Gjest TS Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hei. Har prøvd å få sexpartneren min til å komme, vi har hatt sex rundt 10 ganger nå, har varmet godt opp og prøvd å gjøre det jeg kan under samleie for at hun skal komme, men det ender som regel med at hun nesten kommer en rekke ganger, men så kommer hun ikke likevel. Kjører vanlig misjonær, og har prøvd flere stillinger med samme resultat. Noen som har tips til en stakkars mann? Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 En ting som er alt for sant, men som få tar hensyn til når det gjelder sex er: det blir kun bedre ved trening. Vil ikke si at 10 ganger er så alt for mye. Bare fortsett å prøve. Klarer hun å oppnå orgasme på egenhånd? Isåfall vet hun jo selv hva som skal til, og det kan være en idè å snakke sammen under akten eller at hun hjelper til selv med fingrene. Har dere prøvd oral-sex? Min erfaring er at det er lettere å få damen til å oppnå orgasme ved bruk av fingre og tunge enn kun ved hjelp av penis. Kan jo være aktuelt å ta tungen fatt? Prøv dere litt fram og snakk sammen =) -LC Lenke til kommentar
Mai-chan Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Jeg har faktisk det samme problemet. Har nesten fått orgasme slik som det blir forklart, og kjæresten min og jeg har selv prøvd mange ganger. Jeg kommer nesten, men kommer liksom ikke "over toppen". Jeg klarer ikke å får orgasme på egenhånd, så vet dessverre heller ikke hvordan jeg skal få en full orgasme. Jeg har lest litt og jeg og typen har prøvd å få meg til å få en spurte orgasme, (ved å ha sex mens jeg er tissetrengt). Det funket nesten det også, men kom fremdeles ikke "over toppen". Kanskje hvis dere prøver, at hun kan få en sprute orgasme isteden for en vanlig en. Endret 16. mars 2010 av Mai-chan Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Noen som har tips til en stakkars mann? Er vel heller stakkars dama. Hvis hun ikke klarer å få orgasme så betyr det ikke automatisk at det er din feil. For jenter ligger det veldig mye mer mentalt innblandet i en orgasme enn hos en gutt. Det kan være at hun har en mental sperre for orgasme, og derfor ikke klarer å komme når tiden er inne. (ubevisst såklart). Det du kan gjøre er å prøve å tenne hun veldig mentalt og få hun veldig kåt før du kjører på. Bruk mye teasing og i det du ser at hun nermer seg toppen så kan du stoppe opp, for så å bygge det opp igjen. Type 1 steg bak 2 steg fremover. Få jenta de til å fokusere på nytelsen, og ikke målet om en orgasme. Ved å tease slik og beroligge hun om at det ikke blir noen orgasme, bare ren nytelse, så vil forhåpentligvis tankene hennes forsvinne helt og orgasme blir ikke et tema. Før hun vet det så kommer den snikende inn og inntreffer hun. Som LC nevner er det også veldig relevant hvorvidt hun klarer å oppnå orgasme på egenhånd. Jeg har lest litt og jeg og typen har prøvd å få meg til å få en spurte orgasme, (ved å ha sex mens jeg er tissetrengt). Det funket nesten det også, men kom fremdeles ikke "over toppen". Kanskje hvis dere prøver, at hun kan få en sprute orgasme isteden for en vanlig en. En sprute-orgasme oppstår ikke av at jenta må tisse. Det er en stor sjanse for at det føles ut som at jenta må tisse når hun er ny med spruteorgasme, men det er ikke tiss som kommer sprutende ut. (heldigvis). Gå på do og tøm deg, deretter finn heller frem til g-punktet slik at dere kan leke med det Endret 16. mars 2010 av Touchdown Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg trodde g-punktet var en myte, jeg. Det er i hvert fall ikke noe alle har. Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 At det er en myte stemmer nok ikke... Hvorvidt alle har det eller ikke kan jeg ikke svare 100% på, men jeg går selv ut i fra at alle har det Lenke til kommentar
Gjest Lol Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Har lest at kvinner må ha senteret for frykt helt slått av for å kunne få orgasme. Ellers er det fullt mulig å trene seg opp mener jeg. Lenke til kommentar
Gjest cowpoke Authority Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Har lest at kvinner må ha senteret for frykt helt slått av for å kunne få orgasme. Ellers er det fullt mulig å trene seg opp mener jeg. Mmmm. enig. og som Liquid Crystal nevner er det trening for begge parter vil jeg si. min egen erfaring går ut på at sex i den første tiden er ja.....deilig..... men det blir en trenings sak, bedre etterhvert. det handler om å slappe av og ble kjent med hvernadre. Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Noen som har tips til en stakkars mann? Gi faen og slapp av. Dette er ikke ditt ansvar. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Ja, sex er noe som kun gjøres for å tilfredsstille deg selv. Drit i henne, hun får heller ta seg en runde på egenhånd etterpå, om det er så jævla viktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg