bearo Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Fikk plutselig eit problem med laptopen, en Acer Aspire 7520. Utan noko forvarsel eller spesielt gjeremål så fekk skjermen eit rosaskjær, og alt stoppar opp. Når eg skrur på laptopen igjen er skjermen "i ulage" og går frå å vere kvit til å ende opp svart utan at ein kjem seg vidare. Skrur eg av laptopen ei stund så får eg den på igjen, og det har tatt fra 15 minutt til 4-5 timar til det same har skjedd igjen. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Skjekk temperatur. CoreTemp er et fint program å gjøre det med. Lenke til kommentar
bearo Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Har fått den på to gangar etter dette, eine gangen kræsja den ved 75/71c iflg CoreTemp, gang nummer to på 69/65c. Stod avslått over natta, men funka ikkje på første oppstartsforsøk likevel. Starta derimot på andre igjen. Når skjermen ikkje virkar kan det likevel virke som om maskina startar opp i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå