IceBlitz Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Hei! Jeg trenger en bæreveske som rommer 2 bærbare maskiner da jeg ofte må ta med begge to da de er satt opp forskjellig hensiktsmessig. Og da blir det tungvint å ta med 2 vesker overalt. Så, jeg trenger en med plass til 2 bærbare, 2 ladere, mobilt bredbånd-pakke (størrelse med dvd cover), 1 tp-kabel og 2 mus. finnes dette på det norske marked? Har kikket på flere forskjellige nettbutikker men finner ikke noe? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hei! Jeg trenger en bæreveske som rommer 2 bærbare maskiner da jeg ofte må ta med begge to da de er satt opp forskjellig hensiktsmessig. Og da blir det tungvint å ta med 2 vesker overalt. Så, jeg trenger en med plass til 2 bærbare, 2 ladere, mobilt bredbånd-pakke (størrelse med dvd cover), 1 tp-kabel og 2 mus. finnes dette på det norske marked? Har kikket på flere forskjellige nettbutikker men finner ikke noe? Kensington SaddleBag Plus har plass til både 2 og 3 maskiner ifølge denne testen. Multicom fører Kensington. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå