Gjest Usikker gutt Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Har ikke trykket på linken. Hvorfor gir det meg større status ved å like henne akkurat ved at andre vet at jeg liker henne når jeg snakker med henne? Det er frekt å avbryte mens hun hører på musikk og slik. Hun virker ikke nerd. Og jeg tror hun har status. Det er noe merkelig med meg. Andre jenter snakker jeg fint med. Men jeg blir nærvøs og alt slik nårjeg snakker med hun. Så hva skal jeg gjøre imorgen? Gå bort og avbryte henne? Det er jo det du EGENTLIG sier. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Har ikke trykket på linken. Hvorfor gir det meg større status ved å like henne akkurat ved at andre vet at jeg liker henne når jeg snakker med henne? Det er frekt å avbryte mens hun hører på musikk og slik. Hun virker ikke nerd. Og jeg tror hun har status. Det er noe merkelig med meg. Andre jenter snakker jeg fint med. Men jeg blir nærvøs og alt slik nårjeg snakker med hun. Så hva skal jeg gjøre imorgen? Gå bort og avbryte henne? Det er jo det du EGENTLIG sier. Hvorfor har du ikke trykket på den? Ønsker du hjelp, eller gjør du ikke det? Det handler ihvertfall ikke om virus, fordi da kunne du ha sendt den igjennom viruscanneren og sjekket det. Nei, det er ikke frekt å avbryte når hun hører på musikk. Ihvertfall ikke hvis hun gjør det hele tiden. Og hvis det er sant at hun har status sitter hun sannsynligvis med sine venner i storefri, så da kan du stikke bort til dem og si hei. Det er ikke vanskligere enn som så. Så slutt å lag unnskyldninger og gjør det du får bedskjed om. Ikke still spørsmål, bare gå bort og åpne en samtale. Tror du kan bli kjæresten hennes uten å prate med henne? Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Men det blir så rart å følge etter henne. Jeg må vel i utgangspunktet ha snakket med andre først så jeg ikke er en klegg på henne. Men på bekostning av andre for å få snakket med henne... Jeg blir forvirret. Og nå usikker. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Men det blir så rart å følge etter henne. Jeg må vel i utgangspunktet ha snakket med andre først så jeg ikke er en klegg på henne. Men på bekostning av andre for å få snakket med henne... Jeg blir forvirret. Og nå usikker. Snakk med alle i klassen. Begynn i morgen og start en samtale med alle og enhver når det passer seg. Spør dem hva de har gjort i helgen og lignende. I tilegg når det er storefri så henger du ikke etter henne som en klegg, men setter deg ned der hun sitter og åpner en samtale med henne. Er du en klegg, så prater du ikke med henne, du skal faktisk prate med henne så det vil være helt naturlig. BTW: Hvis samtalen stopper etterhvert, si ha det og begynn å snakk med noen andre. Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Men jeg får det ikke til å bli naturlig. Skal jeg passe på så hun ser jeg snakker med andre også. Virker rart hvis jeg bare snakker til hun. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Men jeg får det ikke til å bli naturlig. Skal jeg passe på så hun ser jeg snakker med andre også. Virker rart hvis jeg bare snakker til hun. Hvis du ikke får det til naturlig nå er det null problem. Etterhvert vil det bli naturlig. Press deg selv til å prate med folk i klassen din. Bare spør dem om hva de har gjort i helgen. Du trenger ikke å passe på at hun ser deg prate med andre i klassen. Hvis hun forstår at du kom bort til henne fordi du er interesert i henne så er det bra. Grunnen til at du skal prate med andre i klassen er fordi hvis du på lang sikt bare prater med henne og ikke noen andre så blir det litt feil. Så slutt og lag unnskyldninger og gjør det du får bedskjed om. Endret 2. mai 2010 av Camlon Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Fortell nøyaktig i nøye detalj hva jeg skal gjøre på Mandag.. PS. Det er lizm Tirsdag det er gym! Please! Hjelp med den dusjegreien! Dagen er imorgen altså! Hva skal jeg gjøre? Når? Hvor? Uansett så har jeg akkurat begynt der og kjenner ikke mange. Har heller ikke fått noe info om hva de gjør på skolen. Begynner der til Mandag nå! ## to påfølgende poster fra samme bruker slått sammen av ilpostino ## Endret 3. mai 2010 av ilpostino Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Hvis hun leser en bok, kan du jo spørre henne om hva hun leser, spørre om den er bra osv. Så kan du nevne hva du har lest, og vips så har du satt igang en samtale. Drit i dusjgreia. ALLE i puberteten er sjenerte når det kommer til sånt. Så hvis de ikke dusjer med bokser, drit i å stresse, og dusj som alle andre uten nøling. Og ikke tro du er en taper. Det er ikke alltid like lett å skaffe seg gode venner med det første. Tro meg, jeg har gått på seks forskjellige barneskoler og to forskjellige ungdomskoler. Endret 2. mai 2010 av Bosna Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Den dusjgreien kan senke alt. Hvis noen finner ut, eller allerdet vet at jeg er interressert i jenta. Så kan de ''baksnakke'' meg mens hun er inærheten om at jeg har liten tiss. De kan liksom bare sånn 3 meter fra henne snakke om det. Og hun hører det. Da er egentlig alt tapt. Nå går jeg heldigvis ikke på en slik sladreskole. Men alt er mulig. Føler at jeg må få skikkelig status på Mandag så hun ikke tror på det andre sier. Tror jeg allerdet har avslørt meg for mye... Egentlig flaut... Jeg er så forvirret. Her sitter jeg og ikke aner noenting. Føler at å snakke med andre når hun er i nærheten virker litt rart. Men er hun ikke i nærheten så virker det normalt. Føler å snakke med HENNE er unormalt også. JEG ser på henne som den peneste i klassen, og alle andre klasser. Dermed tenker jeg at andre også er forelsket i henne. Og dermed det vet hun også, at hun er vakker. Derfor blir jeg utrolig forvirret nå om hva jeg skal gjøre på mandag. Tror at etter hvert punktum i dette innlegget skulle . vært erstattet med ? for alt her er spørsmål. Og forvirrende blir jeg også. Lenke til kommentar
sib Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hvor var du da de delte ut selvtillit? Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Den dusjgreien kan senke alt. Hvis noen finner ut, eller allerdet vet at jeg er interressert i jenta. Så kan de ''baksnakke'' meg mens hun er inærheten om at jeg har liten tiss. De kan liksom bare sånn 3 meter fra henne snakke om det. Og hun hører det. Da er egentlig alt tapt. Nå går jeg heldigvis ikke på en slik sladreskole. Men alt er mulig. Føler at jeg må få skikkelig status på Mandag så hun ikke tror på det andre sier. Tror jeg allerdet har avslørt meg for mye... Egentlig flaut... Jeg er så forvirret. Her sitter jeg og ikke aner noenting. Føler at å snakke med andre når hun er i nærheten virker litt rart. Men er hun ikke i nærheten så virker det normalt. Føler å snakke med HENNE er unormalt også. JEG ser på henne som den peneste i klassen, og alle andre klasser. Dermed tenker jeg at andre også er forelsket i henne. Og dermed det vet hun også, at hun er vakker. Derfor blir jeg utrolig forvirret nå om hva jeg skal gjøre på mandag. Tror at etter hvert punktum i dette innlegget skulle . vært erstattet med ? for alt her er spørsmål. Og forvirrende blir jeg også. Jeg kaster ikke bort 11-12 sider med trolling! Jeg mener faktisk dette her! Det er utrolig viktig! Dagen er imorgen. Please! Ett langt og forståelig svar med hvorfor jeg skal følge de og de rådene. Bare TIMER til faktisk. Lenke til kommentar
sib Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg har ikke noe særlig lyst til å gi deg noen råd etter å ha lest 12 sider med tåpelige unnskyldninger. Du har en veldig negativ holdning til hele greia. Det finnes ingen fasit. Du må følge magefølelsen (så fremt det ikke er å skrive 12 sider om hvor fælt du har det). Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Nei, nå begynner jeg å grine! Hva er gjennomsnittet i hva dere har svart? Si hva jeg føler? Få bedre selvtillit? Dere har svart! Hjelp da! Lenke til kommentar
2pro4u Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Når du slutter å klage og mase, da har du kommet langt. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 De aller fleste føler det nok som deg hva anngår dusjingen, går nok bra skal du se. Om du absolutt ikke tør får du droppe å dusje eller dusje med badebukse da? Husker selv fra ungdomsskolen at mange droppet å dusje, særlig da gymtimene ikke var så harde og man bare skulle hjem etterpå likevel. Ingen som kan gi deg noen nøyaktig step-by-step guide til denne jentas hjerte. Som vi har sagt kommer du ingen vei om du ikke snakker med henne, men nøyaktig hvordan, akkurat hva du skal si, når og med hvilket tonefall må du nesten føle deg frem til selv. Bygge opp statusen din kan du f.eks gjøre ved å snakke mer i timene, skaffe deg noen kule klær og en fet sveis, finne på ting med folk etter skolen, begynne på og bli god i en idrett og generelt bare sosialisere mer med de andre i klassen og på trinnet ditt. Du kan eksempelvis finne deg et forbilde du prøver å etterligne litt, om det så er Petter Pilgaard, Lars Monsen, faren din eller Ole Gunnar Solskjær spiller ikke så fryktelig stor rolle, så lenge du liker personen og kan søke litt inspirasjon. Vitkig å ikke bli en wannabe den personen, finnes en balansegang der som med alt annet. Du er redd for å bli "avslørt". Mulig du missforsto noe jeg skrev tidligere i tråden. Det jeg forsøkte å påpeke var du heller burde vise henne dine følelser over tid fremfor å si det rett ut før du kjenner henne. At hun aner at du liker henne fordi du flørter med henne, dulter litt borti henne, teaser henne litt, gir henne oppmerksomhet og deler ut et par komplimenter en gang i blandt, er jo bare bra. Skal du inngå et forhold med jenta, må hun jo til syvende og sist vite at du liker henne, ellers kommer du ingen vei. Styr bare unna dette "jeg elsker deg, vil gifte meg med deg og ha barn med deg, liker du meg også???"-opplegget. Det er sunt å være skeptisk til tips og linker du får på internett, alt taes med en klype salt eller to, det har du helt rett i. Kan dog ikke tenke meg at Camlon forsøker å spre virus eller trojanere på forumet her. Oppfatter han som en seriøs bruker med flere år på forumet bak seg. Trykket selv på linken og maskinen min fungerer like greit enda Skjønner at det kan være forvirrende med forskjellige svar og synspunkter, men husk at vi alle er ulike individer med ulike erfaringer. Vi kan ikke gi deg noen fasit som ikke eksisterer, men vi kan dele våre synspunkter og erfaringer, så får du vurdere selv hva du vil høre på og gjøre. Selvsagt vil erfaringer fra forskjellige personer variere. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Herregud for en tråd, sjelden jeg ser noen som er så umotagelige for hjelp og generelt sett sliter så mye sosialt. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Fortell nøyaktig i nøye detalj hva jeg skal gjøre på Mandag.. PS. Det er lizm Tirsdag det er gym! Please! Hjelp med den dusjegreien! Igjen, pikken din har ingenting med saken a gjore. Etter det jeg har forstatt er du rimlig ung, noe som kommer til a bety at andre vil ha liten pikk i tilegg. Hvis du ikke tar det hoytidlig kommer ingen til a bry seg. Hvis du er eldre, gidder folk ihvertfall ikke a bry seg. Jenter bryr seg mindre enn gutter og far dere en god kjemi mellom hverandre vil hun ikke bry som om det. Det du noyaktig skal gjore. 1. I friminuttene og for timen. Snakk med folk rundt deg, sorg for at du ogsa snakker med noen jenter. 2. Nar det blir storefri, stikk bort til der hun sitter og start en samtale. Hvis samtalen stopper opp fullstendig, sier du ha det og gar videre. Klarer du a gjore dette pa mandag? Lenke til kommentar
Gjest Usikker gutt Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Skal prøve. Dusjegreia er jeg redd for nå. Jeg har egentlig fotballspillere som forbilder. Vet ikke hvordan jeg skal etterligne dem på en skole? Vil ikke bli avslørt.Flørter jeg ikke med andre heller så er det avslørende. Men jeg er ikke interressert i andre. Hva er fellesbetydningen for 13 sider med svar? Ønsk meg lykke til nå. En halvtime igjen. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Felles for 13 sidene med svar er: Grow some balls. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg