AndyPanda Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Hva mener du om jeg ikke vet at jeg skal ha 3 eller 4 sett ? Tenkte siden du skeiv dette: Hva er best eller mest effektivt av 4 sett og 8 reps, en eller 3 sett og 8 reps ? Virka som du ikke visste helt på måten du skreiv det på bare ------------------------ Kom gjerne med forslag. Trenger flere øvelser, gjerne som er mere effektive og bedre Må jo bytte på litt øvelser også. Hvorfor skal du bytte ut/ha flere øvelser? Stoler du ikke på han du fikk programmet av? Hvis han har peiling så har han vel satt opp programmet på en bra måte og ikke helt random? Og hvorfor ikke følge programmet slik det er satt opp? Men ellers så virker det som at du har litt kunnskap da, siden du har gått på dissa kursa osv Og legg ut det ordentlige oppsettet ditt etterpå så blir det litt lettere å se. Endret 21. mars 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Hva mener du om jeg ikke vet at jeg skal ha 3 eller 4 sett ? Tenkte siden du skeiv dette: Hva er best eller mest effektivt av 4 sett og 8 reps, en eller 3 sett og 8 reps ? Virka som du ikke visste helt på måten du skreiv det på bare Skjønner, formulerte meg nok litt dårlig. ------------------------ Kom gjerne med forslag. Trenger flere øvelser, gjerne som er mere effektive og bedre Må jo bytte på litt øvelser også. Hvorfor skal du bytte ut/ha flere øvelser? Stoler du ikke på han du fikk programmet av? Hvis han har peiling så har han vel satt opp programmet på en bra måte og ikke helt random? Og hvorfor ikke følge programmet slik det er satt opp? Jo, men jeg vil ha litt variasjon. Nå har jeg trent med oppsette jeg fikk av han i rundt 2 år. Så tenkte det er kjekt og endre litt. Har også byttet mandag til triceps og bryst, siden de 2 er jo mere bindene på en måte. Går mye på de samme musklene. Men ellers så virker det som at du har litt kunnskap da, siden du har gått på dissa kursa osv Og legg ut det ordentlige oppsettet ditt etterpå så blir det litt lettere å se. Okey, skal få slengt det ut. Endret 21. mars 2010 av spetwols Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå