Manfestio Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Tatt i betraktning at datorbutiken er billigere enn ymse nettbutikker og at jeg skal ha meg ny maskin billigst mulig har jeg noen spørsmål angående disse svenskene. Er datorbutiken like raske å sende som Komplett.no? Er de noen luringer som tar ekspedisjonsgebyr på 200,-? Reklamasjon o.l går det greit (sammenliknet med t.d komplett.no)? Er de raske å svare på mailer og har litt effektivitet inne i det hele tatt? Har de greie sendingsordninger og sendingsovervåking (sammenliknet med t.d komplett.no)? Sånn ca. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Jeg ville kjøpt hos komplett. Databutikken er noen h0rer når det kommer til retur. Tror servicen suger også (fått intrykk av dette gjennom forumet). Lenke til kommentar
Silenoz Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Styr unna databutikken! De eier ikke kundeservice. Returer tar fort 2-3 mnd! Lenke til kommentar
Manfestio Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 Tenkte meg det. Må alltid være en hake ved aper som datorbutiken som tar så lave priser. Vi kjører komplett.no Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 jeg sendte et gf 4 4600 til retur til databutikken før jul....har kun fått en mail om at jeg må velge et nytt kort til samme verdi som da jeg kjøpte det...... Jeg har sendt ca 1000 mailer til dem etter det.....men jeg får verken nytt grafikkort eller noe svar.......men jeg skal prøve å ringe dem på tirsdag begynner egentlig å bli litt lei Lenke til kommentar
Manfestio Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 Ja jeg trenger ny data nå. Gidder ikke noe pongiss fra noen svensker som kan forsinke dette. Noen som har lyst på data? http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=8678467 Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 komplett og psdata er gode på levering, tatt i betraktning at dem har varene på lager. da sender dem dagen etter bestilling.. Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Du kan jo lese denne om du har lyst: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...er+databutikken Jeg anbefaler med andre ord IKKE å tenke på Databutikken.com før de har bevist at de klarer å håntere retur og service for kundene sine. PSData er en kongebutikk, har ikke så mye erfaring med komplett, men har hørt andre si at de er bra. Ps: du har bittelitt for stor avatar (skal ikke være større enn 50x50) Lenke til kommentar
Templar Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 IKKE SHOPP HOS DATABUTIKKEN!!! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 fantastisk svar DU kunne jo ha begrunnet det litt bedre da. Men er enig i at databutikken er litt dritt ja. Bruker laaaaaaaang tid paa og sende tingene. jeg fikke feil hovedkort EDIT:oops det var hvist deg templar, du har begrunnet det i en annet topic Men det hadde kansje vert litt greit for de andre og aa ha faat vite hvorfor Lenke til kommentar
asad Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg handler oftest hos komplett, har aldri hatt noe problemer. De leverer RASKT. Servicen vet jeg ikke mye om, dersom jeg aldre har hatt behov for den... Lenke til kommentar
volumone Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Venta i 3 mnd på en harddisk derfra. Tingen med databutikken er at de bruker verdens mest primitive retursystem. Du sender en vare til Oslo. Der blir den liggende til de har ett trailer lass som de sender til sverige/danmark. Dette tar som oftest 14 uker. Så bruker de ett par dager til å frakte, losse av, få inn på lager. Der blir det liggende i nye 14 til 21 dager før de sender deg en mail om at nå har de mottatt returen din. Så skjer det ingenting på noen uker. Så sender du en mail å spør hva som skjer. En uke går. Kanskje to. Du får en mail om att varen snart er klar for behandling. To nye uker går og du sender en mail om at du varsler forliksrådet. En uke senere mottar du din etterlengtede komponent som allerede har rukket å synke 50% i verdi uten at du har fått sjangs til å brukt den. Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 de er skikkelig seriøse og det er hele 5 års garanti. Ringte inn til dem fordi jeg ville ha et thermaltake 3 kabinett og det fikset de uten å spørre. De er noen egneler som fortjener mere kreditt Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 de er skikkelig seriøse og det er hele 5 års garanti. Ringte inn til dem fordi jeg ville ha et thermaltake 3 kabinett og det fikset de uten å spørre. De er noen egneler som fortjener mere kreditt Og hvorfor i all verden skulle de spørre? Jeg har aldri blitt spurt av noen webshopp om hvorfor jeg kjøper akkurat det grafikk-kortet, eller akkurat den harddisken. Så dermed må vel alle webshopper være "noen engler som fortjener mer kreditt" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå