Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Herpes! Hva nå?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Har skjønt at det ikke finnes noen kur for herpes type 2, dette viruset har jeg altså i kroppen resten av livet.Hva skal jeg nå gjøre?? Er forholdsvis ung og singel...synes dette er tungt. Hvordan skal jeg kunne ta kontakt med jenter? Føler at jeg lurer de om jeg feks. inviterer ut, kaster bort tiden deres... Jeg vet jo hvordan jeg selv hadde reagert...

Gruer meg til å måtte fortelle om dette...vurderer sølibat!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan du skal kunne ta kontakt med andre jenter? Du trenger da ikke introdusere deg som gutten med herpes. Bruk kondom, så holder du kjeft om hele greia. Hvis du skal ha ubeskyttet samleie, eller finner deg ei jente du er glad i, så kan du selvfølgelig informere om dette.

Det stemmer at du aldri blir kvitt herpes. Du kan få medisin som demper utbruddene, men det varierer fra person til person hvor mye man blir plaget med dette.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Tusen takk for svar. Tror jeg fant forumet dere mener, meldte meg inn der idag. Visste ikke at det fantes et slikt nettsted, ikke dumt altså!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...