Prologue Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Hva skal jeg spise til middag? Trenger raskt svar da jeg er sulten. Ikke fisk. Lenke til kommentar
Erased Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Fløtegratinerte poteter med biff! Potetene står i ovnen as we speak ^^ Endret 15. mars 2010 av Erased Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Hastverk + sulten = pizza Ellers hadde jeg foreslått chili con carne. Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Ellers hadde jeg foreslått chili con carne. Det smaker fantastique Så anbefaler absolut det, hvis du har tid til å lage det.. Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 3 dårlige forslag. -Jeg har ikke kunnskap eller tid til biff og fløtegratinerte poteter. -Trenger noe sunnere enn pizza. -Jeg har ikke tilgang på øgle atm. Noen andre forslag? Kanskje det blir chili con carne...... Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Caesarsalat! Isbergsalat Laks eller kyllingfilet Cordini's Caesardressing Krutonger Parmesan Rundstykker / baguette e.l. Supersnadder, sunt og raskt. Lenke til kommentar
Erased Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Tomatsuppe og hvitløksbrød. Eller, om du er helt udugelig på kjøkkenet, vanlige rundstykker med brunost inntil. Brunost er elsk. Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Omelett. Stekt egg med karbonader. Hamburgere. Pølse i brød. Pølse og potetmos. Shepherd's pie. Salat med mango, biff og sur-søt-salt dressing. Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Takk for svar! Nå fikk jeg bestemt meg. Det blir pølse og potetstappe! Det har jeg ikke spist på evigheter!!! GLEDER MEG!! Nå må jeg på kiwi og kjøpe pølser. Også skal jeg ha omelett til kveldsmat!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå