Honey Badger Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Som emnetittelen beskriver. Når jeg ved trening belaster magemusklene mine, skjelver de. Kapasiteten er ok, jeg er ikke svak, men om jeg gjør øvelser som går direkte på magemusklene begynner jeg å skjelve med en gang. Jeg har ikke noen andre lignende problemer, Hva kommer dette av, og hva kan jeg gjøre med det? Jeg svarer gjerne hvis noen har spørsmål. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Det er heilt normalt, det forsvinner når musklane blir vant til belastninga. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Ja, det er vanlig. Det tar ikke så lang tid før det går over heller, om du gjør øvelsene regelmessig Jeg var også veeeldig skjelven i mye av det jeg startet med for bare 3 uker siden, det er mye bedre nå. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 +1 det går vanligvis over etter at du har vendt deg til det Lenke til kommentar
rolax Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Husker jeg rett er det balansemusklaturen som arbeider. Er ikke vant med belastningen. /trivia Men kan være at jeg husker feil. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg har trent meg opp etter en prolaps, husker jeg skalv som pokker når jeg tok crunches når jeg bynte på igjen Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 Takker for svar Da går jeg ut i fra at jeg bare må trene mer før jeg eventuelt slutter å skjelve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå