Eddie123 Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Heisann.. Vet ikke om dette er rette plassen og spørre om dette,men prøver.... Skal bygge en kombinert PC / CD stativ, i furu. Dette møbelet skal da stå sammen med TV/stereo benken. Har alle deler, det eneste jeg mangler for å kunne starte å tegne skapet, er løse CD hyller for å montere selv. Det jeg trenger er slike plastikk CD holdere som ofte følger med når man kjøper flatpakka stereobenker etc. Jeg har ikke klart å finne noen som selger disse på nett. Noen som har forslag ? Takk Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 da er dette feil forum og komme til.. her kjøper de en vifte med lys kaller det casemod. Men litt mere seriøst så lag noe som ser ut som en høytaller. Lenke til kommentar
Eddie123 Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 Vel, håper det er riktig forum allikevel.... :-) er seriøst på jakt etter de cd-hyllene eller hva man skal kalle dem... Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Har du prøvd å se på clasohlson.no eller? Kan tenkes at de har det der eller på ikea eller maxbo eller 2brødre eller noe... bare å begynne å leite etter møbelbutikker og sånt det Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 tenk om han bor i enebakk da? eneste utvei er å kjøpe over posten fordi de er de eneste som begir seg ut dit frivillig... sikkert et par tusen i bensinavgifter å kjøre til nærmeste butikk dah... Lenke til kommentar
Eddie123 Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 Hmph, bor ikke i Enebakk nei !! Men nesten lik eille, skal ikke si hvor.... Skal sjekke Clas Ohlson, det er jo alltids en mulighet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå