Gå til innhold

Hjelp meg planlegge uka mi!

Anbefalte innlegg

I flere år har jeg egentlig ikke gjort en dritt, hverken noe særlig trening eller jobbing. Nå skal jeg begynne å gjøre begge deler! Jeg ønsker å trene styrke tre dager i uka, spille fotball hvertfall to dager i uka, og MÅ i tillegg jobbe to dager i uka. La oss se hvordan vi kan få til dette! :)

Okey, fotballtreningene går mandager og torsdager, så de er fastsatte. Fotballkamper er random, men de er ikke så viktige for meg personlig enda, trenger sikkert å komme ordentlig i form først.

Angående jobben så trenger jeg bare jobbe to dager i uka der, jeg kan selv velge hvilke dager, og det kan også flyttes rundt på fra uke til uke.

Det største problemet slik jeg ser det, er at slik jeg har satt det opp nå så blir styrketreningen litt rar, med styrketrening to dager på rad, lørdag-søndag. Vil det rett og slett ikke gå? Jeg har tenkt å begynne med et nybegynnerprogram jeg fant på nettet som krever 3 dager trening i uka..

Mandag - fotball

Tirsdag - jobb

Onsdag - styrketrening

Torsdag - fotball

Fredag - jobb

Lørdag - styrketrening

Søndag - styrketrening

Tirsdag og onsdag kan byttes om, men ellers er det vanskelig å få gjort noe særlig med planen :/ Hva synes dere? Trene styrke lørdag-søndag-onsdag, vil det gå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke fredag nei, den tredje styrkeøkta blir enten tirsdag eller onsdag. Fredag jobb :p

Men faen fitte, okey da blir jeg nødt til å rett og slett luke ut en fotballøkt i uka.. Så det blir slik:

Mandag - fotball

Tirsdag - styrketrening

Onsdag - jobb

Torsdag - styrketrening

Fredag - jobb

Lørdag - styrketrening

Søndag - total hvile

Men fotball kan jo være slitsomt det også, spessielt for meg som alltid gir 100% ;) Vet ikke om det er så lurt å ha det dagen før styrkeøkt .. arghh, men jeg vil liksom spille fotball, men samtidig trene styrke, men samtidig jobbe >< Noe som jo også er en mulighet er å kombinere styrkeøkt med fotball på torsdager, siden fotballøkta er på kvelden :p

Kan en mulighet være å trene bare to dager i uka, finnes det isåfall et treningsprogram for nybegynnere som er bygget på det?

Endret av PIN-kode
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...