mrDave Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Hei! Har kommet over abonnomentet http://onecall.no/abonnement/folkepakka.php Men forstår ikke 400 minutter uten oppstart. Mener de at jeg riner 400 min gratis, ubegrenset fordelt utover samtaler? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Slik jeg leser resten av prislista så betyr det at man ikke har oppstartskostnader på samtalene man har inkludert i de 400 garatis minutene. Grunnen til at jeg tolker det slik er at det lenger ned på lista er spesifisert "Oppstart pr samtale etter 400 minutter" Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Slik jeg leser resten av prislista så betyr det at man ikke har oppstartskostnader på samtalene man har inkludert i de 400 garatis minutene. Grunnen til at jeg tolker det slik er at det lenger ned på lista er spesifisert "Oppstart pr samtale etter 400 minutter" Samme tenker jeg, så jeg går for det Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Slik jeg leser resten av prislista så betyr det at man ikke har oppstartskostnader på samtalene man har inkludert i de 400 garatis minutene. Grunnen til at jeg tolker det slik er at det lenger ned på lista er spesifisert "Oppstart pr samtale etter 400 minutter" Samme tenker jeg, så jeg går for det Om du ikke trenger alle SMSene og ikke kommer til å benytte deg av datatrafikken anbefaler jeg heller Tele2 eller Ludomobil. 40kr/mnd billigere Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Takk fot tipset men har kjøpt iPhone så trenger til og med mer data trafikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå