Gjest ts Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Har dere sett Paradise Hotel? Hvem synes dere er deiligst av jentene da? Jeg har personlig problemer med mitt eget utseende. Har jo six-pack og sånn, men får inntrykk av at jentene ikke liker det... Ser ut om de på Paradise, men er jo ikke så gammel da... Hva synes dere om jentene da? På skala? Og guttene? Tror du det er mulig at disse parene kunne oppstått "in real life"? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Jeg har sett reklamer for programmet nå og da på TV, men jeg ser absolutt ikke på det. Har bedre ting å gjøre. Hva guttene angår, ville jeg snudd meg i avsky om jeg så dem på gaten. Lenke til kommentar
Gjest PARADISHOTEL2010 Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 jentene er digge, men hun tine har altfor store pupper i forhold til kroppen,så jeg synes hun stine marie er en klar 10 og hun Cathrine har styggest kropp synes åssa han stian blir for pr kåt wannabe petter pilgaard! Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Paradise Hotel er et søppelprogram for fjortizzer. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Denne tråden bryter med retningslinjene for gjesteposting, og er også feilpostet. Trådstarter oppfordres til å ordne seg konto, og tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg