Gå til innhold

Hjelp til pckjøp, 8000,-

Anbefalte innlegg

Vel, trenger hjelp til pckjøp, helst i delere til rundt 8000,- spenn.

Har fått DENNE satt sammen av en venn, men vil sjekke at en får mest mulig ut av pengene, ja det er 10000, men det er pga skjermen koster 1500. Og strømforsyninga dyttan til 8600 ca

Den vil mest bli brukt til spilling av wow,css og killing floor, samt film,serier og musikk og litt fotoredigering.

Endret av svenningen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Strømforsyningen er vel litt overkill til det oppsettet også.

Edit:

Linky

Satte sammen en handlevogn selv. Valgte å bruke AMD oppsett, vet ikke om du har noen Intel/AMD preferanser, men jeg tror dette oppsettet gir samme value som det i din liste.

Det kan dog enda spares penger på oppsettet jeg la inn. Kan alltids velge et billgiere HK, men valgte det siden det hadde det nye brikkesettet til AMD som er kompatibelt med de nye prosessorne som kommer til høsten (Samt USB3/SATA3 støtte).

Valgte også et kraftigere skjermkort, men om du kun skal spille WOW så holder nok 5770 i massevis.

Valgte en annen HDD da den greenen er litt treg av seg som bigggan sier.

Valgte en billigere skjerm. Såvidt jeg kan se er forskjellen HDMI på den du har valgt, mens det mangler på den jeg har valgt. Men tilbudet var såpass bra at jeg føler det får gå.

Kan nok også spare penger på å shoppe litt rundt. Selv blandet jeg min bestilling med varer fra Komplett og Dustin og sparte en del kroner på det.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...