audunms Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Lynrask lettvekter. Les mer Lenke til kommentar
osmano Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hill! Hill! :!: Den beste mobilbrowseren! Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Dersom du har enten S60-, Windows Mobile- eller Android-menyer, er det Opera Mobile du skal velge. Foreløpig er det vel bare Opera Mini 5 beta som er tilgjengelig for Android-plattformen. Endret 16. mars 2010 av OpusNR1 Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 OpusNR1: Det stemmer. Fikset. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Syntes Opera mini5 beta var best på min gamle sony ericsson K850, men er ikke overbevist på android/hero. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hører rykter om at det også Opera Mobile 10 er ute av beta Fort dere å snus opp noe info om den! Fant nesten ingenting på google :o Lenke til kommentar
svedman Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Oppstartstiden er vel såpass lang fordi telefonen må laste inn Java-driten først? Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Syntes Opera mini5 beta var best på min gamle sony ericsson K850, men er ikke overbevist på android/hero. Hvorfor det da? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Sammenligner du native-versjonen som nylig ble sluppet for Windows Mobile med java-versjonen som kjøres på Symbian? Edit: Fjernet sitat til post som er slettet. Endret 18. mars 2010 av Hedonism Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Skjønner faen ikke hvordan dere har fått 70 sekunder på lasting av www.amobil.no. Jeg bruker 8 på en Sony Ericsson C905! Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Skal sies at Opera Mobile har ca 2 sekunder oppstartstid på min Nokia men så er det laget spessielt for den telefonen så å sammenligne det med Opera mini som er java blir feil Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Opera leveres i forskjellige versjoner avhengig av hvordan telefon du har. Det er en ting når kvisete fjortiser ikke kan forskjellen på hvilken, hvordan og hvem. Men journalister burde vite det synes jeg. (jeg pleier ikke komme med sånne rette innlegg, da jeg er fryktelig dårlig til å skrive selv, men akrobat disse feilene irriterer meg såpass mye at jeg ikke klarte å dy meg.) Endret 17. mars 2010 av kule-ku Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Ingen vits å begynne å diskutere amobils testing av mobiler i en artikkel om en nettleser så den diskusjonen ender her. Skulle noen kjenne suget så tenk dere om to ganger da det fort kan vanke en liten advarsel eller 24-timers pause fra forumet Minner også om at trollanklager er noe som skal rapporteres, ikke slenges ut i tråden da dette regnes som personangrep. Jeg har ryddet litt opp i tråden. Tilbakemeldinger tas på PM og ikke i tråden Lenke til kommentar
poe Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Skal sies at Opera Mobile har ca 2 sekunder oppstartstid på min Nokia men så er det laget spessielt for den telefonen så å sammenligne det med Opera mini som er java blir feil Akkurat ja. Men hvor lang tid bruker du på å laste inn amobil.no, via WiFi? Og hvilken Nokia snakker vi om? Endret 17. mars 2010 av poe Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Om maskinvaren på X2 er utdatert eller ikke tar vi i tråden om X2, og ikke her. Fjernet innlegg hvis eneste funksjon er å forsøple tråden med urelevante ting. Lenke til kommentar
audunms Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Opera leveres i forskjellige versjoner avhengig av hvordan telefon du har. Det er en ting når kvisete fjortiser ikke kan forskjellen på hvilken, hvordan og hvem. Men journalister burde vite det synes jeg. (jeg pleier ikke komme med sånne rette innlegg, da jeg er fryktelig dårlig til å skrive selv, men akrobat disse feilene irriterer meg såpass mye at jeg ikke klarte å dy meg.) Hva var feil her? Lenke til kommentar
poe Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Opera leveres i forskjellige versjoner avhengig av hvordan telefon du har. Det er en ting når kvisete fjortiser ikke kan forskjellen på hvilken, hvordan og hvem. Men journalister burde vite det synes jeg. (jeg pleier ikke komme med sånne rette innlegg, da jeg er fryktelig dårlig til å skrive selv, men akrobat disse feilene irriterer meg såpass mye at jeg ikke klarte å dy meg.) Hva var feil her? Nei ikke vet jeg, men jeg ville brukt hvilken i stedet for hvordan. Lenke til kommentar
audunms Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Aha, jeg trodde det gikk på at det var feil med forskjellige versjoner av Opera, og ble da naturligvis noe forvirret. Bruken av hvordan fremfor hvilken i denne sammenhengen skyldes vel at det ikke er om du har modell X eller Y som er spørsmålet, men hvordan type telefon du har, altså hvilket OS telefonen din kjører. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg