Lennz Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Hei Som dere kanskje skjønner så har jeg en Mazda 626, 1,8 I, 93 modell som fusker på tomgang, går greit når motoren er kald, det er først nå motoren begynner å få vanlig temp at den begynner å fuske! Det hender seg også at motoren slokner når jeg trykker inn kløtsjen å skal gire om... har byttet både plugger, Pluggnettverk, Luftmengdemåler og luftfilter, men er fortsatt like ille! Noen ide hva som kan forårsake dette? Takk for alle svar -Lennz- Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 byttet du fordeleren? den kan ha sprukket. Når den blir varm kan sprekka bli større Lenke til kommentar
Lennz Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 byttet du fordeleren? den kan ha sprukket. Når den blir varm kan sprekka bli større Nei den har jeg ikke sjekket enda! samtidlig kan jeg legge ved at bilen har vært slik i ca 2-3 mnd! Lenke til kommentar
axelh Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hadde lignende problem og viste seg at det var rusk i bensinen... Du kan eventuelt sjekke bensinrørene helt fra påfyllingen til tanken. Eventuelt bytte bensinfilter kan være en ide. Det gjorde susen for meg. Men skal selvfølgelig ikke si at dette gjelder for din. Lykke til! Lenke til kommentar
Lennz Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Takk for alle forsalg, får vel bare prøve til å teste noen av forslagene å se om bilen begynner å oppføre seg normalt igjen -Lennz- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå