Benjanz Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Ok. Datan har funket helt greit etter at jeg installerte W7. Jeg installerte noen oppdateringer og datan ville ikke starte. jeg fikk kjørt igang System Recovery elr noe sånt. jeg fikk fikset den, men måtte installere drivere og ALLE programmene mine på nytt... Jeg glemte å slå av Auto-Update elr noe sånt, så i går da jeg slo av datan installerte den en oppdatering... OMFG tenkte jeg da.. i dag går ikke datan på igjen, prøvde system recovery... System Recovery er jo bare tull. Den funker plutselig ikke heller... OMFG. hva nå? Er den oppdateringen som ble installert kanskje den derre Anti-Piracy update elr noe? Er Ganske sint ja. Må nok installere alle drivere og programmer på nytt igjen (3 ganger). Help? Endret 15. mars 2010 av BennyBoy<3 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Hva med å ha en lovelig kopi heller? Lenke til kommentar
Benjanz Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Hva med å skrive LovElig riktig?... Endret 15. mars 2010 av BennyBoy<3 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Hva med å skrive LovElig riktig?... Hva med å være mindre eplekjekk, og lese retningslinjene for forumet her før du lager en ny tråd? Ingen kommer til å hjelpe deg med dette. Piratkopiering skjer på eget ansvar. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Sidan når fungerar lovleg versjon betre enn piratversjon? Endret 15. mars 2010 av HValder Lenke til kommentar
myhken Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Helt tydelig at trådstarter her egentlig kun har problemer med antipirat sperren til Windows, som gjør slik at han får en ugyldig kopi. Kanskje han har brukt en hack på en RC eller noe slikt for alt vi vet. En piratkopi som er fiklet med på en eller annen måte skal IKKE fungere like bra som originalen. Man må i alle fall vite at man risikerer en del feil. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Sidan når fungerar lovleg versjon betre enn piratversjon? Siden Windows fikk enda en anti-piratsperre lagt inn. Det er også en vesentlig lavere sannsynlighet for å få malware preinstallert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå