Thrinduil Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Hei! Jeg var litt usikker på om jeg skulle poste denne tråden her eller på juss, men endte opp her. Jeg skal altså til med å skrive en oppgave i sosialkunnskap (jeg går i tredje klasse videregående) om årsaker til kriminalitet i Norge. Jeg skal blant annet finne en god skriftlig kilde om dette. Problemet mitt er at jeg har problemer med å finne noen. Jeg har forsøkt å google det, men det kommer egentlig ikke noe vettugt opp. Så jeg bare lurer på om det er noen som har peiling på noen gode kilder som beskriver årsaker til kriminalitet her i Norge. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Flyttet tråden til ett mer passende forum Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Takk. Ingen som har peiling? Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Står litt er : http://ndla.no/en/node/5070 Lenke til kommentar
sun4evah Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Årsaker til kriminalitet: Miljø.. Oppdagelse.. Skole.. Er dette hjelP??? hilsen en fra 1.vidr.. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Start f.eks her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå