Gå til innhold

Hvilken LCD skjerm er best til first person shooters?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den har ikke ghosting i CS ? ghosting er å se på andres skjerm mens man spiller, så man vet hvor dem er, evt. ringe kameraten og si hvor dem er hvis man spiller på internet.. jaja, LCD og fps spill funker ikke sammen, CRT på 85hz :woot:

Lenke til kommentar
Den har ikke ghosting i CS ? ghosting er å se på andres skjerm mens man spiller, så man vet hvor dem er, evt. ringe kameraten og si hvor dem er hvis man spiller på internet.. jaja, LCD og fps spill funker ikke sammen, CRT på 85hz  :woot:

Ordet har andre betydninger også, og han bruker det riktig faktisk.

Lenke til kommentar
Den har ikke ghosting i CS ? ghosting er å se på andres skjerm mens man spiller, så man vet hvor dem er, evt. ringe kameraten og si hvor dem er hvis man spiller på internet.. jaja, LCD og fps spill funker ikke sammen, CRT på 85hz  :woot:

Ordet har andre betydninger også, og han bruker det riktig faktisk.

ja, det er ikke ALLE som på CS talemåte hele tiden :)

når det er sagt, jeg har spillt MYE cs på en laptop, men jeg har aldri merka denne "ghostingen" folk snakker om på LCD skjermer? hva er det man skal se etter?

Lenke til kommentar
hmm, ja litt stivt med nesten 15000 for en skjerm. hvorfor *må* du ha lcd skjerm egentlig?

1: Lcd er liten

2: Lcd er MYE mere behagelig å se på

3: LCD er MYE skarepere og bedre på 2d grafikk

4: nå er lcd skjermer så gode mht pixelrespons at de funker like fint til fps spill som en crt skjerm.

5: Den skjermen jeg har er MYE bedre i fargegjenngivelse, skarphet og kontrast enn den andre LG 19" skjermen jeg hadde, så lcd skjermer blir bare bedre og bedre, og er MYE mere behagelig å sitte foran (jeg sklet med trøtt tryne og hodepine ved for mye pc, men nå som jeg har en kvalitets lcd har jeg ingen bi-effekter :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...