Gå til innhold

Hjelp til treings program.

Anbefalte innlegg

Hva mener du om jeg ikke vet at jeg skal ha 3 eller 4 sett ?

Tenkte siden du skeiv dette:

Hva er best eller mest effektivt av 4 sett og 8 reps, en eller 3 sett og 8 reps ?

Virka som du ikke visste helt på måten du skreiv det på bare ;)

------------------------

Kom gjerne med forslag. Trenger flere øvelser, gjerne som er mere effektive og bedre :) Må jo bytte på litt øvelser også.

Hvorfor skal du bytte ut/ha flere øvelser? Stoler du ikke på han du fikk programmet av? Hvis han har peiling så har han vel satt opp programmet på en bra måte og ikke helt random? Og hvorfor ikke følge programmet slik det er satt opp?

Men ellers så virker det som at du har litt kunnskap da, siden du har gått på dissa kursa osv ;) Og legg ut det ordentlige oppsettet ditt etterpå så blir det litt lettere å se.

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva mener du om jeg ikke vet at jeg skal ha 3 eller 4 sett ?

Tenkte siden du skeiv dette:

Hva er best eller mest effektivt av 4 sett og 8 reps, en eller 3 sett og 8 reps ?

Virka som du ikke visste helt på måten du skreiv det på bare ;)

Skjønner, formulerte meg nok litt dårlig.

------------------------

Kom gjerne med forslag. Trenger flere øvelser, gjerne som er mere effektive og bedre :) Må jo bytte på litt øvelser også.

Hvorfor skal du bytte ut/ha flere øvelser? Stoler du ikke på han du fikk programmet av? Hvis han har peiling så har han vel satt opp programmet på en bra måte og ikke helt random? Og hvorfor ikke følge programmet slik det er satt opp?

Jo, men jeg vil ha litt variasjon. Nå har jeg trent med oppsette jeg fikk av han i rundt 2 år. Så tenkte det er kjekt og endre litt.

Har også byttet mandag til triceps og bryst, siden de 2 er jo mere bindene på en måte. Går mye på de samme musklene.

Men ellers så virker det som at du har litt kunnskap da, siden du har gått på dissa kursa osv ;) Og legg ut det ordentlige oppsettet ditt etterpå så blir det litt lettere å se.

Okey, skal få slengt det ut.

Endret av spetwols
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...