Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Typen min mener jeg har vært utro.

Gjest Kjersti

Anbefalte innlegg

Gjest Kjersti

Hei.. Jeg trenger virkelig hjelp..

I helgen kysset en jente meg og typen min kysset henne også bare for tull.. Det var bare morsomt..

Denne jenta er en som bestevenninna mi har holdt på med for litt siden.

Jeg skulle gå på do og snakke med henne om bestevenninna mi fordi jenta jeg kyssa hadde lyst til å ta selvmord og hylgrein fordi at bestevenninna mi ikke hadde lyst til å ha noe forhold med henne..

Jeg følte jo da selvfølgelig at jeg ikke kunne gå fra henne.

Da jeg kom ut igjen hadde typen min stukket av, jeg kjørte rundt i taxi for å prøve å finne han..Jeg endte opp hjemme hos han,men døren var låst og han tok ikke telefonen.

Jeg satt der hele natta til moren min hentet meg.

Jeg fikk tak i han dagen etter og da mente han at jeg hadde vært utro inne på den doen og så slo han opp med meg.

Jeg fortalte han at det er bare grusomt at han kunne tro noe sånt om meg etter 3 år.

Jeg liker ikke en gang jenter på den måten!

Nå er jeg helt fortvila og aner ikke hva jeg skal gjøre.Det gjør bare helt ufattelig vondt..

Jeg kunne aldri gjort noe for å såre han..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hjelper ikke noe å skrive dette til oss, er virkelig typen din du må snakke med.. Forklar han det, han innser det nok etterhvert .. Lykke til :)

Joda, det kan hjelpe å få det ut; med litt flaks kommer en sjel med hjelp (trøst) på besøk.

Ikke at denne sjelen er meg :D

Kanskje prøve å poste dette på et jente-forum istedenfor?

Har på følelsen at det er flere gutter på dette forumet, som da helst foretrekker å snakke om sex og fotball.

Evt kan du prøve å reformulere historien din med noe mere sexy utrykk, hvis du kan beskrive hvordan det føltes å kysse bestevenninna di, og hvor lenge.

Nei, nå bare tuller jeg :p

Lykke til

Lenke til kommentar
Gjest ano nym

Høyrtes nesten ut som om han har leita etter ein unnskyldning på å gjere det slutt.

Har dere hatt problemer?

Har du spurt han om kor han var den natta?

Kanskje han har hatt noko å skjule?

Mange spørsmål, vanskeleg situasjon..

Men til slutt så er det vel han som er taperen i dette da. Som ikkje vil få oppklart ting. Og som gjer det slutt på ein "misforståelse"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...