Gå til innhold

Android+Fullt tastatur+kraftig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Motorola Milestone er vel stort sett det eneste alternativet ut fra dine krav. Den kan kjøpes på expansys.no. Har selv Milestone og er utrolig fornøyd!

Det finnes en rimeligere telefon med både Android og fulltastatur, i form av LG GW620, men denne har ikke de samme specsa som Milestone.

Lenke til kommentar

Expansys er enkelt og raskt. Du betaler kjøpesum uten moms til expansys, de sender telefonen via DHL direkte til døren din, og DHL sender deg regning med moms etter at du har mottatt varen. Totalpris med frakt ble ca 4500 da jeg kjøpte den før jul.

Tastaturet på Milestone er ikke norsk, men du trenger bare å holde inne a/o for å få æøå. Skjermtastaturet får du uansett med norske tegn.

Og nei, den har ikke radio. Men på Android Market ligger det blant annet direkte streaming fra NRK P3 og flere andre radiokanaler, så muligheten er der.

I tillegg er nyeste versjon av android snart klar for Milestone, altså 2.1. I løpet av mars sies det.

Endret av Apebein
Lenke til kommentar

For øyeblikket er det som nevnt ovenfor Motorola Milestone som er ditt beste alternativ om du trenger hardware-tastatur, men det har vært en del rykter om at Nexus Two er på vei, og at dette er en QWERTY-slider med specs tilsvarende Nexus One, så om du ikke må ha telefon nå, kan det være verdt det å vente litt.

Lenke til kommentar

Jeg måtte veie opp fordelen radio vs pris og slikt, så jeg endte opp med en LG GW620. Jeg har ikke en særlig god data-avtale med min telefontilbyder (maks. 200MB i mnd), så jeg vet ikke hvordan det hadde vært å streame radio over 3G mtp pris..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...