Gå til innhold

La oss følge serien The Pacific!

L4r5

Anbefalte innlegg

Men da trenger vi dokumentarer. Første episode er om Guadacanal.

Derfor trenger jeg tips til dokumentarer som omhandler slagene både til lands og til vanns i august -42.

Vet discovery har hatt et par. Bl.a. om slaget om alligator creek.

Så nevn de dokumentarene du kommer på som omhandler Guadacanal.

Det kan være dokumentarer som er mulig å se lovlig på internett eller ting man må bestille/se på TV. Vi som kan internett får jo tak i dem uansett.

Det er uansett ikke lov til å oppfordre eller tilrettelegge til piratkopiering. Derfor skal vi kun snakke titler eller lovlige kilder. Resten får de med få samvittghetskvaler klare selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gleder meg til denne. Har fortsatt ikke sett ferdig Band of Brothers, men serien ligger i hylla på Blu-Ray :D Billig, billig fra play.com.

Er nesten litt lysten selv til å se noen dokumentarer i forbindelse med serien, men vurderer å vente til den kommer på BD.

Lenke til kommentar

Mega faen av BoB, har selvfølgelig serien på DVD og fikk skaffet den svinbillig på BD fra play.com

Såg første episode av TP i dag, og sier meg fornøyd. Gleder meg enormt til neste episode ihvertfall, endelig er serien i gang :D

Lenke til kommentar

Fant en dokumentar om Guadalcanal på youtube. Har bare sett de to første delene, men virket veldig bra (må få litt søvn nå :p). Man får et tydelig overblikk og innblikk i hva som skjedde, både til lands og til vanns! Det meste av det som skjer i "The Pacific" blir omtalt i dokumentaren, i tillegg til mye annet som sagt :)

Den første delen:

http://www.youtube.com/watch?v=w57F9r9mh1I

De neste delene ligger i "related videos" på høyre siden.

Endret av AndW
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...