toriamos Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Må ha LCD, men den må kunne kjøre first person shooters uten afterglow, så... hvilken da? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Tror nok denne er best : Formac Gallery 2010 DVI http://www.officeshop.no/ Koster masse penger, men er faktisk mye billigere enn tilsvarende store LCD skjermer fra f.eks Samsung. Lenke til kommentar
gaffa Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 hmm, ja litt stivt med nesten 15000 for en skjerm. hvorfor *må* du ha lcd skjerm egentlig? Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 hmm, ja litt stivt med nesten 15000 for en skjerm. hvorfor *må* du ha lcd skjerm egentlig? Nærmere 13.000,- på www.xmac.no Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Neida, du kjøper en Acer 712 AL. Den har jeg selv, og den kan jeg anbefale på det varmeste. Den har absolutt ingen ghosting i FPS. Den kjøpte jeg på VS Data til 3.800,- Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Den har ikke ghosting i CS ? ghosting er å se på andres skjerm mens man spiller, så man vet hvor dem er, evt. ringe kameraten og si hvor dem er hvis man spiller på internet.. jaja, LCD og fps spill funker ikke sammen, CRT på 85hz Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 lcd og spilling passer veldig godt.. Jeg har selv Acer AL712, og den er UTROLIG god, selv til spilling... Ingen ghosting (som i dette tilfellet betyr at du ikke ahr bilder som henger igjen) i det hele tatt! Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Den har ikke ghosting i CS ? ghosting er å se på andres skjerm mens man spiller, så man vet hvor dem er, evt. ringe kameraten og si hvor dem er hvis man spiller på internet.. jaja, LCD og fps spill funker ikke sammen, CRT på 85hz Ordet har andre betydninger også, og han bruker det riktig faktisk. Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Hyundai Q17S her.. ikke no problemer i det hele tatt. Nå er ikke jeg noen hardcore gamer, men alikevel - at det er kvalitet på denne skjermen er det ingen tvil om. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Den har ikke ghosting i CS ? ghosting er å se på andres skjerm mens man spiller, så man vet hvor dem er, evt. ringe kameraten og si hvor dem er hvis man spiller på internet.. jaja, LCD og fps spill funker ikke sammen, CRT på 85hz Ordet har andre betydninger også, og han bruker det riktig faktisk. ja, det er ikke ALLE som på CS talemåte hele tiden når det er sagt, jeg har spillt MYE cs på en laptop, men jeg har aldri merka denne "ghostingen" folk snakker om på LCD skjermer? hva er det man skal se etter? Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Jeg har en Formac Gallery 2010 skjerm og kan bare si den er HELT UTROLIG bra Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 hmm, ja litt stivt med nesten 15000 for en skjerm. hvorfor *må* du ha lcd skjerm egentlig? 1: Lcd er liten 2: Lcd er MYE mere behagelig å se på 3: LCD er MYE skarepere og bedre på 2d grafikk 4: nå er lcd skjermer så gode mht pixelrespons at de funker like fint til fps spill som en crt skjerm. 5: Den skjermen jeg har er MYE bedre i fargegjenngivelse, skarphet og kontrast enn den andre LG 19" skjermen jeg hadde, så lcd skjermer blir bare bedre og bedre, og er MYE mere behagelig å sitte foran (jeg sklet med trøtt tryne og hodepine ved for mye pc, men nå som jeg har en kvalitets lcd har jeg ingen bi-effekter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå