Gå til innhold

5770 til battlefield bad company 2?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv et 5770, og jeg kjører det på high, men med de mest avanserte innstillingene slått av.. hvis jeg var deg så ville jeg investert i et 5850, koster ikke så mye mer, 500kr? og det gir mer ytelse, og et bedre grunnlag hvis du en gang føler for å oppgradere ;)

Lenke til kommentar

Mor mi skulle bestille nokre andre ting samtidig, eg dobbeltsjekka heldigvis kva ho hadde lagt i handlevogna. Ho kjøpte neste 5870 :p

Hadde det vært en dårlig ting da?

Så lenge det er hun som betaler :!:

Nei gratulerer med nytt kort. :thumbup:

Lenke til kommentar

Klasker meg på her litt kjapt, siden OP har fått svar! :)

Vil min gamle core 2 duo E8400@3Ghz bli en flaskehals i bad company 2 med et 5850 evt. 5770?

Jeg opplevde stor forbedring i ytelsen når jeg overklokket min E8400 til 4GHz. Skjermkortet er 3870x2 på 1920x1200, og jeg får nå i snitt 57 FPS på medium instilling i følge Fraps. Før overklokkingen hadde jeg 45 FPS.

Lenke til kommentar

Jeg har nettopp anskaffet med en ny pc med 5770 og bestilt Bad company 2. Siden resten av hardwaren i pc'en (i7, intel SSD osv) ikke bør være proppen ellers i systemet. Jeg skal snart gi en tilbakemelding om dette duger.

(blir selv overrasket dersom det går bra siden 5770 selges for bare rundt 900 i dag).

Endret av Spartan
Lenke til kommentar

Jeg har ikke prøvd forskjellige dx versjoner men i 1920x1280 og forskjellige innstillinger på grafikken. Alt annet enn low blir da for tregt for meg.

Har selv hd 5770, å jeg kjører 1920x1080 med alt på high med dx9, å jeg har 80-90fps.

Det er dx10 og 11 som gjør det så tregt.

Har dog [email protected] og hd5770@1050/1300.

Edit: Du ser knapt forskjell på dx9,10, og 11.

Endret av hans2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...