Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har handlet en ny ZAP SR300 MP3 spiller. Når jeg overfører musikk til denne spilleren blir disse ikke ordet etter ønske, d.v.s. jeg finner ikke musikken under eks. Artist eller Album, de blir bare og finne inder Diverse. Fikk høre av en kompis at jeg måtte etter og ha overført filene til spiller, gå inn på hver sang og velge Properties->fanen Summery->Advanced->Simple->Apply->OK. Dette er et fryktelig arbeid, er det noen som har råd for problemet/utfordringen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan ser filene ut hvos du åpner dem f.eks. i itunes, foobar2000 eller winamp? Kommer de opp med Artist og låtnavn der? Hvis ikke kan du prøve å åpne dem i et av disse programmene og redigere id3v taggene så de har riktig artist, navn og album.

Det kan også hende at denne spilleren ikke leser den type id-tagger du har på filene. Da må du finne ut hvilken type tagger spilleren støtter, og fylle inn artist, navn og album på riktig "tag format i filene.

-LC

Lenke til kommentar

Når det er spørsmål om hvordan filen ser ut mener en da hvordan filnavnet er eller hvordan taggingen er ved og holde musen over og det kommer opp artist, album..osv. Informasjonen som kommer opp ved og holde musepeker over filen ser helt lik ut enten jeg har gjort jobben pr. fil eller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...