Jimstar Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 heihei. jeg skal kjøpe bruktpc imorgen fra et "restlager", men er lenge siden jeg kunne noe om deler. Jeg skal bruke pcen til wc3, chat, download og generell surfing. Grunnen til at denne dritpcen ikke holder mål lenger, er at det er helt umulig å gå fra wc3 til itunes uten å måtte vente 1 minutt, + lag +++ Jeg tror rammen er ddr2, som visstnok skal være mye bedre enn ddr? Også lurer jeg på om skjermkortet er bra. Processor: Core2Duo 2,133 Ghz Ram: 2048 MB HDD: 500 GB - 250 gb x 2 Optical: DVDRW Kort Leser ATI X1900 512 MB graphics 2 x DVI utganger USB Port: 6 Firewire: Ja Lan: Ja , innbygd nettverks kort Comm Port: Ja Creative SB X-Fi Audio with front module Pinnacle PCTV 7010iX Dual Analog DVB XP Media Center med lisens Merket er FSC scaleo X, som jeg forsåvidt ALDRI har hørt om. er det et greit merke? takk Lenke til kommentar
Venesis Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Helt greie specs det der, men hvor mye koster den? Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 2400,- brukt og ny... restlager. Det svaret der var vel kanskje helt ubrukelig. gjerne litt mer konkrete svar. kommer til å kjøpe den uansett, men jeg lurer bare på om det skjermkortet jeg har lista er noe bra? Jeg fant ikke no særlig om det. Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) FSC står vel for Fujitsu Siemens Scaleo. Så merket er ikke ukjent. Men skjermkortet er temmelig gammelt og jeg erikke sikker på om jeg ville brukt 2400 kr på en brukt (er den brukt egentlig?) maskin med de specsene. På denne lista finner du vel bedre maskiner til en billig penge.. Denne f.eks. er jo rimelig og er adskillig bedre, bare en drøy tusing dyrere. Men for all del, du klarer selvsagt å bruke den som en surfe-PC og alt det der - og Warcraft 3 burde den også kjøre helt greit regner jeg med. Bare google X1900 + Warcraft 3. Lykke til med kjøp. EDIT: Itunes på en maskin vil alltid være temmelig seigt (inntil en viss grense). Endret 16. mars 2010 av E-asy1985 Lenke til kommentar
Venesis Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Vanskelig å si noe mer konkret når en ikke har noe pris å forholde seg til. Med helt greie specs mener jeg at maskinen fint burde løse de oppgavene du tenker på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå