Majjan Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Japansk mafiasåpeopera? Ja takk! Les mer Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Nice! Japan eier ^^ Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 "PS. Spillet er allerede i salg og fås bare til Playstation 3." Heh, dagens.. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Jeg testet så vidt ut demoen, å syns grafikken var veldig 2006-ish å når jeg i tillegg etter stemmebelagte scener plutselig må lese meg frem så lurer jeg på om det bare er et ps2 spill med polert grafikk. de har tross alt rundt 25gb å bruke "neste generasjons spill" mener jeg bør ha følgende kriterier: snakking (ikke tekst) i dialog scener grafikk som ser bedre ut en forrige generasjon null diskbytte (det er såå playstation 1) Yakuza 3 bryter iallefall 2 av disse Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Grafikken er litt datert, fordi spillet er egentlig flere år gammelt i Japan, men ellers synes jeg det ikke det står så langt tilbake for andre store åpen-verden-by spill, som f.eks. Saints Row og GTA-spillene, som ble utgitt litt etterpå, men langt ifra samme grafiske klasse som Assasins Creed 2. Grunnen til at det er hovedsaklig japansk språk, med engelsk tekst - fordi Sega i utgangspunktet ikke planla å gi ut spillet i vesten, da ingen av de tidligere Yakuza-spillene har blitt en suksess i vesten. Men spillet har en veldig dedikert fanbase, og etter mye om og men, klarte de å overtale Sega til å gi ut spillet her. Sega sa seg villig til å oversette spillet, men ikke legge på engelsk voice-acting, sannsynligvis har de funnet det økonomisk uansvarlig i ett såpass stort spill, som de ikke forventer å selge så veldig mye av utenfor Japan. Sony har også gjort ett untak fra diverse lokaliserings-regler, som egentlig ikke tillater Sega å gi spillet ut på japansk, i vesten. Tror de har opprettet en egen import-spill klassifisering, egentlig ment for PSN-spill, men Sega har sannsynligvis fått lov å bruke den på en retail-tittel. Endret 16. mars 2010 av KongRudi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg