machineSin Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Hvordan finner man ut hvem som står med aksjer i ett engelskregistrert ltd/ NUF? I enhetsregisteret/ brreg står det kun ett navn, men det skal være flere eiere, og hvor finner jeg disse. Kort sagt ønsker jeg å finne mitt eget navn, og før dette firmaet begynner å generere penger ønsker jeg jo å sikre meg selv ... hvordan gjør jeg det? Må vi alle være registrert i Brønnøysundregisteret, eller må vi skrive en kontrakt i mellom oss? En link til konkret informasjon om akkurat dette hadde vært fint. På forhånd takk til de som orker å hjelpe en naiv grønnskolling. Endret 15. mars 2010 av machineSin Lenke til kommentar
rarnfinn Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hvordan finner man ut hvem som står med aksjer i ett engelskregistrert ltd/ NUF? I enhetsregisteret/ brreg står det kun ett navn, men det skal være flere eiere, og hvor finner jeg disse. Kort sagt ønsker jeg å finne mitt eget navn, og før dette firmaet begynner å generere penger ønsker jeg jo å sikre meg selv ... hvordan gjør jeg det? Må vi alle være registrert i Brønnøysundregisteret, eller må vi skrive en kontrakt i mellom oss? En link til konkret informasjon om akkurat dette hadde vært fint. På forhånd takk til de som orker å hjelpe en naiv grønnskolling. Opprett heller et AS, lever aksjonærregisteroppgave og du finner informajsonen på alle offentlige instanser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå