maasoey Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Heisann. Min samboer har nå begynt på høyskole, og har fått utdelt en hel del PDF-filer. Disse filene inneholder scannede sider fra skolebøker, men svært mange av disse har store svarte områder, grunnet bruk av gammel scanner, og fordi sidene ikke fyller platen helt. Nå har det seg sånn at jeg kun har en blekkskriver. Hvordan kan jeg enkelt klippe vekk eller gjøre områdene hvite når jeg skal skrive ut? Vil helst unngå ekstremforbruk av blekk. PS. Dette dreier seg om omlag 400 sider, så jeg redigerer ikke hver enkelt side. Da bruker jeg heller en formue på blekk. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Vurdering: Vil kostnaden av blekk overgå kostnaden ved investering av laserskriver? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Print de ut på skolen? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Jepp, ta det på skola. Hun betaler jo tross alt studentavgift Lenke til kommentar
taulen Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Ved bruk av Adobe Acrobat er det en mulighet for å croppe alle sidene likt, altså på samme sted. Så det er avhengig av at det er like lagt opp og ned på hver side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå