orke å gi deg mer råd og tips når du ikke følger noen av dem og hele tiden maser, nesten krever, mer svar, tips og råd - som du finner unnskyldninger for ikke å følge. Ting blir ikke lettere av flere innlegg her på diskusjon.no. Det eneste som kan gjøre noe fra eller til er dine handlinger, ikke at du fortsetter karusellen med å mase om flere svar. Du virker umettelig, du vil aldri føle at du får nok eller gode nok svar. For ingen svar kan gi deg det du trenger - du må finne det i deg selv. Slik du fremstår nå er bare masende og irriterende, og det hjelper deg ikke noe. Endret 3. mai 2010 av Tabris Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Synd at det er blitt mye forvirrende forandringer generelt siden førsteposten kom. Dermed så er ikke de første 4-5 sidene med svar aktuelle nå lenger. Les igjennom hele er du snill. Hjelp! Hva skal jeg gjøre bedre!? Hjelp! Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Du leser jo ikke det som står, dette er jo helt nytteløst. Jeg begynner nesten å mistenke troll. Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Ja... Fordi jeg kaster bort livet på å trolle på Diskusjon.no (NOT!) Men til dere som tar dette som proffesjonelle og spesielt til dere som har fulgt meg i 2-3 andre lignende tråder bortsett fra at dette gjelder da en jente. Hjelp? Hvordan får man status på ungdomskolen FOR EKSEMPEL! Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Hvorfor høres det ikke positivt ut? Hun har mange venner. Bildene viser at hun har status. Og det står at hun har en haug av ''søsken'' og ''barn'' og er i ett åpent forhold med en jente. Tror dette bare er tull? Hun kan da ikke være lesbisk. Det er jo bare tull med de søsknene også. De er ikke i slekta hennes engang. Hvorfor var det negativt med Facebook? Er hun lesbisk? Skal jeg spørre hun? Hvorfor bør jeg godta, samtidig som det er negativt? Snakket med henne i storefri. Og andre. Men ble ingen stor samtale ut av det. Hun snakket med andre hele tiden. Hun kommenterer bilder av kjente kjekke skuespillere. Så jeg har vel ikke sjangs på henne. Jeg hørte en gammel, kanskje rar man si til meg: ''Når du gir opp, det er da du er ferdig, da har du tapt'' Men føler meg veldig forvirret nå. Og trenger all hjelp jeg kan få for morgendagen. Til deg over: Hun har en haug med venner. Også da en haug med aktive venner. Tror ikke hun legger merke til om èn forsvinner? Lurer fortsatt på dette. Bør jeg dusje etter gym? Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Hjelp da! 1 måned er mye. Må benytte den bra.. Men problemet er at jeg vet ikke om hun er singel, og vet ikke om hun er interressert i meg. Hvis hun ikke er det. Hvordan få hun interressert? Og jeg synes hun er vakker. TROR jeg bare at alle andre ser gjennom samme øyne som meg? Det er flere vakre der. Men det er noe med henne. Svar til den over please og om hvorfor Face er negativt? Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Snakket med henne på face. Hun sendte smilefjes etter hver ting hun sa. Jeg vet ikke hva det betyr da. Men etter hun hadde vært brb en stund så sendte hun en melding med at hun var ferdig, og med ett hjerte. Er det typisk jentegreie? Skal jeg spørre henne imorgen om hun visste hvem hun snakket med? Om hun hadde sendt feil? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Nei nei, hun vet da vel hvem hun har prata med. Slapp nå av.. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Snakket med henne på face. Hun sendte smilefjes etter hver ting hun sa. Jeg vet ikke hva det betyr da. Men etter hun hadde vært brb en stund så sendte hun en melding med at hun var ferdig, og med ett hjerte. Er det typisk jentegreie? Skal jeg spørre henne imorgen om hun visste hvem hun snakket med? Om hun hadde sendt feil? Kjempe positivt, gled deg over dette Mange jenter som bruker "<3" ja, men ta det likevel som et positivt tegn. Du har i det minste blitt kjent med henne, og hjerter og smilefjes betyr i det minste at hun vil være venn med deg. Kanskje også noe mer om du spiller kortene dine riktig Ikke spør henne om det nei, da virker du bare veldig usikker. Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg ble kjent med henne under ett navn. Deretter byttet jeg. Og chattet med henne under ett annet. Men jeg beskrev meg selv så åpenbart at hun måtte forstå det var meg. Hun sendte ikke <3 men sånn at det ble ett stort hjerte. Vet ikke hvordan hun fikk til det. Jeg drømte inatt om 3 teorier her: 1 - Hun gjør det med alle 2 - Hun gjør det bare med meg 3 - Hun gjør det meg meg, men bare fordi jeg er ny, og altså da bare i en kort periode. Jeg sendte ikke like mange smilefjes tilbake. Så på smilefjesfronten så tok hun intiativ. Jeg drømte også i underbevistheten min at imorgen så kom jeg til å berøre henne på armen ellernoslikt. Men det negative her er at motet til å gjøre noe slikt kommer fra kontakt på Facebook. Tenker hun det slik òg da? Ca. hvet rom mellom hver setning her er ett spørsmål som betyr mye. Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Bare litt info til innlegget over: Hvordan spiller jeg kortene mine riktig? Som sagt så er det det lange innlegget over dette som er spørsmålene. Men hvordan spiller jeg kortene mine riktig? Jeg vet jeg overanalyserer og hvis jeg går en meter for nære enn en meter fra så vil jeg bli plassert i en negativ bås og slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg