Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørsmål til jentene

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvorfor så mange av dere absolutt må poengtere at "vi ikke skal ha sex" når dere er på vei hjem sammmen med en gutt, når dere vet like godt som oss at dere kommer til å ligge med beina i været om en kort stund.

Er det bare en ryggmargsrefleks? Tenker dere over det selv? Tror dere på det selv?

Kort sagt - hva er greia?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på hvorfor så mange av dere absolutt må poengtere at "vi ikke skal ha sex" når dere er på vei hjem sammmen med en gutt, når dere vet like godt som oss at dere kommer til å ligge med beina i været om en kort stund.

Er det bare en ryggmargsrefleks? Tenker dere over det selv? Tror dere på det selv?

Haha merkelig at du posta dette nå. Akkurat dette skjedde med meg i helgen. Brukte en halvtime på å høre på henne mase om at hun aldri hadde one night stands, hun ikke kom til å ligge med meg og ble bare med meg for å sove osv. Endte jo selvsagt med fyllasex av dimensjoner. Og hun gadd ikke engang prøve når vi kom hjem til meg. Var bare rett innenfor døren og så rive av seg klærne. Så ikke helt poenget med at hun brukte så mye energi på å prøve å overbevise meg om noe annet

Lenke til kommentar

prøve og spille kostbar heter det! hun vil at du skal tro at hun ikke er en tøs

Hvis hun ikke vil at jeg skal tro det, så nytter det ikke å ta en ladning i trynet en halvtime etter at hun sverget ved alt som er hellig at vi bare skulle sove.

Ønsker som sagt svar fra jentene her inne.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner gutter som kommer med de samme påstandene. Men det er vel ofte fordi jenter veldig ofte vil ha det de ikke kan få. ;)

Men mulig det er fordi alle jenter liker å innbille seg og andre at det skal litt mer til for å få de til sengs? Kanskje de vil ha sitt på det rene i tilfelle de ombestemmer seg og ikke vil at du/dere skal ha forhåpninger? Kanskje de er fullt klar over hva som skal skje hele veien, men ikke vil at noen andre skal få vite det?

Lenke til kommentar

Vil si meg enig med TheMartine.

Hun vet at hun vil ha sex med deg, men vil ikke at du skal se på hun som en tøs. Derfor sier hun at ingen ting skal skje, slik at når du våkner opp dagen etterpå kan tenke "Hun ville egentlig ikke ha sex, men det bare skjedde!" i stedet for "løs jente som har sex første kvelden!".

Det kan også være for å teste deg. Dersom du reagerer negativt til utsagnet er du ikke en gutt å ta vare på. Er det derimot greit for deg så er du en kul gutt som får belønning.

Lenke til kommentar

Vil si meg enig med TheMartine.

Hun vet at hun vil ha sex med deg, men vil ikke at du skal se på hun som en tøs. Derfor sier hun at ingen ting skal skje, slik at når du våkner opp dagen etterpå kan tenke "Hun ville egentlig ikke ha sex, men det bare skjedde!" i stedet for "løs jente som har sex første kvelden!".

Det kan også være for å teste deg. Dersom du reagerer negativt til utsagnet er du ikke en gutt å ta vare på. Er det derimot greit for deg så er du en kul gutt som får belønning.

Synes det er litt spesielt at dette er et mønster hos så mange jenter. Tror den enkelte jenta at hun er den eneste som sier det? Det blir litt småpatetisk når du har hørt akkurat det samme ørten ganger før. Jeg synes det er mye mer kult med jenter som er klare for sex og sier det, enn jenter som later som om de er jomfru maria selv om de har hatt 50 ONS.

Men at det kan være en test kan jeg kjøpe.

Lenke til kommentar
Gjest Alexandra

Hehe, jeg brukte den til min nåværende kjæreste. Jeg har faktisk aldri sex første kvelden eller noe, men om man sier at man aldri har det - og fyren faktisk får det likevell vil han føle seg spesiell eller at du er litt tøs, opp til hver enkelt og hva jenta sier kanskje.

Lenke til kommentar

Det kan godt hende jenta ikke vil spille lett på tråden. Men helt ærlig så tror jeg at hun mener det når hun sier det. Eller at hun prøver å overbevise seg selv? Hun vil kanskje ikke ha sex da, men når dere kommer hjem blir fristelsen for stor og hun ombestemmer seg.

Lenke til kommentar

Kan jo være de vil sikre seg mot forventninger og sexpress når dere kommer frem. Jenter blir jo generelt lite lystne om de føler det er et forventningspress. Du pleier vel vel å være flink til å ikke "forlange" (aka foreslå) sex på hjemveien, og så blir det sex allikevel. Ellers kjøper jeg og taken om at det kan være en test. Eller for den saks skyld at de ikke vet hva de vil. Vet hunnkjønn det - noen gang? :tease:

Lenke til kommentar

Kan jo være de vil sikre seg mot forventninger og sexpress når dere kommer frem. Jenter blir jo generelt lite lystne om de føler det er et forventningspress. Du pleier vel vel å være flink til å ikke "forlange" (aka foreslå) sex på hjemveien, og så blir det sex allikevel. Ellers kjøper jeg og taken om at det kan være en test. Eller for den saks skyld at de ikke vet hva de vil. Vet hunnkjønn det - noen gang? :tease:

Like ofte som gutta, vil jeg tro :p 

Men, saken er nok, som allerede sagt, at de ikke vil ha sexpress. Jenter har som kjent vanskeligere for å bli tent enn gutter :p Vil faktisk gå så langt som å si at jenter har mer prestasjonsangst enn gutter !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...