Gå til innhold

Windows 7 Boot Hjelp

Anbefalte innlegg

Ok. Datan har funket helt greit etter at jeg installerte W7. Jeg installerte noen oppdateringer og datan ville ikke starte. jeg fikk kjørt igang System Recovery elr noe sånt. jeg fikk fikset den, men måtte installere drivere og ALLE programmene mine på nytt...

Jeg glemte å slå av Auto-Update elr noe sånt, så i går da jeg slo av datan installerte den en oppdatering... OMFG tenkte jeg da..

i dag går ikke datan på igjen, prøvde system recovery... System Recovery er jo bare tull. Den funker plutselig ikke heller... OMFG.

hva nå?

Er den oppdateringen som ble installert kanskje den derre Anti-Piracy update elr noe? Er Ganske sint ja. Må nok installere alle drivere og programmer på nytt igjen (3 ganger).

Help?

Endret av BennyBoy<3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt tydelig at trådstarter her egentlig kun har problemer med antipirat sperren til Windows, som gjør slik at han får en ugyldig kopi. Kanskje han har brukt en hack på en RC eller noe slikt for alt vi vet.

En piratkopi som er fiklet med på en eller annen måte skal IKKE fungere like bra som originalen. Man må i alle fall vite at man risikerer en del feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...