hightow Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Vil tilkobling av et USB-headset i det hele tatt fungere når jeg har et X-Fi-lydkort med vanlige mini-jacks? Endret 16. mars 2010 av hightow Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Vil tilkobling av et USB-headset i det hele tatt fungere når jeg har et X-Fi-lydkort med vanlige mini-jacks? USB headsett vil normalt tilkobles en av systemets tilfeldige USb utganger og inneha en egen lydkortmodul mellom usbkobling og headset Lenke til kommentar
hightow Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Mao. et slags eksternt lydkort? Endret 15. mars 2010 av hightow Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Mao. et slags eksternt lydkort? ja Lenke til kommentar
hightow Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Jeg vurderer G35 fra Logitech. Så leser jeg denne beskrivelsen på denne: Digital USB-tilkobling med høy hastighet: Gir en ren, klar lyd og du kan samtidig ha dine skrivebordshøyttalere koblet til lydkortet. Jeg tolker dette dithen at dette hodesettet ikke har en lydkortmodul, men bruker lydkortet fra pc'en. Korrekt? Endret 16. mars 2010 av hightow Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg vurderer G35 fra Logitech. Så leser jeg denne beskrivelsen på denne: Digital USB-tilkobling med høy hastighet: Gir en ren, klar lyd og du kan samtidig ha dine skrivebordshøyttalere koblet til lydkortet. Jeg tolker dette dithen at dette hodesettet ikke har en lydkortmodul, men bruker lydkortet fra pc'en. Korrekt? kjenner ikke til headsettet så det kan jeg ikke svare på Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Jeg vurderer G35 fra Logitech. Så leser jeg denne beskrivelsen på denne: Digital USB-tilkobling med høy hastighet: Gir en ren, klar lyd og du kan samtidig ha dine skrivebordshøyttalere koblet til lydkortet. Jeg tolker dette dithen at dette hodesettet ikke har en lydkortmodul, men bruker lydkortet fra pc'en. Korrekt? Da tolker du det helt feil. ALLE usb-headset MÅ ha et eget lydkort, med mindre det er spesialutstyr. Det de sier er jo at siden den har en usb-kontakt så kan du la høytalerne være koblet til uforstyrret, altså du trenger ikke å dra ut høytalerne for å bruke headsettet. Ja, et usb-headset vil fungere om du har et annet lydkort i tillegg. Vanligvis vil systemet sette usb-headsettet som default, og all lyden vil gå til det så lenge det er koblet til. Du kan ikke sende ut lyd i to forskjellige lydkort i windows samtidig uten spesialprogramvare. Endret 16. mars 2010 av Flimzes Lenke til kommentar
hightow Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Jepp, er klar over at en ikke kan sende ut lyd i flere enn et lydkort. Var bare ordlyden jeg syntes var mer forvirrende en forklarende. Case closed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå